دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز اثر ال. ام. مونتگمری

دانلود و خرید کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز

معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز

کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز نوشتهٔ ال. ام. مونتگمری و ترجمهٔ سارا قدیانی و با صدای مریم پاک‌ذات است و آوانامه آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی، جلد اول از مجموعه‌داستان‌های آنی شرلی است؛ دختری با موهای قرمز و شیفتهٔ داستان‌سرایی.

درباره کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز

آن شرلی شاید محبوب‌ترین دختربچهٔ دنیای ادبیات باشد؛ دختری با موهای قرمز و بزرگ‌شده در نوانخانه که از اتفاق، پا به خانهٔ متیو و ماریلا کاتبرت می‌گذارد و دنیایش تغییر می‌کند. متیو و ماریلا خواهر و برادر مزرعه‌داری هستند که تصمیم می‌گیرند فرزند پسری را نزد خودشان بیاورند؛ اما یک اشتباه باعث می‌شود یک دختربچه به گرین گیبلز بیاید. شیرین‌زبانی و پرحرفی و البته خاطرات تلخ گذشتهٔ آنی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا متیو و ماریلا او را پیش خود نگه دارند. آنی می‌بیند که تمام رؤیاهای قشنگش در گرین گیبلز به واقعیت تبدیل شده است. به مدرسه می‌رود و دوستان جدید پیدا می‌کند و با گیلبرت و دایانا آشنا می‌شود و دوستی بی‌نظیری را با دایانا آغاز می‌کند.

داستان آنی شرلی برای ایرانیان همراه با خاطرات و نوستالژی‌های زیباست؛ چون چندین سال پیش سریال و انیمیشن این داستان از تلویزیون پخش شد. 

آن در گرین گیبلز سریال تلویزیونی پر مخاطب کانادایی است که در سال ۱۹۸۵ بر پایهٔ رمان آن در گرین گیبلز نوشتهٔ لوسی ماد مونتگمری ساخته و از شبکهٔ سی‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه نیز مانند قصه‌های جزیره و امیلی در نیومون بر پایهٔ داستانی از لوسی ماد مونتگمری و تهیه‌کنندگی کوین سالیوان ساخته شد. مگان فالوز در این سریال نقش آنی را بازی می‌کرد.

انیمیشن آن شرلی با موهای قرمز نیز با نام اصلی آنی در گرین گیبلز یک انیمهٔ تلویزیونی ۵۰قسمتی بر پایهٔ رمان آن در گرین گیبلز به قلم لوسی ماد مونتگمری است که توسط استودیو نیپون انیمیشن ساخته شد. پخش آن از ۱۹۷۹ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شد و تا ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۹ ادامه داشت. در پخش ایران این سریال، موسیقی‌ای از جرج مایکل بر روی تیتراژ آن آمد که باعث شد برای همیشه در ذهن ایرانیان این انیمیشن با این آهنگ تداعی شود.

به‌تازگی نیز یک سریال تلویزیونی اقتباس‌شده از آنی شرلی در ژانر درام تاریخی ساخته شده که خود داستان در کانادا و در سال‌های ۱۸۹۰ اتفاق می‌افتد و خود سریال در ۳ فصل و ۲۷ قسمت در طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ توسط شبکه سی‌بی‌سی تله‌ویژن و نتفلیکس تولید و توزیع شده است.

حال می‌توانید جلد اول از مجموعه‌کتاب‌های آنی شرلی را این بار در قالب کتاب صوتی بشنوید و با صدای گوینده همراه شوید و پا به گرین گیبلز بگذارید. شنیدن و خواندن اصل داستان آنی شرلی لذتی دیگر دارد؛ چون جزئیاتی که نویسنده به آن‌ها اشاره کرده است، بسیار جالب و خواندنی‌اند.

شنیدن کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های آنی شرلی پیشکش می‌کنیم.

درباره  ال. ام. مونتگمری

لوسی ماد مونتگمری نویسندهٔ رمان آنی در گرین گیبلز، ۳۰ نوامبر ۱۸۷۴ در جزیرهٔ پرنس ادوارد به دنیا آمد. این نویسنده کانادایی ۲۰ رمان منتشر کرده است که بسیاری از آن‌ها هنوز در سراسر جهان خوانده می‌شوند. اما، محبوب‌ترین اثر وی مجموعهٔ «آنی شرلی در گرین گیبلز» موفقیتی بزرگ برای او به همراه داشت. هنگامی که لوسی کودک بود، مادرش بر اثر بیماری سل درگذشت. پدرش به دلیل مشکلات روحی پس از مرگ همسرش او را به پدربزرگ و مادربزرگ مادری خود که در مزرعه‌ای در جزیرهٔ پرنس ادوارد زندگی می‌کردند، سپرد. این زوج سالخورده با مونتگمری سختگیرانه و رسمی برخورد می‌‌کردند و شخصیت حساس او را درک نمی‌کردند. او کودکی خود را اغلب با خواندن کتاب، نوشتن و با تخیلات خود گذراند. این تنهایی البته، شاید به ظاهر بسیار دردناک بود، اما باعث شد که لوسی از همان دوران کودکی، به یک خیال‌پرداز و یک داستان‌نویس تبدیل شود و همین تجربه‌ها در کتاب‌هایش نفوذ پیدا کرد و باعث شد او آدم‌‌هایی را در داستان‌هایش خلق کند که مردم در تمام دنیا با آن‌ها همذات‌پنداری می‌کنند.

ماجرای نوشتن آنی شرلی نیز از این قرار است که یک روز مونتگمری مشغول مرور یک روزنامه بود و نوشته‌ای را پیدا کرد که یک دهه قبل از آن نوشته شده بود. در آن آمده بود: «زوج سالخورده‌ای درخواست حضانت و نگهداری یک پسر یتیم را داشتند که به اشتباه دختری برای آن‌ها فرستاده شده است.» پس از آن او شروع به نوشتن داستانی دربارهٔ دختر یتیمی با موهای قرمز کرد. 

مونتگمری ۲۰ رمان، بیش از ۵۰۰ داستان کوتاه، ۳۰ مقاله، زندگی‌نامه و یک کتاب شعر منتشر کرده است. «آنی در گرین گیبلز» به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و از آن فیلم، نمایش‌نامه، نمایش موزیکال، کارتون، مینی‌سریال و نمایش‌های رادیویی ساخته شده است. این کتاب جزیره پرنس ادوارد را به همه دنیا شناساند. حالا محل تولد وی به یک مکان تاریخی تبدیل شده و سالانه بیش از ۱۲۵ هزار بازدیدکننده دارد. مونتگمری همهٔ این کارها را زمانی انجام داد که زنان حتی نمی‌توانستند رأی دهند.

بخشی از کتاب صوتی آنی شرلی در گرین گیبلز

«خانم ریچل لیند درست جایی زندگی می‌کرد که جاده‌ی اصلی اونلی با شیبی ملایم به گودال کوچکی منتهی می‌شد که توسکاها و گل‌آویزها حاشیه‌ی آن را پوشانده بودند. از میان آن‌ها جوی آبی می‌گذشت که در دوردست‌ها از لابه‌لای درختان زمین کاتبرت پیر سرچشمه می‌گرفت. گفته می‌شد این‌جوری در ابتدا مسیرش پیچ در پیچ و پرشتاب بود و هنگامی که از میان درختان می‌گذشت آبگیرها و آبشارهای کوچکی را به وجود می‌آورد.»


نظرات کاربران

saqqa
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

چقدر ذوق کردم از دیدن این کتاب صوتی. همیشه فکر میکردم پس چرا یه نفر نیومده کتابهای به این خوبی رو صوتی کنه؟؟ واقعا جای کتاب صوتی های آنشرلی خالی بود. بی صبرانه منتظر کتاب صوتی ۷ جلد دیگه ی

- بیشتر
Emily
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

مطالعه نسخه چاپی خیلی عالیه شخصیت آنی به قدری زنده است که آدم نمی تونه باور کنه شخصیت خیالیه من خیلی زیاد به آنی مدیونم خیلی البته بیشتر به خود ال ام مونتگمری که این کتاب و نوشته وقتی آنی به

- بیشتر
زینب سادات رضازاده
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

در شرایط روحی خوبی نبودم و این کتاب صوتی را در مواقعی که کارخانه میکردم یا پشت فرمان بودم گوش میدادم و واقعا با کتاب میشد پرواز کرد به گرین گیبلز به باغ و به مزرعه و خانه گرم کاتبرها....

- بیشتر
مایلزِ آلاسکا
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

با سریالش زندگی کردم…🌿🍃🌸

Fullmetal
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

راستش فکر نمی‌کردم انقدر آنی شرلی خوشم بیاد. قبل از اینکه این کتاب رو گوش بدم، تصورم از آنی یه دختر وراج و نچسب بود ولی کافی بود تا به فصل دوم و سوم کتاب برسم تا کل تصورات خراب

- بیشتر
eli
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

حس فوق العاده ی نوستالژی ❤ وقتی که چند قسمت رو گوش دادم به فکرم رسید توی گوگل سرچ کنم تا اطلاعات بیشتر راجع به نویسنده و کتاب بخونم اما دیدم که همینجا همون چیزی که میخواستم رو نوشتین ممنون بابت

- بیشتر
کاربر 3016180
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

جلدهای بعدی 🙏🏾🙏🏾🙏🏾

مائده صداقت
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

کتاب آنی شرلی برای من از صدها کتاب انگیزشی بهتر بود :) حس میکنم یه تراپی بود. به قول آنی آدم وقتی خیال پردازی میکنه بهتر به بهترین شکل ممکن انجامش بده.

کمالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

و باز هم خیال پردازی های آنی شرلی با موهای قرمز... مجموعه ی آنی شرلی چند تا کتاب دارد از جمله آنی شرلی در جزیره و اونلی ولی بیشتر از همه ی داستان های دیگه اش از آنی شرلی در گرین

- بیشتر
کاربر ۶۵۱۴۵۸۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

به نظر من آنی کارهای جالبی انجام میده و نسبت به سنش حرف های سنگینی میزنه. متیو رو هم به خاطر مظلومیتش دوست داشتم. به نظرم کسانی که گوشش ندادن، گوش بدن.

زمان

۱۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۹۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۹۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
تومان