دانلود کتاب صوتی رسم نقد هنر با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رسم نقد هنر اثر دیوید سلی

دانلود و خرید کتاب صوتی رسم نقد هنر

نویسنده:دیوید سلی
دسته‌بندی:
،
امتیاز:
۲.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رسم نقد هنر

کتاب صوتی رسم نقد هنر نوشتهٔ دیوید سلی و ترجمهٔ کامران غبرایی و با صدای دادبه دادمهر است و چتر فیروزه (جیحون) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی مجموعه‌ای از مقالات و جستارهایی انتقادی دربارهٔ هنر از دیوید سلی، نقاش برجسته‌ٔ آمریکایی‌ است. 

درباره کتاب صوتی رسم نقد هنر

دیوید سلی در این کتاب صوتی به ما توضیح می‌دهد که هنر چگونه کار می‌کند، چگونه ما را به حرکت در می‌آورد، به ما اطلاع می‌دهد و ما را به چالش می‌کشد؟ دیوید سلی، نقاش مشهور و برجستهٔ بین‌المللی، در مجموعه‌مقالات خود، دربارهٔ بسیاری از تأثیرگذارترین هنرمندان قرن بیستم صحبت کرده و آثار آن‌ها را بررسی می‌کند. تعامل با طیف گسترده‌ای از دوستان و معاصران سلی، از نقاشان گرفته تا هنرمندان مفهومی مانند جف کونز، جان بالدساری، روی لیختنشتاین و الکس کاتز بر اهمیت این کتاب افزوده است. خواندن این مقالات باعث می‌شود نه‌تنها شخصیت چندلایهٔ هنرمندان، بلکه ویژگی متمایز آثار آن‌ها را نیز درک کنیم.

سلی با شوخ‌طبعی می‌نویسد و اصطلاحات تئوری هنر را با توصیف‌های دقیق و خاطره‌انگیز جایگزین می‌کند که به شنونده کمک می‌کند تا با هنر به تعامل شخصی و شهودی برسد. شنیدن این کتاب صوتی به منزلهٔ نشستن سر کلاس استادی است که به شما چگونه دیدن را می‌آموزد.

شنیدن کتاب صوتی رسم نقد هنر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمامی هنرجویان و دانشجویان رشته‌های هنری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید سلی

دیوید سَلی زادهٔ ۱۹۵۲ نقاش، گراورساز و طراح صحنهٔ اهل ایالات متحده آمریکا است. او دانش‌آموختهٔ کارشناسی هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد هنر از مؤسسه هنرهای کالیفرنیا در والنسیا، کالیفرنیا است. سلی در سگاپانک، نیویورک زندگی و کار می‌کند. او در نقاشی، چاپ دستی، طراحی صحنه، عکاسی، مجسمه‌سازی و فیلم‌سازی شناخته‌شده است و سبکش در هنر معاصر، پست‌مدرنیسم و نئواکسپرسیونیسم خلاصه می‌شود.




نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان