دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر جو دیسپنزا

دانلود و خرید کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

نویسنده:جو دیسپنزا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۳۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن نوشته‌ی جو دیسپنزا است که انتشارات ماه‌آوا آن را با ترجمه‌ی فریبا جعفری نمینی و صدای تایماز رضوانی منتشر شده است. جو دیسپنزا در این کتاب صوتی شما را آماده می‌کند تا از طریق یک داستان استثنایی و توضیحی جذاب، کشف کنید که چرا «آناتومی، شیمی و فیزیولوژی بدن را لازم دارید تا تبدیل به یک ماورای طبیعی شوید. چیزی که در درون همه‌ی انسان‌ها نهفته است و منتظر بیدار شدن و فعال شدن است».

درباره کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

در سال ۲۰۱۴، تیمی از محققان دانشگاه اوهایو، مچ دست ۳۰ داوطلب را به مدت یک ماه در قالب‌های جراحی پیچیدند. از نیمی از داوطلبان خواسته شد که هیچ کار خاصی انجام ندهند و از نیمی خواسته شد که تمرینات تصویرسازی ذهنی را به مدت ۱۱ دقیقه در روز و پنج روز در هفته انجام دهند و خم شدن عضلات مچ دست بی‌حرکت خود را تجسم کنند در حالی که در واقع کاملاً بی‌حرکت هستند. در پایان آزمایش، عضلات دست گروهی که تصویرسازی کرده بودند دو برابر قوی‌تر از عضلات گروهی بود که این کار را نکرده بودند. نتایج این تحقیق منطبق بر آن چیزی است که جو دیسپنزا در کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن به آن می‌پردازد. او می‌گوید که همه‌ی ما توانایی ماورای طبیعی بودن را داریم. در واقع، ما ذاتاً فراطبیعی هستیم، اما باید یاد بگیریم که قفل آن قدرت را باز کنیم. دیسپنزا مدیتیشن را به عنوان ابزار انتخابی‌اش برای رسیدن به این توانایی می‌داند. او می‌گوید که ما توانایی تنظیم فرکانس‌هایی را داریم که ما را فراتر از دنیای مادی می‌برند و ما را به جریان‌های آگاهی و انرژی متصل می‌کنند. هنگامی که یاد گرفتیم ذهن خود را در آن سطح بالای فرکانسی به کار بگیریم، می‌توانیم شیمی بدن خود را تغییر دهیم. در آن مرحله، این امکان وجود دارد که بتوانیم حتی خود را درمان کنیم.

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن داستان‌ها و حکایات زیادی در مورد قدرت خوددرمانی ارائه می‌دهد. موضوع اصلی جو دیسپنزا این است که همه‌ی ما دردهای گذشته را در زندگی خود تجدید می‌کنیم که دردهای بیشتری را بر ما وارد می‌کند. به عنوان مثال، اگر کسی از اتفاقی که امروز می‌افتد صدمه ببیند، ممکن است تجربیات گذشته خود را به خاطر بیاورد و دوباره نسبت به آنها احساس بدی داشته باشد. این باعث می‌شود بدن او هورمون‌هایی مانند آدرنالین یا کورتیزول تولید کند که او را بیشتر از قبل مضطرب می‌کند. به همین دلیل است که برخی از افراد به این هورمون‌ها معتاد می‌شوند، بنابراین تغییر روش تفکر برای آنها دشوار است.

اگر به زندگی در گذشته ادامه دهید، فرصت‌های آینده را از دست خواهید داد. برای شکستن این چرخه، مهم است که ابتدا درک کنید که چگونه ذهن شما چیزهای ممکن را محدود می‌کند.

تغییر این چرخه مستلزم ورود به قلمروی ناشناخته‌ها است که جو دیسپنزا اعتقاد دارد با مدیتیشن می‌توان انجامش داد. با مدیتیشن، می‌توانیم به پتانسیل کامل مغز خود دسترسی پیدا کنیم و بخش عاطفی ذهن خود را بهبود ببخشیم. در نتیجه، سلامت جسمانی و همچنین تجربیات عرفانی را تجربه خواهیم کرد.

این حالت منسجم محصول احساسات مثبت است و تعادل را در قلب و ذهن شما منعکس می‌کند. یک مغز منسجم عملکرد بالایی دارد که منجر به افزایش نظم در سیستم عصبی خودمختار می‌شود که بر تمام سیستم‌‍‌‌های بدن حاکم است و به‌طور خودکار عمل می‌کند. در مقابل، یک حالت نامنسجم زمانی رخ می‌دهد که شما برای مدت طولانی تحت استرس هستید.

جو دیسپنزا ادعا می‌کند وقتی مردم عشق و آرامش را تجربه می‌کنند، میدان الکترومغناطیسی آنها به اندازه‌ی کافی قوی است که می‌تواند دیگران را به روش‌های مثبت تحت تأثیر قرار دهند. هرچه بیشتر درک کنیم که همه‌ی ابزارها را در درون خود داریم تا به اهدافمان برسیم و آرامش درونی پیدا کنیم، وضعیت همه بهتر خواهد بود. اگر احساساتی مانند قدردانی و عشق به رویدادهای آینده را در زمان حال احساس کنید و در آن تجسم کنید، احتمالاً در آن آینده زندگی خواهید کرد. علاوه‌بر تصور بدن سالم، دیسپنزا اعتقاد دارد که ما می‌توانیم دارایی‌های مادی را نیز تصور کنیم که بسیار شبیه به قانون جذب است.

جو دیسپنزا می‌گوید که نوشتن کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن خطری برای او و شهرتش بوده است. او ادامه می‌دهد که «افراد خاصی»، از جمله افرادی در جامعه‌ی علمی، ممکن است کار او را شبه‌علم بنامند. او قبلاً به این موضوع اهمیت می‌داد که مردم چه فکری می‌کنند و سعی می‌کرد تا کار او را تأیید کنند. اما در نهایت، وقتی متوجه شد که کارش زندگی افراد را تغییر می‌دهد و هرگز نمی‌تواند تأیید جامعه‌ی علمی را جلب کند، بنابراین به سادگی دیگر اهمیتی به انتقادها نداد.

چرا باید این کتاب صوتی با صدای تایماز رضوانی را بشنویم؟

دلایل مختلفی می‌تواند وجود داشته باشد که یک فرد یک کتاب خاص را بخواند، اما برای محدود کردن آن به اینکه چرا باید کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن را انتخاب کنیم، باید بگوییم که این کتاب برای غلبه بر اعتیاد، عادات و تغییر شخصیت، برای ایجاد یک خود جدید و حرکت رو به جلو به سمت آینده‌ی دلخواه، برای درک عمیق‌تری از عملکرد بدن و ذهن، برای داشتن لحظاتی عرفانی و ایجاد فراوانی، سلامتی و رفاه می‌تواند مفید باشد. و حتماً که خوب می‌دانید هر کتابی برای هر شخص می‌تواند تجربه‌ای خاص و متمایزی باشد، پس تجربه‌ی خواندن و شنیدن این کتاب را نیز از خود دریغ نکنید.

شنیدن کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن را به تمام کسانی که نمی‌خواهند یک زندگی عادی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جو دیسپنزا

دکتر جو دیسپنزا یک عصب‌شناس، متخصص کایروپراکتیک، مدرس بین‌المللی، محقق، مشاور شرکتی، نویسنده و مربی آمریکایی است. او همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کوانتوم در هونولولو هاوایی است. او از دانش خود برای کمک به افراد در درمان بیماری و حتی بیماری‌های لاعلاج استفاده می‌کند تا افراد بتوانند از یک زندگی رضایت‌بخش‌تر و شادتر لذت ببرند و همچنین آگاهی خود را تکامل بخشند.

دکتر جو از ابتدا در زمینه‌ی علوم اعصاب کار نمی‌کرد. او کار خود را به عنوان یک کایروپراکتیک آغاز کرد و مدرک دکترای خود را از دانشگاه آتلانتا دریافت کرد. در سال ۱۹۸۶ تصادف خطرناکی برای او پیش آمد، در حین دوچرخه‌سواری در مسابقات سه‌گانه، با یک کامیون برخورد کرد و شش مهره در ستون فقراتش شکست. پزشکان به او گفتند که دیگر هرگز نمی‌تواند راه برود. دیسپنزا از انجام عمل جراحی امتناع کرد و در عوض شروع به تصور این کرد که کاملاً بهبود یافته است. او هر مهره را در حال بهبودی مجسم کرد و ستون فقرات خود را در ذهن خود بازسازی کرد. در عرض تنها ده هفته او دوباره روی پاهای خود ایستاد و در دوازده هفته دوباره در حال تمرین بود و در کلینیک کایروپراکتیک خود به سر کار بازگشت. او ادعا می‌کند فقط با ذهنش خود را به طور کامل شفا داده است.

بخشی از کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

از نظر علمی، زیستن همراه با استرس، به معنای زیستن در حالت بقاست. وقتی متوجه می‌شویم موقعیتی استرس‌زا تهدیدمان می‌کند (یعنی نمی‌توانیم شرایط را کنترل کنیم، یا نمی‌دانیم نتیجه‌ی آن چه خواهد شد)، سیستم عصبی سمپاتیک در بدنمان فعال می‌شود و حجم بالایی از انرژی را آزاد می‌کند. درواقع می‌توان این فرایند را از نظر فیزیولوژیکی بدین‌صورت تعریف کرد: بدن به‌صورت خودکار در تلاش است تا از انرژی خود برای رفع خطر استفاده کند.

در پاسخ به فعالیت سیستم عصبی سمپاتیک، مردمک‌ها گشاد می‌شوند تا بهتر ببینیم. میزان ضربان قلب و تعداد تنفس بالا می‌رود تا بتوانیم بدویم، بجنگیم یا مخفی شویم. گلوکز بیشتری وارد جریان خون می‌شود تا انرژی بیشتری در دسترس سلول‌ها قرار گیرد. جریان خون در بدن، از سوی اندام‌های حرکتی منتقل می‌شود تا در صورت نیاز بتوانیم سریع‌تر حرکت کنیم. به دنبال ترسح بالایی از هورمون‌های آدرنالین و کورتیزول و هجوم آن‌ها به سمت عضلات، سیستم ایمنی ابتدا میزان فعالیت خود را بالا می‌برد، سپس به‌شدت کاهش می‌دهد تا به‌این‌ترتیب انرژی زیادی فراهم کند و ما بتوانیم با به دست آوردن این میزان از انرژی از موقعیت استرس‌زا فرار کنیم یا از خود دفاع کنیم. حجم زیادی از گردش خون از سمت پیشانی و منطقه‌ی جلویی مغز دور شده و به سمت عقب مغز منتقل می‌شود. بدین‌ترتیب بخشی از مغز که قابلیت تفکر خلاقانه دارد، فعالیت خود را کاهش ‌می‌دهد و خون بیشتری در اختیار بخشی از مغز قرار می‌گیرد که براساس غریزه و واکنش سریع عمل می‌کند.

خبر شوکه‌کننده و استرس‌زای خودکشی همسر آنا، بدن و مغز وی را وارد حالت بقا کرد. تمام اندام‌های بدن ما توانایی تحمل عوارض نامطلوب مواجهه با استرس را در یک دوره‌ی کوتاه دارند. همه‌ی ما می‌توانیم با استرس‌های کوتاه‌مدت مقابله کنیم. وقتی شرایط استرس‌زا به پایان می‌رسد، فقط طی چند ساعت بدن بار دیگر به حالت تعادل می‌رسد، میزان انرژی‌اش را باز می‌یابد و منابع حیاتی‌اش را بازیابی می‌کند. اما زمانی که اتسرس در مدت کوتاهی به پایان نمی‌رسد، بدن ما هرگز تعادل خود را باز نمی‌یابد. در حقیقت هیچ موجود زنده‌ای نمی‌تواند استرس را به مدت زیاد تحمل کند.

معرفی نویسنده
عکس جو دیسپنزا
جو دیسپنزا

جو دیسپنزا نویسنده، پژوهشگر و مربی شناخته‌شده‌ای است که نتایج تحقیقاتش در شاخه‌های مختلفی مثل عصب‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی مغز و همچنین روش نوین کایروپراتیک را به شکلی کنار هم نشانده تا افراد بتوانند از مسائل عاطفی، بیماری‌ها و دردها رهایی پیدا کنند.

نظرات کاربران

M.ap
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

برای دوستانی که به انرژی درمانی ؛ فیزیک کوانتوم ؛ مراقبه علاقه مند هستند این یک کتاب علمی در این زمینه هست. برای دوستان علاقه مند به اشراق علمی هم پیشنهاد میکنم.

محمد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

در این کتاب دکتر دیسپنزا به طور علمی ثابت می‌کنه که ما و تمام اشیا در واقع انرژی هستیم. و به همین دلیل میتونیم هرچیزی رو جذب کنیم. سلامتی، بیماری، ثروت، فقر و... فصول اول کتاب بسیار لذت بخشه. از

- بیشتر
09126021098
۱۴۰۱/۰۱/۱۳

این کتاب واقعا عالیه و چقدر خوبه که فایل صوتی اون هم به اپلیکیشن اضافه شده.

sina
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

یکی از بی نظیر ترین کتاب هایی بود که گوش دادم سپاسگزار

کاربر ۴۶۲۱۴۶۶
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

به دوستاتی که به متافیزیک و مراقبه علاقه مندند توصیه میکنم.از نظر من عالیه

رامش
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

یکی از بهترین بهترین کتاب هاییه که تا حالا خوندم عاااااااالیه کسانی که دوسدارن آرامش ، خودشناسی و مدیتیشن و راه هایی برای دست یابی به خواسته ها رو بهتر تجربه کنن و با موارد علمی هم آشنا بشن حتما این

- بیشتر
کاربر ۴۵۴۹۰۶۸
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

سلام لطفا نسخه کامل الکترونیکشم موجود کنید ممنون.

zamani55
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

بسیار عالی و کاربردی ست ،برای خواندن و کنار گذاشتن نیست،بقول معروف باید مثل کتاب دعا همواره در دسترس باشد و طبق دستورالعمل های کتاب تکنیک های آن را به خوبی یاد بگیریم و به عمل در آوریم، باور آن مشکل

- بیشتر
کاربر ۳۴۹۳۹۶۴
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

بهترین کتابی که تا امروز گوش‌دادم همین کتابه.گویندگی عالی،مفاهیم بی نظیر ترکیب فوق العاده ای بود این متن سنگین با صدای روان آقای رضوانی که به شنونده فرصت هضم مطالب رو بده.مکتوب این کتاب رو هم سفارش دادم.به یک بار گوش

- بیشتر
کاربر ۲۳۲۸۴۶۲
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

این کتاب عالی بود و انگار به دنیای جدیدی وارد شدم از خوندنش سیر نمیشم

زمان

۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۹۷۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۹۷۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۴۰۰
۹۸,۲۸۰
۳۰%
تومان