دانلود کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود

معرفی کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود

کتاب صوتی جویندگان نور در نیمه تاریک وجود نوشته دبی فورد است و با ترجمه حمیده رستمی و صدای حمیده کریمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. 

درباره کتاب جویندگان نور در نیمه تاریک وجود

نیمه تاریک وجود در مورد شناسایی توانایی‌هایی شخصی و درونی است. دبی فورد از طریق کار و سفر درونی به درک عمیقی از چگونگی بازتاب نحوۀ ارتباط ما با خودمان در جهان دست یافته است. این کتاب با استفاده از روش‌های ساده و روشن، برای یادگیری چگونگی پذیرفتن همۀ آنچه که هستیم، گام بزرگی را برداشته است. این کتاب ما را دعوت می‌کند خودمان را بهتر بشناسیم. 

به همه از کودکی یاد داده‌اند که انسان‌های خوب هیچ ویژگی منفی در وجودشان ندارند و به همین دلیل همواره تلاش می‌کنیم تا برای مورد تایید خانواده و دیگران بودن، ویژگی‌های منفی وجودمان را پنهان کنیم. تا جایی که این ویژگی‌ها را در اعماق وجودمان دفن کرده‌ایم و حتی از دید خودمان نیز پنهان شده‌اند. این ویژگی‌های منفی، همان نیمۀ تاریک وجود ما را تشکیل می‌دهند. ما باید دست از قضاوت خود و دیگران به خاطر داشتن این ویژگی‌ها برداریم.

نقاط ضعف و ویژگی‌های منفی شما قابلیت آن را دارند که در جهت منافع شما عمل کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که استفاده از مقادیر مناسبی از این ویژگی‌های شخصیتی در لحظه را یاد بگیرید. بررسی کنید که چه مقدار از ویژگی‌های فوق‌العادۀ شما مورد نیاز است و بیش‌از مقدار مورد نیاز استفاده نکنید.

هر جنبه‌از وجودمان نیاز به درک و مهربانی دارد. اگر نخواهیم این مهربانی را به خود ارزانی کنیم، چگونه می‌توانیم از جهان توقع داشته باشیم که با ما مهربان باشد؟ جهان نیز مانند ماست. عشق به خود باید در همه سطوح وجودمان نفوذ کند و آن‌ها را پرورش دهد.

شنیدن کتاب جویندگان نور در نیمه تاریک وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دبی فورد

دبی فورد یک متخصص شناخته شده بین‌المللی در زمینه تحول شخصی است. او علاوه‌بر نویسندگی، سخنران انگیزشی و مربی زندگی است. او هشت کتاب پرفروش در مورد دردهای درونی و مقابله با ترس را به رشته تحریر درآورده است. دبی فورد موسسه‌ای به نام «یکپارچگی فورد» تأسیس کرد تا آموزگارانی را در زمینه توسعه شخصی و بهبود مهارت‌های فردی تربیت کند. همچنین او یکی از نویسندگان پرطرفدار در دنیاست.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان