دانلود کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به‌روش مدیر یک‌دقیقه‌ای با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به‌روش مدیر یک‌دقیقه‌ای اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به‌روش مدیر یک‌دقیقه‌ای

نویسنده:کن بلانچارد
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به‌روش مدیر یک‌دقیقه‌ای

کتاب صوتی هماهنگ سازی کار و زندگی به‌روش مدیر یک‌دقیقه‌ای نوشته کن بلانچارد است و با ترجمه فاطمه چکامیان رحمانی و صدای جمعی از گویندگان منتشر شده است. این کتاب به  زندگی سالم کلید و رسیدن به موفقیت می‌پردازد.

درباره کتاب هماهنگ سازی کار و زندگی به‌روش مدیر یک‌دقیقه‌ای

کتاب هماهنگ‌سازی کار و زندگی به روش مدیر یک‌دقیقه‌ای راهی را پیش روی شما خواهد گذاشت که علاوه بر شروع سبک زندگی سالم‌تر و جدید، بتوانید کارایی‌تان را هم بالا ببرید. برای میلیون‌ها خواننده‌ی کتاب‌های پرفروش کن بلانچارد، این کتاب پیشنهادهای ارزشمندی دارد که با به کار بستن‌شان می‌توان کیفیت زندگی را ارتقا داد و از کار و زندگی لذت برد.

این کتاب داستانی از مدیری یک‌دقیقه‌ای و کاربلد است که دست به هرکاری بزند، موفق می‌شود. او آن‌قدر موفق است که چیز مهمی را فراموش کرده: او فراموش کرده که باید از نظر بدنی متناسب باشد. آن‌قدر بازار کارش گرم بوده است که غذایش را هم در حال حرکت می‌خورد. برای ورزش وقت نمی‌گذارد. در تمام این مدت، شاهد بالا رفتن وزن و نفس‌تنگی‌اش است، هر روز بدتر از دیروز. این مدیر یک‌دقیقه‌ای خیلی زود متوجه می‌شود که موفقیت در کسب‌وکار، سلامتی‌اش را به خطر انداخته و هماهنگی زندگی‌اش به هم ریخته است.

این کتاب برای تمام آن دسته افرادی است که مدام سرگرم کارند و وقت سرخاراندن ندارند. در این کتاب طرح مفیدی به آن‌ها پیشنهاد شده تا بتوانند تنش‌هایشان را کنترل کنند و به تناسب اندام و تندرستی‌شان متعهد بمانند. اگر کسی را می‌شناسید که همیشه مشغول کار است یا اگر خودتان از جمله کسانی هستید که وقت کافی برای خود نمی‌گذارید، این کتاب به شما مسیری را نشان خواهد داد تا با پیروی از چهار استراتژی مهم بتوانید پیچیدگی‌های زندگی را به هماهنگی برسانید.

با این چهار استراتژی همه می‌توانند روی وضعیت اندامشان کار کنند و چشم‌انداز مناسبی به روی زندگی‌شان بگشایند.

این کتاب می‌تواند ثابت کند برای متعهد ماندن به سلامتی، هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست. حتی درهم‌برهم‌بودن برنامه‌ی کاری هم نمی‌تواند جلوی پیشرفت شما را در این زمینه بگیرد.

شنیدن کتاب هماهنگ سازی کار و زندگی به‌روش مدیر یک‌دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان