دانلود کتاب صوتی چگونه خشم خود را کنترل کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چگونه خشم خود را کنترل کنیم

کتاب صوتی چگونه خشم خود را کنترل کنیم به نویسندگی و گویندگی نازنین آذرساست. این کتاب صوتی به شما راه‌های کنترل بر خشم و عصبانیت را می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی چگونه خشم خود را کنترل کنیم

در این کتاب صوتی نحوهٔ کنترل‌کردن خشم و عصبانیت به ما آموزش داده می‌شود. زیرا که خشم ما نه‌تنها باعث ناراحتی اطرافیان ما می‌شود، بلکه باعث فشار روحی جسمی به خود ما می‌شود.

شاید تابه‌حال برای شما پیش آمده است که در جمعی خانوادگی، دوستانه و یا محل کار خونسردی خود را از دست داده و رفتاری پرخاشگرانه نشان داده‌اید. آیا مدیریت خشم و پرخاشگری برای شما دشوار است؟ عصبانی‌بودن برای شما چه مشکلاتی به همراه داشته است؟

همهٔ انسان‌ها از احساسی به نام خشم برخوردار هستند. خشم یکی از هیجان‌‌های اصلی انسان است که از کودکی تا آخر عمر همراه فرد بوده و در مواقع ناکامی و یا احساس تهدید فعال می‌شود و سپس به صورت رفتارهای پرخاشگرانه بروز می‌یابد.

افراد به دو صورت کلی خشمگین می‌شوند. در حالت اول فرد خشم را درون‌ریزی کرده و اجازهٔ بروز آن را نمی‌دهد و در حالت دوم آن را به صورت رفتارهای تهاجمی و یا فریادزدن تخلیه می‌کند. از نشانه‌های جسمی و ظاهری خشمْ تغییر رنگ چهره، افزایش فشار خون و ضریان قلب، گشادشدن مردمک چشم و تکرر ادرار است.

گاهی افراد نمی‌توانند خشم خود را به‌درستی مدیریت کرده و از عواقب آن جلوگیری کنند، در این صورت باید از مهارت‌های کنترل عصبانیت و پرخاشگری استفاده کرده و خونسردی خود را حفظ کنند.

اما چرا نمی توانیم خشم خود را کنترل کنیم ؟ گاهی انسان‌ها در برخورد با مشکلات و ناکامی‌ها به جای بررسی بالغانه و منطقی، از راه خشم واکنش نشان می‌دهند. افراد در ذهن خود یک علامت چراغ قرمز، مانند چراغ راهنما دارند که به آن‌ها هنگام تحریک‌شدن اجازهٔ پرخاشگری و رفتار تند نمی‌دهد. اما این چراغ در برخی افراد وجود نداشته و با تحریک‌های محیطی از خود عکس‌العمل پرخاشگرانه نشان می‌دهند.

گاهی به دلیل وجود برخی عوامل مانند افکار مختلف و فراوان، مشغلهٔ زیاد، انعطاف‌ناپذیری و آستانهٔ تحریک‌پذیری پایین، تمرکز بر روی احساسات، تجربیات گذشته و به‌خصوص کودکی، افسردگی و استرس، کنترل خشم سخت است.

بنابراین زمانی که افراد به احساساتشان اجازهٔ تسلط بر ذهن را بدهند، راحت‌تر درگیر غریزهٔ خشم می‌شوند و نمی‌توانند آن را کنترل کنند. برای کنترل و مهار عصبانیت خود ابتدا باید عوامل بروز آن را پیدا کنیم و سپس برای رفع آن مهارت‌های لازم را کسب کنیم.

اگر یک جا بنشینید و به چیزهایی که شما را عصبی می‌کنند فکر کنید، حتما دچار مشکل و عصبانیت‌های پی‌درپی خواهید شد. آیا رفتارهای نامنظم فرزندانتان باعث ناراحتی شما می‌شود؟ خب، چیزهایی که باعث خونسردی آن‌ها می‌شوند را بخرید تا سرشان را مشغول نگه دارید تا مزاحم شما نشوند و بی‌خود و بی‌جهت اعصاب خودتان را جریحه‌دار نکنید. اگر شما عادلانه فکر نکنید، در واقع نتیجهٔ بدتری شما را غافلگیر خواهد کرد. در صورت عصبانیت سعی کنید نفس عمیقی بکشید و از راه حل‌های منطقی برای رفع مشکلاتی که باعث عصبانیت شما می‌شوند استفاده کنید.

این کتاب سودمند را بشنوید تا نحوهٔ مقابله با خشمتان را بیابید.

شنیدن کتاب صوتی چگونه خشم خود را کنترل کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که حس می‌کنند زود عصبانی می‌شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

aidin
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

عالی

کاربر ۶۸۲۳۰۹۵
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

گوینده کتاب با یک تن صدا و ریتم یکنواخت و بدون وقفه صحبت میکند و فرصتی برای تامل و اندیشیدن برای شنونده باقی نمی گذارد بهتر بود بعد از پایان هر بخش از مطالب یک موزیک ۱۰ثانیه ای پخش شود

CallSalar
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

فوق العاده بود

کاربر ۵۱۶۸۷۷۹
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

عالییییی هم صدای فوقالعاده همم کتاب بسیاررر خوب که خیلی به من واسه کنترل خشم کمک کرده

کاربر 8520235
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

عالیه این کتاب کاری میکنه که از خشمگین شدن خودمون پشیمون بشیم

کاربر 8492627
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

خوانش کتاب یکنواخت وبدون وقفه هستش طوری که احساس خفگی بهم دست داد☹️ با اینکه محتوای پرباری داره

کاربر 7553111
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

من کلاس دهم ولی این جوری دخترم هستم

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان