دانلود کتاب صوتی فروشگاهی برای همه چیز با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فروشگاهی برای همه چیز اثر برد استون

دانلود و خرید کتاب صوتی فروشگاهی برای همه چیز

معرفی کتاب صوتی فروشگاهی برای همه چیز

کتاب صوتی فروشگاهی برای همه چیز نوشته برد استون با ترجمه آنا بهارلو و گویندگی میلاد فتوحی در نوین کتاب گویا به چاپ رسیده است. جف بزوس مؤسس یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های جهان به نام آمازون است. فروشگاه آمازون با تحویل پستی کتاب آغاز به کار کرد. اما جف بیزوس، تنها به کتاب فروشی قانع نشد. او قصد داشت تا آمازون به فروشگاه همه چیز تبدیل گردد. این اثر برنده‌ی جایزه‌ی بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس و برگزیده به عنوان بهترین کتاب سال توسط روزنامه واشنگتن پست، مجله فوربز، مجله نیو ریپابلیک، مجله اکونومیست، مجله بلومبرگ، وب‌سایت گیزمودو و یکی از 10 کتاب برتر روزنامه‌نگاری تحقیقاتی توسط شده است. کتاب «فروشگاه همه‌چیز» زندگینامه‌ٔ آشکارکننده و معتبر و کامل از شرکتی است که یکی از اولین و بزرگ‌ترین شرط‌بندی‌ها را بر روی اینترنت بست و شیوه‌ٔ خرید و مطالعه‌ٔ ما را برای همیشه تغییر داد.

درباره کتاب فروشگاهی برای همه چیز

این کتاب، داستان چگونگی تبدیل‌شدن کودکی بااستعداد به یک مدیرعامل فوق‌العاده با پشتکار و همه‌فن‌حریف را روایت می‌کند. همچنین چگونگی شرط‌بندی سنگین او، خانواده و همکارانش بر روی شبکه‌ای انقلابی به نام اینترنت و چشم‌اندازی بلندپروازانه از فروشگاهی است که همه چیز می‌فروشد. بیزوس می‌خواست تا چند استراتژی را به طور هم‌زمان اجرا کند، اما بخش‌های به هم وابستهٔ مختلف این شرکت در حال اتلاف زمان زیادی برای هماهنگی با هم بودند. برای اجرای این هدف، او یک فرهنگ سازمانی از جاه‌طلبی بی‌وقفه همراه با رازداری به وجود آورد؛ طوری که تاکنون به آن خدشه‌ای وارد نشده است.

برد استون با بهره‌مندی از دسترسی بی‌سابقه به کارکنان فعلی و سابق آمازون و اعضای خانوادهٔ بیزوس توانست این اثر را که کتاب سال کسب‌وکار فایننشیال تایمز شده است، دربارهٔ این شرکت و بنیان‌گذارش بنویسد.

کتاب فروشگاهی برای همه چیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که علاقه‌مند هستند از پشت پردهٔ کسب‌وکارهای بزرگ سر درآورند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فروشگاهی برای همه چیز

هنگامی انتخاب بین داشتن دل‌مشغولی در مورد رقبا و یا داشتن دل‌مشغولی در مورد مشتریان به وجود می‌آید، ما همیشه داشتن دل‌مشغولی در مورد مشتریان را انتخاب می‌کنیم. ما حواسمان به آنچه که رقبایمان انجام می‌دهند هست اما انرژی خود را در آنجا صرف نمی‌کنیم

«جِف بِیزوس»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۳۰,۸۰۰
۳۰%
تومان