دانلود کتاب صوتی همسر ایده‌آل با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همسر ایده‌آل اثر اریک فروم

دانلود و خرید کتاب صوتی همسر ایده‌آل

نویسنده:اریک فروم
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی همسر ایده‌آل

کتاب صوتی همسر ایده‌آل مقاله‌ای صوتی از اریک فروم روان‌شناس مشهور است که گروه مترجمان شنیدار ترجمه کرده و با صدای مصطفی طالبیان مقدم می‌شنوید. 

درباره کتاب همسر ایده‌آل

نویسنده سعی دارد در این کتاب توضیح دهد اکثر مشکلات و ناراحتی‌های خانواده‌ها از فشارهای روحی‌ای است که افراد با آن درگیر می‌شوند. او مثال می‌زند اگر زن و شوهری به طرز صحیحی از قانون روح پیروی کنند هیچوقت دچار اختلاف و جدایی نخواهند شد. اگر هر دو طرفین به هدف زندگی مشترک زناشویی با احترام نگاه کنند و قدر زندگی خودشان را بدانند و از جوانی لذت ببرند  هرگز درگیر مشکلاتی نمی‌شوند که زندگی‌شان را به‌خطر می‌اندازد. بهترین فرصت برای حل اختلافاتی که به طلاق می‌رسد این است پیش از بالاگرفتن مشکلات بتوانیم آن را حل کنیم و هرگز اجازه ندهیم مشکلات گریبان‌گیر ما شوند. 

شنیدن کتاب همسر ایده‌آل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک زندگی شاد داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اریک فروم

اریش یا اریک فروم ۲۳ مارس ۱۹۰۰ در فرانکفورت متولد شد. اریک فروم روانکاو، جامعه‌شناس آمریکایی-آلمانی‌تبار، روان‌شناس اجتماعی بلندآوازهٔ مکتب فرانکفورت و همچنین یک سوسیال دموکرات و از برجسته‌ترین فیلسوفان مکتب اومانیستی است. اریک فروم تحصیلات خود را در دانشگاه‌های هیدلبرگ و مونیخ و انستیتو روانکاوی برلین ادامه داد.

بعد از ظهور نازیسم در آلمان به ژنو رفت و سرانجام در سال ۱۹۳۴ به آمریکا مهاجرت کرد و تابعیت این کشور را پذیرفت و در دانشگاه کلمبیای نیویورک مشغول به فعالیت شد، سپس به مکزیک رفت و در دانشگاه مستقل ملی مکزیک کرسی روانکاوی را تأسیس کرد. فروم در انتهای عمر خویش به سوئیس رفت و در ۱۸ مارس ۱۹۸۰ درگذشت. بسیاری از آثار اریک فروم به فارسی ترجمه شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به هنر عشق‌ورزیدن، به نام زندگی، هنر بودن، روانکاوی و ادیان و گریز از آزادی اشاره کرد.

فروم در بسیاری از آثارش سعی کرده تا بتواند ارتباطی متقابل بین روانشناسی و جامعه‌‌شناسی برقرار کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان