دانلود کتاب صوتی استراتژی خوب استراتژی بد با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استراتژی خوب استراتژی بد اثر ریچارد روملت

دانلود و خرید کتاب صوتی استراتژی خوب استراتژی بد

معرفی کتاب صوتی استراتژی خوب استراتژی بد

کتاب صوتی «استراتژی خوب استراتژی بد» نوشتهٔ ریچارد رومِلت با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در نشر شنیدار منتشر شده است. این کتاب صوتی خلاصه‌ای از کتاب اصلی است.

درباره کتاب صوتی استراتژی خوب استراتژی بد

در خلاصه‌کتاب صوتی استراتژی خوب، استراتژی بد متوجه خواهیم شد که استراتژی واقعاً چیست. چرا برخی از استراتژی‌ها به موفقیت ختم می‌شوند و برخی دیگر شکستی تلخ به دنبال دارند؟ تفاوت بین استراتژی خوب و بد چیست؟

همه‌ٔ استراتژی‌ها با هدف موفقیت تدوین می‌شوند؛ اما فقط برخی از آن‌ها واقعاً منجر به موفقیت می‌شوند. این عدم موفقیت‌ها گاهی به‌این‌خاطر رخ می‌دهند که آگاهی کاملی از ماهیت استراتژی نداریم و آنچه به‌عنوان استراتژی می‌شناسیم، اصلاً استراتژی نیست!

شناخت استراتژی گامی اساسی در طراحی یک استراتژی خوب است. به‌همین‌خاطر در این خلاصه‌ٔ کتاب به تعریف استراتژی می‌پردازیم، نشان می‌دهیم یک استراتژی خوب از چه عناصری تشکیل شده است و چگونه می‌توانید با اتخاذ تفکر استراتژیک، به موفقیت برسید.

همچنین برای اینکه درک بهتری از اهمیت استراتژی خوب در موفقیت حرفه‌ای به دست آورید، مثال‌های گوناگونی از تجربه‌های موفق و ناموفق در دنیای کسب‌‌و‌کار در این کتاب صوتی آورده‌ شده است.

کتاب صوتی استراتژی خوب استراتژی بد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان