دانلود ریزعادت‌ها | خلاصه کتاب خرده عادت ها صوتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ریز عادت‌ ها اثر استفان گایز

دانلود و خرید کتاب صوتی ریز عادت‌ ها

نویسنده:استفان گایز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ریز عادت‌ ها

کتاب صوتی «ریز عادت‌ ها» نوشتهٔ استفان گایز با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط شنیدار منتشر شده است. در این اثر که خلاصهٔ کتاب صوتی ریز عادت‌ها است، خواهید فهمید که چگونه با انجام کارهای کوچک، عاداتی ماندگار در زندگی‌ خود ایجاد کرده و به ‎تمام اهدافتان دست یابید؟

درباره کتاب صوتی ریز عادت‌ ها

ما اکثراً اهداف مختلفی در زندگی‌مان داریم که به بیشتر آن‌ها دست پیدا نکرده‌ایم و وقتی به فهرست اهداف ناتمام و پروژه‌های نیمه‌کاره‌مان نگاه می‌اندازیم، با مشاهدهٔ آن‌ها انگیزه و اعتمادبه‌نفسمان را به‌راحتی از دست می‌دهیم. در این فهرستِ بی‌پایان، تلاش‌های نیمه‌کاره و شکست‌های متوالی آن‌قدر ذهنمان را خسته و فرسوده می‌کند که ترجیح می‌دهیم دیگر هدفی بزرگ برای خود تعیین نکنیم. در همان حین که ساعت‌ها پای تلویزیون می‌نشینیم و ظرف پاپ‌کورن را با ولع می‌خوریم، هدف تناسب اندام و تغذیهٔ سالم را به‌کلی از یاد می‌بریم. به همین منوال، یک بستنی شکلاتی یا یک پیتزای پر از پنیر انگیزهٔ ما را برای خوردن سبزیجات و ورزش‌کردن به‌کلی از بین می‌برد. البته ایراد از طعم بستنی یا خوشمزگی پیتزا نیست؛ آنچه ما را در رسیدن به اهدافمان مغلوب کرده، عادات ناسالم و مضری است که به‌تدریج بخشی از زندگی‌مان شده است. در واقع عادات روزانه‎ٔ ما مهم‌ترین عاملی است که متأسفانه بی‌توجه از کنار آن رد می‌شویم. خلاصهٔ کتاب صوتی ریز‌عادت‌‌ها دربارهٔ این عادت‌ها صحبت می‌کند.

ما انسان‌ها سبک‌های زندگی متفاوتی داریم که براساس آن کیفیت زندگی خود را تعیین می‌کنیم. از ورزش صبحگاهی گرفته تا خوردن روزانهٔ یک فنجان چای و مطالعهٔ کتاب‌، همه‌و‌همه در مجموع عادات ما را شکل می‌دهند. این عادات درنهایت سبک زندگی ما را خلق کرده و باعث می‌شود که با دیگر انسان‌ها متفاوت باشیم.

اگر کمی در مورد زندگی افراد موفق مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که همه‎ٔ آن‌ها عاداتی در زندگی خود دارند که تعهد و پیوستگی در انجام آن باعث درخشش و موفقیتشان شده است. با‌وجود‌این، قرار نیست ما عادات افراد موفق را تقلید کنیم و همانند آن‌ها باشیم. هر کدام از ما با‌توجه‌به شرایط و ویژگی‌های مختلف می‌توانیم عاداتی را مطابق موقعیت خود خلق کنیم.

خوشبختانه نیازی نیست برای شکل‌دادن عادات، دست به کارهای ماجراجویانه و یا خارج از توانایی‌هایتان بزنید. برای مثال ممکن است شما جزو آن دسته از افرادی باشید که صبح خود را با خوردن یک دونات شکلاتی آغاز می‌کنید و یا به‌محض بیدار‌شدن، سراغ گوشی موبایلتان می‌روید. اینگونه عادت‌ها با تکرار در زندگی ما نهادینه شده است و به‌سختی می‌توان آن‌ها را تغییر داد؛ اما در‌هر‌صورت ایجاد عادات جدید کار غیرممکنی نیست.

برای تغییر عادات و یا خلق عادت‌های جدید، ابتدا باید متوجه این نکته شویم که چرا و چگونه این عادات در زندگی ما شکل گرفته‌اند و چگونه می‌توانیم عادت‌های اشتباه و مضر را از زندگی‌ خود حذف کنیم. خلاصهٔ کتاب صوتی ریز‌عادت‌‌ها به شما خواهد آموخت که چگونه عادات جدید و مفیدی در زندگی‌ خود ایجاد کنید و با شناسایی عادات غلط، مسیر رسیدن به اهدافتان را هموارتر از همیشه کنید.

کتاب صوتی ریز عادت‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
استفان گایز

استفان گایز نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین بین‌المللی است که کتاب‌های پرطرفدارش تاکنون به ۲۱ زبان ترجمه شده‌اند. گایز شهرتش را به واسطه‌ی ارائه‌ی استراتژی‌های کاربردی و طنزآمیز تغییر رفتار در سطح جهانی به دست آورده است. او اکنون در نزدیکی دنیای دیزنی، در اورلاندوی فلوریدا زندگی می‌کند. تعدادی از کتاب‌های او تاکنون به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند. گایز نویسنده‌ی کتاب‌های مشهوری از جمله خرده‌عادت‌ها (۲۰۱۶)، چگونه کمال‌گرا نباشیم (۲۰۱۵) و عادت‌های انعطاف‌پذیر (۲۰۱۹) است.

نظرات کاربران

شیرین
۱۴۰۱/۰۸/۱۶

چرا هیچ جا ذکر نشده این کتاب کامل نیست و خلاصه کتابه؟ اگه می دونستم ۱۹ هزار تومن باباتش پول نمی دادم ! این دزدیه !!!!!

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان