دانلود کتاب صوتی اصول با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول اثر ری دالیو

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول

نویسنده:ری دالیو
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اصول

کتاب صوتی اصول نوشتهٔ ری دالیو با ترجمهٔ هنگامه خدابنده و گویندگی آبتین ممدوح در شادن پژواک چاپ شده است. کارآفرینان بسیار موفق غالباً متفکرانی مستقل هستند و به سادگی دست از اهدافشان نمی‌کشند، صرف‌نظر از اینکه این اهداف ممکن است تا چه اندازه از نظر دیگران جاه‌طلبانه باشد. قطعاً این مسئله در مورد رِی دالیُو، نویسنده کتاب اصول، به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه کسب‌وکار و از چهره‌های فهرست ۱۰۰ ثروتمند جهان هم صادق است. او در مدت چهل سال، به‌صورت خودآگاهانه و نظام‌مند، ذهنیتی بسیار تأثیرگذار را در زندگی شخصی‌اش پرورش داده است. در امتداد مسیر، او با استفاده از همان اصول مورد اشاره، بریج‌واتِر را شکل داد که یک شرکت صندوق تأمینی چندمیلیارددلاری است.

درباره کتاب صوتی اصول

"اصول، حقایق بنیادینی هستند که به‌عنوان پایه‌هایی برای رفتار عمل می‌کنند و آنچه را شما از زندگی خواستارش هستید برایتان به ارمغان می‌آورند".

در زندگی اتفاقات یکسان بارهاوبارها به وقوع می‌پیوندد. اگر بتوانید راه ارتقا دادن تفکر خود را یاد بگیرید، و الگوهای پنهان در رویدادهای زندگی خود را دیده و آنها را بدل به اصولی شخصی برای خود نمایید، درنهایت چارچوبی آماده برای مواجهه با تمام مسائل در اختیار دارید. به‌این‌ترتیب، شما به شکلی نظام‌مند دیگر نیازی به حدس و گمان ندارید و تصمیماتی که می‌گیرید مدام بهتر می‌شود.

موفقیت تنها می‌تواند از برخوردِ درست با واقعیت و یادگیری از شکست‌ها، پدید بیاید. شکست هرگز نباید به‌عنوان توهینی شخصی دیده شود، بلکه به جایش، باید آن را ابزاری مفید برای ارتقای روش‌شناسی خود و بهتر کردن مهارت‌های فردی دید. شکست خوردن دردناک است، اما می‌توان با استفاده از شکست‌ها حلقه‌های بازخوردی را برای یادگیری سریع شکل داد. آنگاه می‌شود این شکست‌ها را هر چه بیشتر واکاوی کرد تا به دنبال خِرَد گشت که باعث تقویت شناخت شما از تمام پیچیدگی‌های واقعیت می‌شود.

اگر می‌خواهید بهتر تقلا کنید، بهتر است از اشتباهاتتان یاد بگیرید، درعین‌حال از اهدافتان یا از خودتان دست نکشید.

کتاب صوتی اصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

محمد میر
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

درود بسیار عالی با خوانش دلنشین و جذاب جناب آبتین ممدوح لذت شنیدن این کتاب را دو چندان کرده است..👏👏

کتاب دوست
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

محتوای کتاب خیلی به کار افرادی میاد که سرگروه یا مدیر هستن و بعضا با کارمندانشون مشکلات ارتباطی دارند در قسمتی از کتاب گفته شده: این اصولی هستند که نویسنده در کار و زندگی خودش ب کار گرفته و مثمر ثمر

- بیشتر
کاربر ۱۱۶۶۷۶۷
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

صدای گوینده خیلی بده

زمان

۱۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۶۷۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۶۷۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان