دانلود خلاصه کتاب محدودیت صفر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محدوده صفر (خلاصه کتاب) اثر جو ویتالی

دانلود و خرید کتاب صوتی محدوده صفر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی محدوده صفر (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی محدوده صفر چکیده کتابی به همین نام از جو ویتالی است که با ترجمه فاطمه فراهانی و گویندگی دادبه دادمهر منتشر شده است.این کتاب با شما دربارهٔ روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به ثروت، سلامتی و آرامش سخن می‌گوید.

 میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهم‌تر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. سبکتو با میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند یا بشنود. میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیدهٔ مفید آن است.

 درباره میکروکتاب محدوده صفر

 محدوده صفر، همان نقطه‌ای است که بسیاری از ما برای رسیدن به اهداف و تغییر شرایط زندگی‌مان باید در آنجا قرار بگیریم. نقطه‌ای که هم می‌توانیم به درستی فکر کنیم و هم بهترین‌ها برایمان رقم می‌خورد. در این میکروکتاب یاد می‌گیرید که چطور با عشق ورزیدن به خودتان و دیگران، مشکلات و موانع زندگی‌تان را برطرف کنید. ویتالی شما را با روشی از بومیان هاوایی آشنا می‌کند که در عین سادگی می‌تواند تغییرات بزرگی در زندگی‌تان ایجاد کند تا ثروت، سلامتی و آرامش را در زندگی خود تجربه کنید.

کتاب محدوده صفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره جو ویتالی

 جو ویتالی نویسنده، سخنران، موسیقی‌دان و معلمی معنوی است. او در دوران نوجوانی قربانی سوء‌ رفتارهای خانگی بوده و به دلیل اینکه کتاب‌ها افکار او را برای مدتی پرت کرده و به او آرامش می‌دادند، شروع به کتاب خواندن می‌کند. حتی زمانی که کارتن خواب بود هم به کتاب خواندن علاقه زیادی داشت. همین موضوع باعث شد که به صورت تخصصی در زمینه کتاب فعالیت خود را آغاز کند. جو ویتالی بعد از شرکت در برنامه راز و نوشتن کتاب‌هایی چون «عامل جذب» و «محدوده صفر» معروفیت زیادی به دست آورد و کتاب‌هایش در جدول پرفروش‌ها قرار گرفت. روش‌هایی که او در کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش ارائه می‌دهد باعث شده که بیشتر مردم دنیا بتوانند تغییرات بزرگی را در زندگی خود ایجاد کنند.

 بخشی از میکروکتاب محدوده صفر

 زمان مصاحبه فرا رسید و من با او به مدت یک ساعت صحبت کردم. تلفظ نامش دشوار بود و او به من گفت که او را «ای» صدا کنم. در طول این مصاحبه از او خواستم که داستان کامل خودش را به عنوان یک درمانگر با من مطرح کند. او هم داستان‌اش را برایم تعریف کرد. گفت به مدت سه سال در یک بیمارستان دولتی در هاوایی مشغول به کار بود. در بخشی که مجرمان روانی در آنجا بستری بودند، اوضاع اصلا خوب نبود. همه روانشناسان این بخش فقط یک ماه دوام می‌آوردند. کارکنان هم با بهانه‌های مختلف غیبت می‌کردند. آن‌ها از اینکه هر لحظه مورد حمله بیماران قرار بگیرند، می‌ترسیدند و به همین دلیل زیاد دوام نمی‌آوردند و آنجا را ترک می‌کردند. بخش مجرمان روانی جای درستی برای کار نبود. دکتر توضیح داد که هرگز بیماران را حضوری معاینه نکرده است. او برای اینکه از وضعیت بیماران آگاهی یابد به سراغ پرونده‌های آن‌ها می‌رفت. در حین بررسی پرونده بیماران، روی خودش هم کار می‌کرد. به این ترتیب بیماران یکی‌یکی بهبود پیدا می‌کردند. وقتی بیماران شفا پیدا می‌کردند، دکترها، پرستارها و کارکنان آنجا هم از اینکه سر کار بیایند احساس خوبی داشتند. آن‌قدر کارکنان زیاد شدند که بیمارستان با افزایش نیرو روبه‌رو شد. دکتر گفت که امروز دیگر آن بخش تعطیل است. از او پرسیدم: «درون شما چه اتفاقی افتاد که باعث شد افراد تا این حد تغییر کنند؟» او پاسخ داد: «تنها کاری که کردم پاک کردن بخشی از وجودم و اشتراک آن را با بیماران بود.»

معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظرات کاربران

masoum hossinnasab
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

چرا فهرست این کتاب کامل نیست غذا روح الهی و خیلی چیزای دیگه این همه تبلیغات واسه طاقچه میاد ولی ،کتاب مجازی کاملی نیست

2130249
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

بسیار کتاب خوبیست. به همه خواندنش را توصیه میکنم

کاربر ۴۱۱۶۳۹۰
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

مدتی بود دنبال نسخه صوتی این کتاب بودم اگه کاملش منتشر بشه عالیه ...کتاب جالب و ستودنی هست

7891
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

من هنوز نخواندم چیزهای مثبتی راجع به آن شنیدم مشتاق شنیدن صوتی کتاب بودم فکر کردم رایگان باشه ولی متاسفانه نبود

aliyarashmahdi
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

نظر خاصی ندارم لازمه بگم آنانکه وقت دارن و انگیزه و علاقه به رشد فردی این کناب از دست ندن...

کاربر 5472409
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

به همه ی عزیزان توسعه میکنم حتما مطالعه کنید

کاربر ۱۳۸۶۶۸۰
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

واقعا وقت تلف کردن بود یک جا میگه باید ذهنت را پاک کنی تا کارها درست بشه ولی روشش محرمانه هست و باید در کنفرانس‌ها شرکت‌ کنی تا یاد بگیری یک جا میگه برنامه ریزی نکن چون هرچه پیش آید خوش

- بیشتر
کاربر ۲۱۸۴۵۴۶
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

جالب نبود چون نخوندمش😄

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان