دانلود کتاب صوتی شکرگزاری با صدای نرگس آهازان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شکرگزاری اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی شکرگزاری

معرفی کتاب صوتی شکرگزاری

کتاب صوتی شکرگزاری اثر راندا برن است و با صدای نرگس آهازان و حمید صلاحی منتشر شده است. این کتاب با نام معجزه شکرگزاری هم شناختع می‌شود.

درباره کتاب شکرگزاری

اگر کتاب راز را خوانده‌اید و پسندیده‌اید، کتاب شکرگزاری را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر می‌تواند قدرت عظیم عمل سادهٔ شکرگزاری را به ما نشان دهد و زندگی شما را متحول کند بنابراین اگر در انتظار یا جستجوی تغییری هستید، این کتاب می‌تواند کمکتان کند.

این روزها کمتر کسی در دنیا وجود دارد که بابت نعمت‌هایی که دارد، خداوند را شکر کند. در واقع ساختار تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ای است که بیشتر به هر کدام از ما کمبودها و نداشته‌های ما گوشزد می‌شود. هدف نهایی هم این است که بیشتر و بیشتر خرید کنیم و مصرف کنیم تا چرخ اقتصاد لیبرال بیشتر از هر زمانی بچرخد و سرمایه‌داران هرروز پولدارتر شوند.

راندا برن نویسنده کتاب مشهور «راز» در کتاب شکرگزاری خود سعی کرده به ما گوشزد کند بابت نعمت‌های زندگیمان شکرگزاری کنیم و از این راه به صلح و آرامش درونی برسیم. این کار را در قالب یک برنامه ۲۸ روزه یاد داده و تمرین‌هایی برای هر روز گفته است.

شنیدن کتاب شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره راندا برن

راندا برن ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن به دنیا آمد. او نویسنده معروف و تهیه‌کننده استرالیایی است که در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد، مشهور شد. این مستند در کنار کتاب مشهور راز یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مستندها و کتاب‌های جهان هستند. هرچند که نقدهای بسیاری به آن وارد شده، اما کمتر کسی است که تاثیر زیادی که در مخاطبان داشته را کتمان کند. در واقع این کتاب به شدت توانسته ایده قانون جذب را میان خوانندگان در سطح جهان مطرح کند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را در میان ۱۰۰ زن موفق جهان قرار داده است. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

فائزه اسماعیلی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

اول نظرمو راجب این نسخه بگم و بعد خود کتاب. راوی های کتاب واقعا صدای دلنشینی دارن و به جای اینکه کتابی بخونن با لحن خودمونی میخونن و خیلی بهتر و دوست داشتنی تر شده بنظرم و ترجمه ی این

- بیشتر
کاربر ۵۹۸۱۸۸۴
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

گویندگی بی نظیر👏

Ugly Duckling
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

گویندگی فوق العاده.

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۵۹۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۵۹۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان