دانلود کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم

کتاب صوتی «چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم» نوشتهٔ جول اوستین با گویندگی نازنین آذرسا و ترجمهٔ سایت نگرش نیک چاپ شده است. در این کتاب جول اوستین به ما یاد می دهد که چگونه میتوانیم نعماتی که خداوند به ما می دهد را اداره کنیم و چگونه انرژی های منفی که از جانب دیگران به سمت ما می آید را دفع کنیم.

به طبع با دریافت هر گونه نعمت از سمت خداوند حسادت و انرژی منفی دیگران شروع به فرستاده شدن به سمت شما می کند. حال این شما هستید که باید اینانرژی ای بد را از سمت خود دفع کنید. و اجازه ندهید حال بد آنها روی شما هم تاثیر بد بگذرد.

درباره کتاب چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم

در این کتاب جول اوستین به شما یاد می دهد چگونه با ایمان به خدا می توانید انرژی های بد مردم را دفع کنید.

حسادت می‌تواند باعث شود افراد در مورد خودشان یا رابطه‌شان تفکرات منفی و غیر واقعی داشته باشند. کسی که به شما حسادت می‌کند ممکن است حرف‌ها یا رفتارهای شما را به خودش بگیرد، حتی وقتی که کلام و رفتار شما مستقیما متوجه او نباشد. افراد حسود چند دسته هستند دو نمونه را برای مثال در این مقاله می آوریم:

افرادی که گله می کنند

بعضی از آدم‌ها دوست دارند، افراد موفقی را پیدا کنند و در مورد مشکلات شخصی‌شان با آن فرد موفق صحبت کنند و کلی گله و شکایت از زندگی خود بگویند.

شما به عنوان یک آدم باتجربه و با عزت نفس بالا اگر وقت بگذارید و راهنمایی‌هایی به آنها کنید، هر چه که می‌گذرد متوجه می‌شوید گویی هدف آنها درد و دل یا گرفتن راهنمایی نیست، آنها می‌خواهند مرتب حرف بزنند و راهی برای دفع عقده‌های خود پیدا کنند.

افرادی که احساس بدبختی می کنند

افرادی که خود را ناکام و بدبخت می‌دانند، از تکنیک روانی بدی استفاده می‌کنند،آنها سعی می‌کنند با القای بدبختی در ذهن دیگران، به خود بقبولانند که چون تنها بدبخت‌های عالم نیستند،نباید زیاد سخت بگیرند.

برای همین در اداره، سر صحبت را با یک فرد موفق‌تر از خود باز می‌کنند و با به رخ کشیدن موفقیت‌های بعضی دیگر، سعی می‌کنند حس یاس و بیهودگی را در بالادستی خود ایجاد کنند.

آنها سعی می‌کنند، همه دستاوردهای خوب شما، همه ویژگی‌های شخصیتی تحسین‌برانگیز شما، همه مهارت‌های دست‌نیافتنی شما را حقیر نشان بدهند.

آنها از کار خود دست برنمی‌دارند، مگر آنگاه شما را به باتلاق خود بکشند و وقتی توانستند شما را در حال دست و پا زدن برای رهایی ببینند، دست می‌کشند.

کتاب چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم

راههای برخورد با حسادت دیگران

ریشه را درخود بکش!

حسادت ریشه در ضعف‌های انسان دارد. زمانی که فردی به شما حسادت می‌کند، جایی در ناخودآگاه ذهن خود از ضعف خود نیز رنج می‌برد، اما گاه این خود شما هستید که با رفتار‌های نابه جا افراد را به سمت حسادت می‌برید. رفتار‌های ناشیانه و اشتباه شما پس از به موفقیت رسیدن در هر کدام از جنبه‌های زندگی دلیل خوبی برای افرادیست که مستعد حسادت هستند. شما اشتباه رفتار می‌کنید و افراد به سبب ضعفشان به حسادت کردن سوق پیدا می‌کنند. رفتار‌های تحریک آمیز که خشم دیگران را بر می‌انگیزد و نقاط ضعف آن‌ها را نشانه می‌گیرد اصلی‌ترین ریشه‌های حسادت دیگران هستند. اولین قدم تأمل درباره این رفتار‌ها و تغییر روند است.

از تکنیک اگه جایش بودم استفاده کنید.

در این تکنیک وقتی یک فرد حسود را می بینید که چطور با یک فرد دیگر برخورد می کند، خوب دقت کنید که نفر دوم چگونه برخورد می کند و در دل خود بگویید اگه من جایش بودم فلان کار را می کردم.

خوب فکر کنید که اگر جای او بودید چه کار می کردید.این رفتارها را که در یک دفتر بنویسید. بعد از چند ماه کلی تجربه بدست آورده اید و کلی پیشرفت کرده اید.

اگر آدمی بوده‌اید که تا با حال با بی‌تجربگی مورد سوء استفاده آدم‌های خبیث دور و برتان واقع می‌شده‌اید،باید بگویم که اصولا مغز انعطاف خاص خودش را دارد، طوری که می‌توانید به تدریج تجربه کسب کنید و بهتر با این افراد مقابله کنید.

نظرات کاربران

zahra
۱۴۰۱/۰۷/۰۶

عالی و بهترین کتاب

کاربر ۳۵۶۰۸۲۸
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

صدای گوینده خوب نیست

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان