دانلود کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول) با صدای فرحناز هادیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول) اثر فرهام

دانلود و خرید کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول)

نویسنده:فرهام
انتشارات:بوستان مهر
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول)

کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول) توسط انتشارات بوستان مهر تدوین و تولید شده است و اکنون شش فصل از یازده فصل این کتاب به صورت صوتی عرضه می‌شود.

درباره کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول)

این کتاب صوتی به بررسی عوامل مهم برای رسیدن به تفکر مثبت و تغییر در ذهن و رفتار و رسیدن به موفقیت در کار و زندگی می‌پردازد و اینکه افراد موفق چه ویژگی‌هایی دارند؟ دارای چه شخصیتی هستند و از چه ذهنیتی برخوردارند؟ آن‌ها به چه می‌اندیشند و چگونه فکر می‌کنند؟

روان شناسی موفقیت کتابی خودیار و الهام‌بخش است. کتابی راهنما برای جویندگان موفقیت و کامیابی است. فلسفهٔ نهفته در آن خواننده را به سوی حقیقت و ذهنیت مثبت راهنمایی می‌کند. آماده باشید که با استفاده از فلسفهٔ نهفته در کتاب صوتی روان شناسی موفقیت، ذهن و روان شما را متحول سازد و آماده‌تر از قبل در مسیر درست هدایت نماید.

شنیدن کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به موفقیت دست پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

 بخشی از کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول)

در ذهن ما اندیشه و باورهای منفی وجود دارد که اغلب ما از وجودشان آگاه نیستیم؛ اما آثار مخرب‌شان را در زندگی‌مان می‌بینیم. شایان ذکر است که اندیشه بر احساس، گفتار، رفتار و شخصیت و سپس بر سرنوشت آدمی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

اوضاع و شرایط زندگی بازتاب افکار، گفتار و رفتار خود ما است. بیشتر وقایعی که برای ما رخ می‌دهد، ناشی از عمیق‌ترین اعتقادات و باورهای جای گرفته در اعماق ذهن ماست. در ذهن آدمی اندیشه‌هایی وجود دارد که ناآگاهانه و بی‌اختیار تأثیر آنها را بر زندگی خویش می‌بیند. پس اگر می‌خواهید زندگی‌تان تغییر کند، نخست باید ذهنیت و سپس شخصیت خود را تغییر دهید. موفقیت از آن کسانی است که از ذهنیت و شخصیت مثبت و البته از عملکرد درست و تصمیم به موقع برخوردار باشند.

بعضی از افراد تصور می‌کنند که شایسته‌ٔ دوست داشته شدن نیستند. انعکاس تصویری که از خود دارند که بازتاب عمیق‌ترین افکارشان است، عامل اصلی چنین تصوری است. این امر بر احساسات و رفتارشان تأثیر گذاشته و از آنها شخصیتی می‌سازد که دیگران را مجبور می‌کند از آنها کناره بگیرند.

بعضی از مردم گمان می‌کنند که محکوم به فقر، شکست و ناکامی هستند و احساس می‌کنند نیرویی بر آنها حاکم است که با آن کاری نمی‌توانند بکنند، در حقیقت این افکار و اعتقادات، عامل بدبیاری آنها است. این افراد تحت تـأثیر اندیشه و باور منفی قرار گرفته‌اند؛ بدین ترتیب ذهنیت منفی بر عملکرد آنان تأثیر منفی گذاشته و باعث ناکامی‌شان در زندگی شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول)

 سخن ناشر و مقدمه نویسنده 

 فصل اول: میل و اشتیاق (بخش اول) 

 فصل اول: (بخش دوم) 

 فصل دوم: رویاها و آرزوها

 فصل سوم : انگیزه 

 فصل چهارم: ایمان 

 فصل پنجم: ناکامی و شکست (بخش اول) 

 فصل پنجم (بخش دوم) 

 فصل ششم: تلقین به خود (بخش اول)

 فصل ششم: (بخش دوم) 


نظرات کاربران

m.r.t
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

ارزان _ کاربردی و جذاب توصیه می کنم به دوستان.

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان