دانلود کتاب صوتی کنترل قدرت کلام با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل قدرت کلام اثر مری شورز

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل قدرت کلام

نویسنده:مری شورز
گوینده:نسترن حسنی
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کنترل قدرت کلام

کتاب صوتی کنترل قدرت کلام نوشتهٔ مری شورز و ترجمهٔ الهه علوی است. نسترن حسنی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات بذر خرد آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، مطالبی دربارهٔ ارتباط آگاهانه با تغییر ذهن، تغییر انتخاب‌ها و تغییر زندگی را در بر دارد. کتاب صوتی، با آموزش‌هایی که همگی در مسیر کنترل قدرت کلام هستند، به شنوندهٔ خود نشان می‌دهد که اگر حرف‌هایی که در زندگی و محیط کار خود می‌زند و حتی حرف‌هایی که با خودش می‌زند، حساب‌شده باشند و رنگ‌وبوی سرزنش‌گری نداشته باشند، بسیاری از مشکلات و سردرگرمی‌ها برطرف می‌شوند.

درباره کتاب صوتی کنترل قدرت کلام

کتاب صوتی کنترل قدرت کلام از عملکرد مغز، پیش‌زمینه‌ای به شنوندهٔ خود می‌دهد و قدم‌هایی کوچک اما کاربردی به او می‌آموزد تا بتواند به‌راحتی در زندگی رو به جلو حرکت کند.

مری شورز، نویسندهٔ این کتاب صوتی، باور دارد که با شنیدن این اثر صوتی می‌توان در مسیر رؤیاها قرار گرفت؛ پس از شنوندهٔ کتاب می‌خواهد که کاغذ و قلمی آماده کند تا بتواند از تمرین‌هایی که در این کتاب صوتی، برای تغییر ذهن، تغییر انتخاب و  سرانجام، تغییر زندگی آورده شده است، بهره‌مند شود.

تمرین‌های کتاب صوتی کنترل قدرت کلام، برای رسیدن به موفقیت به شما کمک می‌کنند؛ تا کنترل اوضاع زندگی خود را بیشتر به دست بگیرید و خودسرزنشی را کنار بگذارید.

تمرکز این کتاب صوتی در این کتاب بر کنترل قدرت کلام در زندگی است.

مری شورز روش‌هایی ساده و گام‌به‌گام پدید آورده است که می‌توانند هر حوزه‌ای از زندگی شما را متحول کنند.

کتاب صوتی کنترل قدرت کلام، ما را به این باور می‌رساند که کلام، قدرتِ خلق و دگرگونی دارد.

شنیدن کتاب صوتی کنترل قدرت کلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که به قدرت کلام باور دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مری شورز

مری شورز صاحب و بنیان‌گذار یکی از منحصربه‌فردترین شرکت‌های وصول مطالبات (Midstate Collection Solutions، Inc) است که تمرکزش را بر ارتباط مثبت، خودشناسی و مسئولیت پذیری گذاشته است.

او به‌عنوان رهبر افکار نوین، بیش از یک دهه از عمرش را صرف آموزش به کسب‌وکارها و افراد گوناگون کرده تا آنها بدانند که چگونه می‌توانند به دیگران الهام ببخشند، چگونه می‌توانند روش‌های مختلف فکرکردن را خلق کنند، چگونه می‌توانند اهداف خود را بشناسند و چگونه می‌توانند برای رسیدن به آن اهداف ارزشمند اقدام کنند.

مری شورز مبدع «قانون ارتباط آگاهانه» است. او سخنرانی‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و یکی از شخصیت‌های برجستهٔ محلی، رادیوی ملّی، برنامه‌های تلویزیونی، پادکست‌های صوتی و وبلاگ‌ها است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان