دانلود کتاب صوتی اینجا بالای تل تکفیری‌ها می‌رقصند با صدای پیمان غریب پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اینجا بالای تل تکفیری‌ها می‌رقصند اثر شیرین زارع‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی اینجا بالای تل تکفیری‌ها می‌رقصند

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اینجا بالای تل تکفیری‌ها می‌رقصند

کتاب صوتی اینجا بالای تل تکفیری‌ها می‌رقصند نوشته شیرین زارع‌پور است و با صدای پیمان غریب پناه منتشر شده است. این کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار است. 

درباره کتاب اینجا بالای تل تکفیری‌ها می‌رقصند

شهید احسان میرسیار، فرزند اصغر میرسیار از پاسداران سپاه بود که سال ۵۹ متولد شد و پس از ورود به سپاه و دیدن آموزش‌های مختلف نظامی، به‌عنوان یکی از نیروهای مدافع حرم لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) به سوریه اعزام و بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ به شهادت رسید. تا دو ماه تصور می‌شد این‌ شهید به اسارت نیروهای داعش درآمده اما پس از این ‌مدت مشخص شد شهید و مفقودالاثر است. میرسیار هنگام شهادت همراه با چند رزمنده دیگر ایرانی، سوری و افغانستانی بود و پیکرش پس از دو سال پیدا و به ایران منتقل شد.

کتاب صوتی اینجا بالای تل، تکفیری‌ها می‌رقصند زندگینامه شهید میرسیار با روایت‌هایی از دوستان و خانواده اوست که در قالب ۱۲ فصل گردآوری و تدوین شده‌اند. پس از این‌ فصول، وصیت‌نامه شهید و عکس‌ها و اسناد مربوط به وی نیز درج شده است.

۱۲ فصل این‌کتاب به‌ترتیب عبارت‌اند از: «میانه اردیبهشت»، «قصه از اینجا شروع شد»، «مقدمات سفر بهشت»، «صبح شیرین دمید»، «حرف‌های خودمانی»، «یک برگ از اخلاص»، «به نام عشق، به نام جنون»، «دلتنگی به پایان می‌رسد»،‌ «از دوکوهه تا آسمان»، «پای عهد می‌مانم»، «چندقدم بیشتر نمانده»، «تا تلِّ هوبر».

شنیدن کتاب اینجا بالای تل تکفیری‌ها می‌رقصند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی شهدای مدافع حرم پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

معصومزاده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

نوع نگارش کتاب خیلی سرد و بی روح بود. ولی چون من به مدافعین حرم علاقه دارم. هر کتابی با این موضوع رو میخونم. از طرفی پول دادم پس مجبورم بخونم.

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۵۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۵۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان