دانلود کتاب صوتی حس ششم (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حس ششم (خلاصه کتاب) اثر لورا دی

دانلود و خرید کتاب صوتی حس ششم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی حس ششم (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی «حس ششم» نوشتهٔ لورا دی با ترجمهٔ فاطمه فراهانی و گروه گردآوری و ترجمه سبکتو و گویندگی دادبه دادمهر در سبکتو منتشر شده است. میکروکتاب صوتی حس ششم، اثر لورا دی یک اثر تمرینی و راهنمای عملی برای کسانی است که می‌خواهند حس ششم خود را تقویت کنند.

درباره میکروکتاب 

 میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهم‌تر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه یا شنیدن آن را از دست نمی‌دهید. سبکتو با میکروکتاب متنی و صوتی می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند یا بشنود.

 میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

 درباره میکروکتاب صوتی حس ششم

 در این میکروکتاب یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید از شهود، گواهی دل یا همان حس ششم خود استفاده کنید تا کیفیت همه جوانب زندگی خود را بهبود ببخشید. با انجام تمرین‌های این کتاب می‌توانید به یک فرد شهودی تبدیل شوید و دیگران را برای دستیابی به یک زندگی بهتر و قرار گرفتن در مسیرهای درست‌تر، راهنمایی کنید. 

شنیدن میکروکتاب صوتی حس ششم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند. درباره لورا دی لورا دِی نویسنده مشهور و معروفی است که نزدیک به چهار دهه به افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کمک کرده تا بتوانند توانایی‌های بصری و ذاتی خود را برای ایجاد تغییرات بزرگ به کار گرفته و توسعه دهند. لورا دی، به صورت تخصصی به افراد مختلف آموزش می‌دهد که چطور می‌توانند از شهود خود در زندگی شخصی و کاری استفاده کنند. او کتاب‌های زیادی در این زمینه نوشته است که همگی توانسته‌اند عنوان پُرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز را به دست آورند.

 بخشی از کتاب صوتی حس ششم

 همیشه از من می‌پرسند چگونه یاد گرفتم که از حس ششم خودم نهایت استفاده را ببرم؟ آنچه که باعث می‌شد من این توانایی را داشته باشم، به یک فقدان بازمی‌گردد. فقدان اینکه نمی‌توانم با نقش بزرگسالی تطابق پیدا کنم. به زبان ساده باید بگویم که نمی‌توانستم به عنوان یک بزرگسال فکر و رفتار کنم. از این رو از حس ششم خودم استفاده کردم تا در مقابل موقعیت‌های مختلف، واکنش‌های درستی از خودم نشان دهم. می‌دانستم اگر این موضوع که چه در ذهن و درون من می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارم، آن وقت آن‌ها فکر می‌کردند که من عجیب و غریب هستم شاید هم باعث می‌شد از من بترسند. سه نسل از خانواده من پزشک بودند و می‌دانستم که این توانایی من اصلا برای خانواده‌ام خوشایند نیست و آن را تایید نمی‌کنند. اما پدرم به من و برای توانایی عجیبی که داشتم احترام قائل بود. در دوران نوجوانی مربیان و معلم‌های زیادی را ملاقات کردم که همه آن‌ها به من می‌گفتند این توانایی من غیرعادی نیست و نباید به خاطر آن احساس ناخوشایندی داشته باشم. آن‌ها تاکید داشتند که من باید دریافت‌های خودم را مفید بدانم، نه اینکه آن را یک توانایی غیر عادی در نظر بگیرم. تنها لازم بود که آن توانایی را به خوبی پرورش دهم و در جهت اخلاقی استفاده کنم. مادربزرگم تعریف می‌کرد که در دوران جوانی به پدربزرگم در آزمایشگاه کمک می‌کرده است. کار او بیشتر شستن و تمیز کاری بود. اما وقتی پدربزرگ در آزمایشگاه دچار مشکل می‌شد، راه‌حل به ناگهان به ذهن مادربزرگم خطور می‌کرد. با این واقعیت من متوجه شدم که این توانایی در خانواده ما ریشه دارد. در دوره مادربزرگم او باید توانایی خود را پنهان نگه می‌داشت. اما من در دوره‌ای زندگی می‌کنم که نیازی به این پنهان‌کاری نیست. حالا اینجا هستم که نبوغ و استعدادی که همواره صاحب آن بودید را دوباره در شما بیدار کنم.

نظرات کاربران

شیدا احمدی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

واقعا این کتاب و فن بیان نویسنده جذبم کرد

amirabbas
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

واقعا کتابهای خوبیه با قیمت مناسب از لحاظ روانشناسی برای افراد ناامید و افسرده بسیار مفیده،

کاربر ۳۴۶۷۵۰۵
۱۴۰۱/۰۷/۰۳

محتوای کتاب مشخص نبود .هیچ خود نویسنده و گوینده نفهمیدن چی گفتن .الکی پولتون هدر ندید حیف وقت و پولی که برای این کتاب صوتی دادم .صدحیف

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان