دانلود کتاب صوتی هنر رهایی از رنج با صدای محمد امرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر رهایی از رنج اثر آدیا شانتی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر رهایی از رنج

معرفی کتاب صوتی هنر رهایی از رنج

کتاب صوتی هنر رهایی از رنج نوشتهٔ از آدیا شانتی با ترجمه سمانه کاظمی گرکانی است. این کتاب با صدای محمد امرایی منتشر شده است. این کتاب می‌خواهد شما را به رستگاری و شادی معنوی هدایت کند. 

درباره کتاب هنر رهایی از رنج

رحمت الهی چیزی است که وقتی بر ما نازل می‌شود که به‌نوعی خودمان را حاضر ببینیم، وقتی قلب و فکرمان باز باشد و مشتاق باشیم این احتمال را بپذیریم که ممکن است چیزی را که فکر می‌کنیم می‌دانیم، ندانیم. در این وقفهٔ ندانستن، در تعلیقِ هرگونه نتیجه‌گیری، مؤلفهٔ دیگری از زندگی و واقعیت ممکن است خود را نشان دهد. این همان چیزی است که آن را رحمت الهی می‌نامم. این همان لحظه‌ای است که می‌گوییم «آهان!»، لحظهٔ شناخت، زمانی که چیزی را می‌فهمیم که قبلاً هرگز تصور آن را هم نمی‌کرده‌ایم.

آدیا شانتی از ما می‌خواهد دست از کشمکش با زندگی برداریم و کاملاً پذیرای بیداری معنوی شویم. بیداری معنوی که به ما کمک می‌کند تا زندگی خود را تغییر دهیم. تغییری که هرچند ساده ایجاد نمی‌شود، اما نتیجه‌ای عمیق و فوق‌العاده دارد.

کتاب هنر رهایی از رنج، کتابی است که به ما کمک می‌کند با نگرش‌هایی برای پایان‌دادن به رنج آشنا شویم. او قدم‌به‌قدم مفاهیمی را به ما معرفی می‌کند که در تغییر بینش ما مؤثر است و به‌نوعی نحوه ادراک ما از زندگی را متحول می‌کند.

آدیاشانتی که مدت‌ها است به‌عنوان یک آموزگار معنوی فعال بوده است، در این کتاب مجموعه‌ای از ساده‌ترین آموزه‌های معنوی را گردآوری کرده است. آموزه‌هایی که قدرتی عظیم دارند و درصورتی‌که درست به کار گرفته شوند، ما را از رنج، رهایی می‌بخشند.

شنیدن کتاب هنر رهایی از رنج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب هنر رهایی از رنج را به کسانی که آرزوی یک زندگی در آرامش را دارند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آدیاشانتی

آدیاشانتی یکی از استادان و مربیان معنوی است. او اهل شمال کالیفرنیا است و همراه همسرش، با آنی موکْتی، در منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو زندگی می‌کند. او در حال حاضر نیز به تدریس مشغول است و این کار را از سال ۱۹۹۶ به درخواست معلم ذنش آغاز کرد. جالب است بدانید که عبارت آدیاشانتی به معنای صلح ازلی است.

بخشی از کتاب هنر رهایی از رنج

«بشر همیشه ناگزیر بوده است دربارهٔ زندگی خودش فکر کند، و یکی از چیزهایی که تقریباً همهٔ انسان‌ها متوجه آن شده‌اند این است که رنج یکی از رایج‌ترین مؤلفه‌های انسانیت است. در سراسر تاریخ بشر، افراد زیادی تلاش کرده‌اند تا رنج را بفهمند یا آن را شرح دهند. تمام مذاهب دنیای ما، برای پرداختن به رنج بشر، احساس انزوا و مورد بی‌مهری قرار گرفتنِ بسیاری از مردم، روش‌های بی‌مانندی روش‌های بی‌مانندی‌اند. بسیاری از ما حس می‌کنیم از یکدیگر جدا افتاده‌ایم که همین مسئله بیشتر به احساس ترس و انزوا دامن می‌زند. بنابراین، همیشه، این سؤال عمیق و همیشگی وجود داشته است: «چرا رنج می‌بریم؟»

این تنها سؤالی نیست که بشر در دوران مختلف پرسیده است، بلکه به‌نحوی، عمیق‌ترین سؤال است، چون در حقیقت، ساختار بیولوژیکی ما طوری است که رنج نبریم. به‌عبارت دیگر، وقتی احساس تعارض می‌کنیم، وقتی به‌نوعی، احساسِ اضطراب می‌کنیم، بدن ما منقبض می‌شود. وقتی رنج می‌بریم، بدن ما مستقیماً به آن واکنش نشان می‌دهد، یعنی تنفس ما تغییر می‌کند، ضربان قلب ما تغییر می‌کند و به‌طور کلی، بدن ما سیگنال‌هایی می‌فرستد که چیزی درست نیست. در بسیاری مواقع، ما به‌طور بیولوژیکی، وادار می‌شویم راهی پیدا کنیم تا رنج نبریم. اما عجیب است که با اینکه از نظر بیولوژیکی بدن ما برای رنج نکشیدن طراحی شده است، همچنان رنج می‌بریم.

گویی، در حقیقت، برای شادی ساخته شده‌ایم؛ وقتی احساس شادی می‌کنیم، حتی عملکرد بدنِ ما نیز مطلوب می‌شود. وقتی احساس خوبی داریم، رهاییم و معمولاً سالم‌تر و پرانرژی‌تریم. به نظر می‌رسد هر چیزی که به هستی ما و کل این ساز و کارِ شکل‌گرفته توسط تکامل ارتباط دارد به شاد بودن ما گره خورده است، به اینکه آرامش درونی داشته باشیم و عاشق و رها باشیم. و با این وجود، یکی از عادی‌ترین تجربه‌های انسانیت، که همهٔ ما درون خود داریم و اغلب سعی می‌کنیم آن را پنهان یا انکار کنیم، همین مؤلفهٔ جاری رنج است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۴۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۴۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان