دانلود کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق اثر شاکتی گواین

دانلود و خرید کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق

معرفی کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق

کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق نوشتهٔ شاکتی گواین است و با ترجمهٔ گروه مترجمان انتشارات مسیر سبز و صدای لیا عرفانی در نشر مسیر سبز رشد منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق

کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق تابه‌حال بیش از ۶ میلیون نسخه در جهان به فروش رفته و به مخاطبان خود آموخته که چطور می‌توانند در تمام زمینه‌های زندگی شخصی خود مانند زمینه‌های کسب‌وکار، تندرستی، ورزشی و روابط زندگی‌ تسلط کافی داشته باشند.

منظور از واژه‌ٔ تجسم این است که شما باید آرزوهای خود را در ذهنتان درحالی‌که آن را تجربه می‌کنید، تصور کنید. اما منظور از واژه‌ٔ خلاق این است که با استفاده از خلاقیت خود تا جایی که می‌توانید آن را برای خود به تجربه‌ای زیبا و لذت‌بخش در ذهنتان تبدیل کنید. همچنین در کنار آن برای ازبین‌بردن بازدارنده‌های ذهنی، می‌توان از جملات تأکیدی مناسب نیز استفاده کرد.

این کتاب یک ابزار رشد شخصی است که می‌توانید به کمک آن رفتارهای آزاردهنده‌تان را اصلاح کنید، انرژی و توانایی‌تان را بالا ببرید، اعتمادبه‌نفستان را تقویت کنید، آرامشی عمیق داشته باشید و نهایت لذت را از زندگی‌تان ببرید.

شما باید روزانه تمرین‌هایی را انجام دهید تا بتوانید رشد کنید. این کار نیز به‌تنهایی اتفاق نمی‌افتد و نیاز است تا راهنمایی برای مسیرتان پیدا کنید. کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق در این راه به شما کمک می‌کند.

تجسم خلاق شبیه رؤیاپردازی است، ولی تفاوت مهمی با آن دارد. افرادی که تجسم خلاق دارند می‌دانند که چطور با ورود به ضمیر ناخودآگاه خود و استفاده از قدرت آن در به تحقق رساندن اهدافشان، آرزوهایشان را به واقعیت تبدیل کنند.

تجسم خلاق به این معناست که باید از تصاویر و تخیلات ذهنی به شکلی استفاده کنید که تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد کند. شما با استفاده از تجسم خلاق می‌توانید قوه تخیلتان را قوی‌تر کنید و چیزی را تصور کنید که واقعاً می‌خواهید داشته باشید.

شنیدن کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال یک زندگی موفق هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره شاکتی گواین

شاکتی گواین در اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی در رشتهٔ هنرهای زیبا از دانشگاه کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شد. گواین یکی از نویسندگان رشد شخصی است. کتاب‌های او تابه‌حال بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سطح جهان به فروش رفته و به ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده است.

پرفروش‌ترین اثر او کتاب تجسم خلاق است که با گذشت ۴۰ سال از نگارش آن، هنوز هم طرف‌داران زیادی دارد. او به‌عنوان نویسنده و معلم، در ۲۵ سال گذشته، از راه سمینارها و کتاب‌هایش به هزاران نفر در ایجاد آگاهی، تعادل و یکپارچگی درونشان کمک کرده است.

نظرات کاربران

maryam norozi
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

کتابی بسیار عالی بود. فقط مشکل اینجاست که دستورالعمل هاشو باید تو حالت مدیتیشن انجام بدیم که من تو این حالت خوابم میبره

Amir_morshedi
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

بسیار مفید چندبار گوش بدید حتما

کاربر ۵۸۴۵۴۶۱
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

خیلی خوب است ولی موقع اینترنت نداری وارد کتاب خانه نمی تونی وارد شوی

هاشم
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

سلام.لطفا بانک‌های ملی ورفته وصلدرات برای خرید اضافه کنیدممنون

tara
۱۴۰۱/۰۸/۲۵

من تجسم خلاق انجام میدم واین کتاب هم راهنمای عالی برای شما خواهد بود.مهم اینه که دید مثبت داشته باشید.

f.mohseniyan
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

عالی بود

کاربر ۶۰۵۳۳۹۹
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

عالی بود.

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۹۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۹۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۹۰۰
۴,۸۳۰
۳۰%
تومان