دانلود کتاب صوتی شجاعت با صدای سمیرا جواهریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شجاعت اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی شجاعت

معرفی کتاب صوتی شجاعت

کتاب صوتی شجاعت یا چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس نوشتهٔ دبی فورد با ترجمهٔ فرناز فرود و گویندگی سمیرا جواهریان در انتشارات کلک آزادگان به چاپ رسیده است. این آخرین اثر دبی‌فورد است. دبی فورد یک متخصص بین المللی شناخته شده در زمینه تحول شخصی بود. بیشترین شهرت او برای کتاب نیمه تاریک وجود است. او کتاب‌های پرفروش دیگری نیز به نام‌های شکارچی های نور، طلاق روحی، سوالات درست، بهترین سال زندگی شما، چرا انسان های خوب کارهای بدی انجام می دهند، پاکسازی آگاهی ۲۱ روزه هم دارد. کتاب‌های دبی فورد در نقش نیروی پیشگام در ترکیب مطالعه و اختلاط سایه با عمل روان‌شناختی و معنوی مدرن، در بیش از ۱ میلیون نسخه فروخته شده، به ۳۲ زبان ترجمه شده است و در موسسات یادگیری در سراسر جهان استفاده می‌شود.‌ در کتاب شجاعت نویسنده در تلاش است راهی را پیش روی مخاطب بگذارد تا به کمک آن بر ترس‌های فلج‌کننده همیشگی‌اش غلبه کند. سخنان الهام‌بخش او به میلیون‌ها مخاطب کمک کرده است. غلبه بر ترس و به دست آوردن اعتماد به نفس به قلم دبی فورد، دربردارنده‌ٔ موثرترین و عمیق‌ترین راهکارهایی است که به افزایش اعتماد به نفس و تقویت آن در شما کمک می‌کند. در کتاب شجاعت همچنین بررسی می‌شود که چرا زنان، از سرشت تهاجمی خود دور شده‌اند و اکنون مدت‌هاست که بخش بنیادینی از وجودشان را انکار کرده‌اند. چرا آن‌ها به‌ جای قدرت، ضعف را برگزیده‌اند و به جای خودشان، دیگران را.

افزون بر محتوای تأثیرگذار کتاب، نسخهٔ شنیداری این اثر از ویژگی‌هایی منحصر به فرد برخوردار است که برخی از آن‌ها عبارتند از: ۱) خوانش درست واژه‌ها و جمله‌ها مطابق کتاب نوشتاری، ۲) لحن صحیح، بدون القای معنا یا برداشت خاص به مخاطب، ۳) صدابرداری حرفه‌ای و کیفیت مطلوب و ۴) مطابقت کامل با نسخۀ شنیداری به زبان اصلی.

درباره کتاب شجاعت

دبی فورد یک متخصص بین المللی شناخته شده در زمینه تحول شخصی و برای بیش از ۲۰ سال مربی، سخنران و معلم تحول بود. هم‌چنین او کارگردانی کارگاه آموزشی فرآیند سایه، تهیه کنندگی مستندهای تحول مفهوم سایه را به عهده داشت و همچنین بنیانگذار سازمان مشهور جهانی آموزشی شخصی و حرفه‌ای، موسسه آموزش تحولی فورد بود.

ما هر روز با صدها گزینهٔ انتخاب روبرو می‌شویم که یا باعث می شود احساس اعتماد به نفس و نیرومندی داشته باشیم و یا چیزهایی را که بیشتر از همه می خواهیم برباییم. وقتی فاقد اعتماد به نفس هستیم ، حس می کنیم لیاقت چیزی را که می خواهیم، یا توان گفتن حقیقت ، یا قدرت تصمیم گیری هایی که باعث بهبود زندگیمان می شود را نداریم. هنگامی که احساس ضعف ، درماندگی یا ناتوانی می کنیم ، آنگاه قدرت مقابله با از افکار منفی ، شکست و ترس هایی که ذهنمان را پر می کند را نداریم ، و این مانعمان می شود که به جلو حرکت کنیم و در هماهنگی با خواسته هایمان زندگی کنیم.

اما در این کتاب درمی‌یابیم که آنچه ما را سردرگم نگاه می‌دارد و موجب می‌شود احساس ضعف و ناامیدی کنیم، چیزی بیشتر از پندارهای پوچ گذشته نیست، چیزی بیش از ترس‌هایی (اعم از واقعی یا خیالی) نیست که در ناخودآگاه‌ نوشخوار می‌شود. هر مشکلی که در زندگی پیش می‌آید، قصد ناتوان ساختن ما را ندارد، بلکه می‌خواهد فرصتی برای قوی‌تر شدن بدهد. اگر شجاع‌تر شویم با خویشتن متعالی‌تر و حقیقی‌مان پیوند نزدیک‌تری برقرار می‌کنیم. خدرمی‌یابیم که موانعی که در زندگی با آن‌ها مواجه شدیم در واقع به ما فرصت‌هایی داده‌اند تا بر آن‌ها غلبه کنیم و به این وسیله به رشدمان کمک کرده‌اند.

کتاب شجاعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی است که تمایل دارند اعتماد به نفسشان را تقویت کنند و بر ترس‌هایشان چیره شوند.

بخشی از کتاب شجاعت 

وقتی اعتمادبه‌نفسمان را از دست بدهیم، احساس می‌کنیم لیاقت آنچه آرزویش را در سر می‌پرورانیم، نداریم. هنگامی‌که نیروی خود را نادیده بگیریم و قابلیت‌هایمان را حاشا کنیم، تسلیم عادات، ترس یا انگیزه‌های بیمارگونه و الگوهایی می‌شویم که از گذشته در ذهنمان می‌پرورانده‌ایم؛ جرئت بیان حرف دل خود را نداریم و توان ایجاد تغییراتی را که می‌تواند آینده‌مان را بسازد، از دست می‌دهیم. وقتی احساس ضعف، عجز و درماندگی کنیم، نیروی لازم برای دفع افکار منفی و نومیدکننده را از دست می‌دهیم، و ترس باعث می‌شود تا نتوانیم آن‌طور که دلمان می‌خواهد، زندگی کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

Majid
۱۴۰۰/۰۸/۲۰

یکی از بهترین کتاب‌های دبی فورد با ترجمهٔ فوق‌العادهٔ خانم فرود و صدای گیرای خانم جواهریان. به شدت توصیه می‌کنم.

chaeichi
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

عالی بود از شنیدنش واقعا لذت بردم؛ دوبار کتاب را گوش دادم؛ کتاب های دبی فورد به نظر من همیشه ارزش چند با خوندن و گوش کردن را دارند

bahar
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالی بود ممنون از همه ی کسانی که زحمت کشیدن مخصوصا انتشارات کلک ازادگان و بانو جواهریان عزیز❤

11samira11
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

ممنون از طاقچه و انتشارات کلک آزادگان

مهدي
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

خیلی خوبه که این طور کتاب‌ها نسخهٔ صوتیش هم هست. این کتاب فوق‌العاده لحن و گویش عالی کم داشت که به لطف عزیزان کلک آزادگان فراهم شد.

Maziyar
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

شنیدن این کتاب رو به کسانی که برای تقویت اعتماد به نفسشون تلاش می‌کنند، توصیه میکنم.

iMajid
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

شجاعت فقط با ترجمهٔ خانم فرود و نشر کلک آزادگان. ممنون از طاقچه و کلک آزادگان

ملیکا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

خیلی خوبه 😍 مرسی که به روز هستین

yasaman manavi
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بشدت پیشنهاد میشه . ممنون از گرداورندگان این مجموعه که این اثر رو در اختیار ما قرار دادند.

کاربر ۴۲۷۷۱۸۳
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

سلام به دوستان به کلات همه کتاب این خانم عزیز را توصیه میکنم

زمان

۸ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۷۵۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۷۵۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان