دانلود کتاب صوتی به سرعت رو به جلو (میکروبوک) با صدای پروین دشتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به سرعت رو به جلو (میکروبوک) اثر ملانی ورویر

دانلود و خرید کتاب صوتی به سرعت رو به جلو (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی به سرعت رو به جلو (میکروبوک)

کتاب صوتی به سرعت رو به جلو نوشته ملانی ورویر و کیم آزارلی است که با ترجمه حمیده رستمی و صدای پروین دشتی منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب به سرعت رو به جلو است که به شما یاد می‌دهد چگونه زنان می‌توانند به اقتدار برسند.

درباره کتاب به سرعت رو به جلو

این کتاب سعی دارد تصویری از حقیقت و تاثیر حضور زنان در جامعه و اقتصاد در اختیار خوانندگان قرار دهد. در این کتاب می‌فهمید چرا وجود سه یا تعداد بیشتری زن در هیئت مدیره، بازدهی را تا پنجاه درصد افزایش می‌دهد. چه اتفاقی افتاده است که فقط ۴/۴% از کل وام‌های تجاری در ایالات متحد امریکا به کارآفرینانِ زن تعلق گرفته و چطور بانکِ گِرامین به زنان کمک کرده مستقل‌تر بشوند. این کتاب میخواهد با آمار دقیق به شما بگوید زنان نیرویی محرک برای ایجاد تغییر در دنیای امروزی هستند. 

این کتاب در چندین بخش به مسائل زنان می‌پردازد. بخش اول درباره حضور زنان در اقتصاد در طول سال‌های اخیر می‌گوید، در بخش بعدی به این موضوع می‌پردازد که در نقاط مختلف جهان چه ظلم‌هایی در کمین زنان است. این کتاب توضیح می‌دهد این روزها در کل دنیا زنان باید برای احقاق حقوق و به‌رسمیت شناخته شدنی که مردها آن را حق مسلم خودشان می‌دانند- مثل احترام، آزادی، استقلال- مبارزه کنند و در ادامه توضیح می‌دهد درست تا همین چند دهه قبل، شنیدن جملاتی نظیر این‌که «زنان نباید رأی بدهند یا رانندگی کنند و زن‌ها را چه به سیاست»، خیلی عادی بود اما این‌روزها این قوانین تغییر کرده است و زنان باید قدم‌های بزرگتری برای برابری بردارند.

شنیدن کتاب به سرعت رو به جلو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به برابری معتقد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان