دانلود کتاب صوتی ۶۰ سالگی با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۶۰ سالگی اثر جرمی کنت

دانلود و خرید کتاب صوتی ۶۰ سالگی

نویسنده:جرمی کنت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۶۰ سالگی

کتاب صوتی ۶۰‌ سالگی نوشتهٔ جرمی کنت با ترجمهٔ مریم تقدیسی و گویندگی دادبه دادمهر توسط انتشارات آینده درخشان منتشر شده است. کتاب ۶۰‌سالگی به این سوال مهم پاسخ می‌دهد که حالا که ۶۰ساله شده‌اید چه کارهایی را می‌توانید و بهتر است انجام دهید.

درباره کتاب صوتی ۶۰ سالگی

 این کتاب به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید به ۶۰‌سالگی به چشم سنی مناسب برای شروع ماجراجویی‌های جدید و یک نقطهٔ عطف در زندگی‌تان بنگرید. کارهایی را انجام بدهید که تا پیش از آن به‌دلیل نداشتن وقت خالی و شلوغی خانه انجام نداده بودید. حالا موقع آن است که بیشتر وقتتان را به علایق خودتان اختصاص دهید و بیش از پیش از زندگی‌تان لذت ببرید.

کتاب صوتی ۶۰ سالگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و افراد میان‌سال، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ۶۰ سالگی

«از قصه‌هایی که تاکنون شنیده یا خوانده، یا خودتان ساخته‌اید برای خودتان یک مجموعه قصه درست کنید. خواندن این قصه‌ها مناسبتی خواهد بود که همهٔ شما چشم‌انتظارش هستید و شنونده‌های حق‌شناس شما مسحور مهارت داستان‌سرایی شما خواهند شد!

یک جفت دست امن برای خانواده و همیشه آمادهٔ کمک به آن‌ها باشید. آن‌ها قدردان حمایت‌تان خواهند بود و چندین برابرِ آن را به شما پس خواهند داد.

به قوانین و مقرراتی که فرزندانتان برای فرزندانشان وضع کرده‌اند، احترام بگذارید. (زیاد) نوه‌هایتان را لوس نکنید و اقتدار فرزندتان را هم به‌عنوان والدین دست‌کم نگیرید.

وقتی نوه‌ها به قدر کافی بزرگ شدند، یک گپ تلفنی هفتگی بدون محدودیت موضوع راه بیندازید، گپی که والدینشان مجاز به شرکت در آن نباشند! از این کار لذت بسیار خواهید برد.

با متانت از مسئولیت‌های خانوادگی کناره‌گیری کنید. اگر هنوز وقتش نشده باشد، سرانجام زمانش خواهد رسید که بچه‌ها برای مهمانی‌های خانوادگی برنامه‌ریزی کنند.

اگر می‌خواهید به‌جای این که کریسمس را در کنار فرزندان بزرگسالتان باشید، با کشتی به یک سفر تفریحی به جزایر کارائیب بروید، عذاب وجدان نگیرید: حتماً این کار را انجام دهید.

کار روی شجره‌نامهٔ خانوادگی‌ای را که همیشه می‌خواستید درست کنید، شروع کنید. پایگاه‌های اینترنتی و برنامه‌های کامپیوتری بسیاری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

از این شجره‌نامه برای نوشتن تاریخچهٔ خانوادگیتان استفاده کنید. نقل قول‌هایی از اقوام دربارهٔ پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، عمه‌ها و عموها جمع‌آوری کنید.

قبل از شروع تعطیلات خانوادگی تدابیر، حساسیت‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را به‌کار بگیرید.

یک دوربین فیلم‌برداری بردارید و شروع کنید به تهیهٔ یک فیلم خانوادگی.

اگر به تدوین فیلم علاقه دارید، فیلم‌های کوتاه خانوادگی را از اعضای خانواده قرض بگیرید و آن‌ها را به صورت یک فیلم بلند خانوادگی تدوین کنید.

گر با مسائل تکنیکی دوربین فیلم‌برداری و تدوین فیلم آشنایی ندارید، از این فرصت استفاده کنید تا هم بتوانید از اعضای جوان‌تر خانواده کمک بگیرید و هم آن‌ها را بهتر بشناسید.

هر نوشته‌ای را که اقوام بتوانند در اختیارتان قرار دهند، مثل نامه یا دفتر خاطرات، از آن‌ها قرض بگیرید. آن‌ها را در پوشه‌های امن نگه دارید و برای نسل‌های آینده حفظ کنید.

بریدهٔ جراید محل‌هایی را که در آن به اعضای خانواده اشاره شده، هرچند جزئی یا گذرا، نگه دارید. در آینده از این کار خود خوشحال خواهید شد.

از اقوام مسن‌تر بخواهید خاطراتی از روزهای خاص زندگیشان، مثل اولین روز مدرسه، اولین شغل، روز ازدواجشان و غیره را بنویسند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان