دانلود کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب اثر جک کانفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب

نویسنده:جک کانفیلد
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب

کتاب صوتی «کلید کاربردی قانون جذب» از جک کانفیلد با ترجمه نفیسه معتکف و گویندگی سپیده سلیمیان در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. جک کانفیلد از چهره‌های بسیار محبوب دنیای خودپروری و موفقیت است. کانفیلد در آثارش بیش از هر چیز روی نقش خودشناسی و اعتمادبه‌نفس در موفقیت و کامیابی تاکید دارد. او یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های «سوپ مرغ برای روح» است. این کتاب تاکنون به فروش ۵۰۰ میلیون نسخه رسیده و رکورددار کتاب‌های خودپروری شده است. «ضربه‌های شفابخش»، «مبانی موفقیت» و «۱۰ قانون موفقیت» از محبوب‌ترین آثار این نویسنده هستند. او در کتاب کلید کاربردی قانون جذب به مخاطبان کمک می‌کند تا به یک اصل مهم و اساسی ایمان بیاورند: خواسته‌هایت منتظرت هستند فقط کافی است که درخواست کنی.

درباره کتاب کلید کاربردی قانون جذب

توانایی شما در تجسم رویاها، مانند کاتالیزور برای خلق آن‌ها به شما کمک می‌کند. تمرینات و روش‌های تجسم خلاق، بسیار قدرتمند هستند. عده‌ای از روانشناسان معتقدند که یک ساعت تجسم خلاق، ارزش هفت ساعت تلاش جسمانی را دارد.

قانون جذب، قانونی بسیار قدیمی است که از سال‌های پیش به آن توجه ویژه‌ای می‌شد. با اینحال در زمانی که راندا برن کتاب راز را نوشت، توجه‌ها دوباره به سوی آن جلب شد و دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. اما این قانون جذب چیست؟

این قانون بر این باور استوار است: با قدرت فکر، می‌توان رخدادهای مثبت یا منفی را در زندگی به سمت خود کشید. افکار قدرت زیادی دارند. اگر مثبت اندیش باشیم انرژی مثبت به سمت ما جذب می‌شود و اگر منفی نگر باشیم، انرژی منفی و رخدادهای بد را به سمت خود می‌کشیم. ما قرار است بیاموزیم تا چطور مثبت فکر کنیم و به این ترتیب قدم اول را برای قرار گرفتن در مسیر رسیدن به آرزوها برداریم.

حالا جک کانفیلد در کتاب کلید کاربردی قانون جذب به مخاطبان آموزش می‌دهد قانون جذب چگونه برایشان کار می‌کند. او که خود نمونه بارزی از افرادی است که از همین طریق توانسته است به خواسته‌هایش دست پیدا کند، در این کتاب با تجربیاتش و همچنین راهکارهایی که ارائه می‌کند افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند.

کتاب کلید کاربردی قانون جذب با گفته‌های اساتید بزرگ و افراد موفقی آغاز می‌شود که هم درباره این قانون و هم از این کتاب صحبت کرده‌اند. به این ترتیب می‌توانیم در تجربه آنان هم شریک و سهیم شویم. در این کتاب و با استفاده از قانون جذب می‌توانیم یک رابطه عاطفی عمیق و موفق برقرار کنیم، ثروت و درآمدمان را به مییزان دلخواه برسانیم و به اهدافی که داریم، نزدیک شویم.

کتاب کلید کاربردی قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب کلید کاربردی قانون جذب به کسانی که می‌خواهند در مسیر تحقق رویاها و خواسته‌هایتان گام بردارند و به آنچه می‌خواهند، برسند، پیشنهاد می‌شود.

درباره جک کانفیلد

جک کانفیلد پیش از آنکه به نویسنده و سخنرانی موفق در زمینه قانون جذب و موفقیت تبدیل شود، فروشندگی و معملی می‌کرد. او را می‌توان نمونه بارزی از کسانی دید که به کمک این قانون به خواسته‌هایشان در زندگی رسیده‌اند. او پیش از انتشار کتاب معروفش، سوپ جوجه برای روح، که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه الهام‌بخش است، آن را به ۱۴۴ ناشر نشان داد و همگی کتابش را رد کردند.

اما بعد از اینکه این کتاب منتشر شد، از استقبال بسیاری برخوردار شد و او را به عنوان یک راهنما و مربی موفق در زمینه آموزش موفقیت به دنیا شناساند. جک کانفیلد با قلمی که از تجربه‌های زندگی شخصی‌اش سرشار است، می‌نویسد و همین موضوع باعث شده تا کتاب‌های او اینچنین پر طرفدار باشند. او سال‌ها است که با اصول خاص خودش زندگی می‌کند.

دیدگاه جک کانفیلد بیشتر روی روان‌شناسی تمرکز دارد تا کسب و کار. همچنین او تاکید زیادی روی اهمیت گذشته و برخورد صحیح با آن، برای ایجاد پیشرفت فردی و حرفه‌ای دارد. کانفیلد همواره توجه خوانندگان را به چشم‌انداز درونی خاطرات و فرآیندهای فکری جلب می‌کند، چیزی که در برابر رفتارهای بیرونی قرار دارد. او از خوانندگان می‌خواهد به احساسات سخت و دشوارشان توجه کنند و به صورت دقیق، روشی را که با خودشان گفتگوی درونی دارند، مد نظر قرار دهند.

بخشی از کتاب کلید کاربردی قانون جذب

تو می‌توانی کنترل افکار و احساساتت را یاد بگیری و به جای واکنش نشان دادن در برابر اوضاع زندگی‌ات، ارتعاش مشابه اوضاع آرمانی‌ات را ایجاد کنی. بیشتر ما مردم صرفا به طور خودکار و ناآگاهانه در برابر اوضاع و رویدادهای اطراف خود واکنش نشان می‌دهیم. شاید تو روزی سخت را سپری می‌کنی، لاستیک اتومبیلت پنچر شده یا شاید کسی غیرمنصفانه با تو برخورد کرده است. به عبارتی، تو با افکار و احساسات خودت، به این موقعیت‌ها واکنش منفی نشان می‌دهی. تو عصبانی، سرخورده و ناراحت می‌شوی. در این مورد، به جای واکنش آگاهانه، ناآگاهانه در برابر وضعیت واکنش نشان می‌دهی و با افکار و احساسات منفی گرایانه‌ات، تجارب منفی مشابه بیشتری را به کائنات سفارش می‌دهی. برای خلق پیامد مثبت بیشتر، باید واکنش آگاهانه را به شیوه‌ای متفاوت و مثبت‌تر یاد بگیری.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد