دانلود کتاب صوتی در جستجوی مزیت های فردی با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در جستجوی مزیت های فردی اثر برایان اسمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی در جستجوی مزیت های فردی

معرفی کتاب صوتی در جستجوی مزیت های فردی

کتاب صوتی در جستجوی مزیت های فردی نوشته برایان اسمیت است که با ترجمه ناهید سپهرپور و صدای افشین اعتماد منتشر شده است. این کتاب به شما در کار تیمی کمک می‌کند. 

درباره کتاب در جستجوی مزیت های فردی

هریک از ما به‌عنوان فرد مزیت‌های شخصی خودمان را داریم و از طریق عملکردهای خودمان برای سایر افراد مزیت‌هایی را خلق می‌کنیم. مزیت‌های ما حاصل تأثیر متقابلمان با تمام چیزی است که با آن ارتباط داریم. ما برخی افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهیم و برخی افراد ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و به‌این‌ترتیب، همگی مزیت‌هایی را برای یکدیگر ایجاد می‌کنیم. این کتاب می‌خواهد به ما کمک کند بتوانیم مزیت‌های فردی خود را بشناسیم و به بهترین شکل عمل کنیم.

این کتاب سفری خواهد بود از شما و دربارهٔ شما. همان‌طور که خواهید دید، هریک از ما مهم‌ترین شخص زندگی‌مان هستیم، درست همان‌طور که شما هم باید مهم‌ترین شخص زندگی‌تان باشید.

قرار نیست این کتاب، کتاب خودیاری دیگری باشد که شما را با پرسش «آیا من واقعاً می‌توانم این کار را انجام دهم» به حال خودتان رها کند. در این کتاب عباراتی همچون «نتایج همیشه به یک‌شکل نیستند» را برای سلب مسئولیت نمی‌بینید. این کتاب دربارهٔ خودشکوفایی است. این کتاب فقط در صورتی می‌تواند شما را ناکام بگذارد که نتوانید با خودتان صادق باشید. سایر کتاب‌ها شما را ملزم می‌کنند که با دیگران رقابت کنید: پول بیشتری دربیاورید، موفق‌تر باشید، کاهش وزن بیشتری داشته باشید، شوهر یا همسر بهتری باشید. کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی دربارهٔ شما و چگونگی تأثیرگذاری‌تان روی دیگران است؛ نتایجی که فقط مختص شما و آن افراد هستند.

این کتاب دربارهٔ درک خودتان و آن تأثیر است، نه ارزیابی خود در مقابل با دیگران یا بر مبنای برخی صفات معمولاً پذیرفته‌شده. اگر مفاهیم درون این کتاب را به کار ببرید، خواهید فهمید مزیت‌های فردی شما چگونه دیگران را تحت‌تأثیر قرار خواهند داد و این توانایی را خواهید داشت که روی هر فرد یا افراد تأثیر بگذارید یا تغییراتی را در آن‌ها پدید بیاورید.

شنیدن کتاب در جستجوی مزیت های فردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در جستجوی مزیت های فردی

«لذا، اگر مزیت‌ها از وجود ما نشئت می‌گیرند، آن‌ها در قالب فردی یا جمعی چه هستند؟ آیا مزیت‌ها چیزی هستند که بتوانیم به‌صورت فیزیکی از آن‌ها استفاده کنیم؟ بله. مثل قدبلند یا قوی‌بودن. آیا مزیت‌ها چیزی هستند که بتوانیم با دیگران معامله کنیم؟ بله. شما می‌توانید مزیت‌های خودتان را بدهید و درمقابل، مزیت‌های سایرین را دریافت کنید. اگر شما خیلی قدبلند هستید و کسی کوتاه‌تر از شما برای دسترسی به چیزی به کمکتان نیاز دارد، می‌توانید از مزیت بلندی قدتان برای کمک به آن شخص استفاده کنید. این عمل مهرآمیز ممکن است فرد دیگر را ترغیب کند تا مزیت‌های خودش را با شما یا سایرین به اشتراک بگذارد. مهربانی یک مزیت فردی است. مهربان‌بودن با دیگران می‌تواند به ساختن مزیت‌های دیگر کمک کند، به‌گونه‌ای که فرد مهربانی را به دیگران بدهد و از آن‌ها دریافت کند.

آیا مزیت‌ها نوعی احساس، فعل یا اسم هستند؟ شکست می‌تواند یک مزیت باشد. شکست چیزی است که از آن درس می‌گیریم و هر آنچه باعث این شکست شده و آنچه در مرحلهٔ بعدی رخ می‌دهد حاوی درس‌هایی برای ماست. شکست فرصت‌ها را پدید می‌آورد، مزیت‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها مزیت‌هایی به دست آورد. شادی نسبت به غم یک مزیت است. عمل نسبت به بی‌عملی یک مزیت است. تصمیم برای عمل درموردِ چیزی نسبت به بی‌تصمیمی یک مزیت است. مزیت‌هایی که خلق می‌کنیم همگی از همین قبیل و فراتر از آن‌ها هستند. مزیت‌ها این قدرت را دارند که ما را در زندگی به جلو برانند، درعینِ‌حال وقتی در قالب فرصت‌ها مقابلمان ظاهر شوند و تصمیم بگیریم که درموردِ آن‌ها کاری انجام ندهیم، می‌توانند ما را عقب نگاه دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۵۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان