دانلود کتاب صوتی فریبکاری با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فریبکاری اثر برایان هال

دانلود و خرید کتاب صوتی فریبکاری

نویسنده:برایان هال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فریبکاری

کتاب صوتی «فریبکاری» نوشتهٔ برایان هال با ترجمهٔ مرجان فرجی و گویندگی راضیه هاشمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. دنیا دنیای فریبکاری است. دزد کسی است که به‌زور منابع‌تان را از شما می‌گیرد، ولی فریبکار کسی است که با جلب اعتمادتان کاری می‌کند تا خودتان دودستی آنها را به او تقدیم کنید. درواقع، روزی نیست که یک استاد فریبکاری سر راهمان سبز نشود. جالب اینکه به احتمال زیاد همه حتی یک‌بار هم شده در عمرشان سعی کرده‌اند که با توسل به فریبکاری به خواسته‌شان برسند.

 مردم از رسانه‌ها، روابط بین فردی و قدرت استفاده می‌کنند تا دیگران را فریب دهند. فریبکاری هنری است که آن را در گهواره می‌آموزیم. برای نمونه، بسیاری از ما تا چیزی از پدر و مادرمان می‌خواستیم، به زیر گریه می‌زدیم. بیشتر ما چه خوش‌خدمتی‌ها که نکردیم تا به خواسته‌مان برسیم. اگر منابعی در دست دارید، مانند پول، زمان، انرژی، هنر، شهرت، زیبایی، زور بازو و … باید مراقب باشید، زیرا به‌طور قطع کسانی هستند که به منابع شما چشم دوخته‌اند و تا آن را از چنگ‌تان درنیاورند یا از آن به نفع خویش استفاده نکنند، از پای نخواهند نشست.

درباره کتاب فریبکاری

 فریبکاری می‌تواند عمدی یا غیرعمدی باشد. از فریبکاری می‌توان برای مقاصد خیر یا شرّ استفاده کرد. در این کتاب، فریبکاریِ عمدی مدنظر ماست؛ استادان فریبکاری با مقاصدی خودمحور. این فریبکاران به‌طور معمول با باج سبیل، دوزوکلک، دروغ و سایر شگردهای موذیانه، مردم را به کاری که می‌خواهند وادار می‌کنند. استادان فریبکاری برای اینکه فکر، احساس و عمل افراد را تغییر دهند، از روش‌هایی خاص سود می‌جویند. مشکل اصلی در مورد فریبکاری، رفتارهای پنهانی و غیرقابل ردیابی برای قربانی است. دقیقا به‌همین دلیل، بیشتر قربانیان به دسیسه‌های فردی فریبکار عادت می‌کنند و او قِسِر درمی‌رود. با مطالعه‌ی این کتاب از انواع فریبکاری، خصوصیات و شگردهای فریبکاران، و شیوه‌ی مقابله با آنان آگاه می‌شوید تا به‌راحتی بتوانید آنها را از سر راه‌تان کنار برانید.

در دانشگاه هاروارد تحصیل کرد و با یک لیسانس در ادبیات انگلیسی فارغ‌التحصیل شد. از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۴ ، هال با دوچرخه‌سواری از طریق اروپای غربی و شرقی ، بیشتر اوقات کمپ می‌زد. هال بر اساس تجربیات خود در اروپای شرقی، اولین کتاب خود را به نام دزدی از یک مکان عمیق  نوشت که در لیست نهایی جایزه کتاب سفر توماس کوک قرار گرفت.

کتاب فریبکاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام فریبکاران و فریب‌خورده‌ها پیشنهاد می‌شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۳۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان