دانلود و خرید کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی شایان ایروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی اثر شایان ایروانی

کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی

کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی نوشتۀ شایان ایروانی در انتشارات سیب سرخ به چاپ رسیده است. این کتاب شامل ۲۰ عنوان داستان کوتاه به زبان فارسی است.

درباره کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی

کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی، مجموعه‌ داستانی است که تعداد ۲۰ داستان بسیار کوتاه را در بر می‌گیرد. نام کتاب، برگرفته از نام یکی از داستان‌های این مجموعه است.

 عنوان‌ داستان‌های این کتاب عبار‌ت‌اند از: بانک؛ توی اتوبوس؛ آقای لیلی، خانم مجنون؛ دردفروشی محمود و برادران؛ خطرهای بزرگ شدن؛ شکل ناهندسی در جهان هندسی؛ ایهام؛ مرد، زن، بچه؛ دردم را پیدا نمی‌کنم؛ زوال؛ من آقای سه دیوانه هستم؛ لیست سفید؛ سخنرانی برای کلوچه‌ها؛ یک داستان واقع‌گرا؛ مامان صبحونه تخم‌مرغه؟؛ قهوه‌ی زهرماری؛ پرتقال؛ تکه‌ای بریده از زمان؛ صاحب‌منصبان؛ بافت حصیر.

خواندن کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کوتاه فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شکل ناهندسی در جهان هندسی

«لوزی گفت: «حالا بشین تا وقتی میاد با هم یه سیگار بکشیم.» بعد لوزی سیگارش را بین تمامی اشکال هندسی پخش کرد. متساوی الساقین سیگار را قبول نکرد، این روزها بیش تر تلاشش را روی کم کردن عرض قاعده اش می گذاشت و بارفیکس می رفت و حرکات شکم انجام می داد. متساوی الساقین گفت: «اگر شکل نیست، پس خوش به حالش! حداقل با ما فرق داره... تازه نیازی هم نداره که خودشو تغییر بده تا لاغر کنه.» لوزی دود سیگارش را بیرون داد و گفت: «این چه حرفیه؟ تو مگه یادت نیست؟ چند سال پیش اون شکل عجیب و غریب به وجود اومد، این قدر بین ما احساس غریبگی کرد و منزوی شده بود که خودش رو نابود کرد.» متساوی الساقین گفت: «چرا یادمه! ولی شاید این یکی فرق داشته باشه.» مربع سیگارش را نصفه زیر پا خاموش کرد و حجم نفسش را بیرون داد. کمی شقیقه هایش را مالش داد و آرام که شد، گفت: «ببینید. این شکل های ناهندسی همه شون از یک قماش اند... همه شون درگیرن با خودشون، با ما. حتی اگه ما کاری به کارشون نداشته باشیم، با خودشون درگیر میشن و می زنن توی سر خودشون که چرا توی جهان ما به وجود اومدن و توی جهان اشکال ناهندسی به وجود نیومدن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۳۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان