دانلود کتاب صوتی ما نتیجه انتخاب‌ هایمان هستیم با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ما نتیجه انتخاب‌ هایمان هستیم اثر پاتریک هالفورد

دانلود و خرید کتاب صوتی ما نتیجه انتخاب‌ هایمان هستیم

معرفی کتاب صوتی ما نتیجه انتخاب‌ هایمان هستیم

کتاب صوتی ما نتیجه انتخاب‌هایمان هستیم نوشتهٔ پاتریک هالفورد و هایلا کاس و ترجمهٔ مریم تقدیسی و با صدای نسترن حسنی و شهره روحی است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ما نتیجه انتخاب‌هایمان هستیم

پاتریک هالفورد و هایلا کاس در این کتاب صوتی برای ما توضیح می‌دهند که چطور انتخاب‌های شخصی و هرروزهٔ ما نشان‌دهندهٔ شخصیت ما و درنتیجه، تعیین‌کنندهٔ سرنوشت زندگی ما هستند. آن‌ها به همین دلیل به ما می‌آموزند که چطور مراقب انتخاب‌هایمان باشیم، درست و صحیح انتخاب کنیم و کاری کنیم که انتخاب‌هایمان در خوشبختی ما مؤثر باشند و ما را از آسایشمان دور نکنند.

انتخاب‌هایی که نویسندگان در این کتاب بر آن‌ها دست می‌گذارند حتی شامل خرید شما از سوپرمارکت هم می‌شوند. بنابراین دفعهٔ بعدی که سوپرمارکت رفتید به انتخابتان دقت کنید! شاید باید در تصمیم‌هایتان تجدید نظر کنید. زندگی بهتری در انتظار شماست.

شنیدن کتاب صوتی ما نتیجه انتخاب‌هایمان هستیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند در انتخاب‌های زندگی‌شان تغییرات بزرگ به وجود بیاورند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره  پاتریک هالفورد

پاتریک هالفورد نویسنده و کارآفرین انگلیسی است که تعداد بی‌شماری از قرص‌های ویتامین تأثیرگذار را به مردم معرفی کرده است. او به عنوان طرفدار روش‌های جایگزین تغذیه‌ای و رژیم غذایی، به طور مرتب در تلویزیون و رادیو در انگلیس و خارج از آنجا برنامه برگزار می‌کند. او دارای ۳۶ کتاب چاپ‌شده به ۲۹ زبان است. او در شغلش به رویکردهای پزشکی جایگزین مانند پزشکی ارتو مولکولی معتقد است که بسیاری از آن‌ها توسط علم و پزشکی اصلی شبه‌دانش قلمداد می‌شوند.





نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان