دانلود کتاب صوتی بعد از ظهر با شکوه بالتازار با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بعد از ظهر با شکوه بالتازار اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی بعد از ظهر با شکوه بالتازار

معرفی کتاب صوتی بعد از ظهر با شکوه بالتازار

کتاب صوتی «بعد از ظهر با شکوه بالتازار» نوشتهٔ گابریل گارسیا مارکز با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در شنیدار منتشر شده است. موضوع داستان بعد از ظهر با شکوه بالتازار مقایسهٔ مناسبات سه نوع طبقهٔ اجتماعی در زمان و مکان خاصِ راوی یا نویسنده است. گابریل خوزه گارسیا مارکز (۱۹۲۷-۲۰۱۴)، نویسنده کلمبیایی برنده نوبل ادبیات است که قبل از نوشتن کتاب صد سال تنهایی اقدام به نوشتن ده ها داستان کوتاه دیگر کرده بود و از همان زمان طرفداران بسیاری داشت.اکنون قصد داریم داستان کوتاه بعد از ظهر با شکوه بالتازار را به صورت کتاب صوتی برای مخاطبان ارائه دهیم.

درباره کتاب بعد از ظهر با شکوه بالتازار

هرچند این داستان در سبک رئالیسم جادویی طبقه‌بندی نمی‌شود اما گاهی روی لبهٔ رئالیسم و رئالیسم جادویی گام برمی‌دارد. داستان بعد از ظهر با شکوه بالتازار دربارهٔ طبقات اجتماعی است و هریک از خانواده‌ها در این داستان نمایندهٔ یکی از طبقات اجتماعی عصر راوی است. بالتازار و خانمش نمایندهٔ طبقهٔ محروم و پست اجتماعی است ولی با همتی عالی. دکتر و خانمش نمایندهٔ طبقهٔ متوسط و با همتی متوسط و خوزه مونتی‌یل نمایندهٔ طبقهٔ اشراف و غنی با همتی پست.

کتاب بعد از ظهر با شکوه بالتازار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آثار مارکز و دوست‌داران داستان‌هایی با درون‌مایهٔ پرداختن به تفاوت‌های طبقات اجتماعی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب بعد از ظهر با شکوه بالتازار

کار ساختن قفس تمام شد و بالتازار به عادت همیشه قفس را از سردر دکان آویخت . نهارش که تمام شد دیگر همه جا پخش شده بود بالتازار زیباترین قفس دنیا را ساخته. آنقدر آدم برای تماشای قفس آمد که جلو خانه جمعیت انبوهی جمع شد و بالتازار ناگزیر قفس را پایین آورد و در دکان را بست . زنش ارسلا گفت: صورتت رو اصلاح کن ، شبیه میمون‌های کاپوچین شدی . بالتازار گفت : اصلاح کردن بعد از نهار شگون ندارد . اما این قیافه ظاهری بود . توی ماه فبریه که سی‌ساله می‌شد چهار سال بود که با ارسلا زندگی می کرد و بچه ای نداشتند. زندگی دلایل زیادی سر راهش گذاشته بود تا شش‌دانگ حواسش را جمع کند و در عین حال ترس به دل راه ندهد . حتی به صرافت نیفتاده بود که قفسی که همین حالا از زیر دستش بیرون آمده برای بعضی‌ها زیباترین قفس دنیاست...

معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان