دانلود کتاب صوتی منازعه فلسطین و اسرائیل با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی منازعه فلسطین و اسرائیل اثر تمرا بی اور

دانلود و خرید کتاب صوتی منازعه فلسطین و اسرائیل

معرفی کتاب صوتی منازعه فلسطین و اسرائیل

منازعه فلسطین و اسرائیل کتابی  از مجموعه تاریخ جهان ققنوس نوشته تمرا بی. اور است که با ترجمه پریسا صیادی و صدای فرناز مرکباتی منتشر شده است.

درباره کتاب منازعه فلسطین و اسرائیل

در سال ۱۹۴۸ درگیری میان فلسطین و اسرائیل به طور جدی و در نتیجه یک حکم اروپایی آغاز شد و در طول تاریخ هیچ سرزمینی این‌گونه محل مناقشه و درگیری نبوده است. فلسطینیان قربانیان اصلی این منازعه هستند که اکنون نیز در وضعی غم‌افزا و غیرانسانی روزگار می‌گذرانند، آنها در فلسطین اشغال شده زیر سلطه اسرائيل زندگی می‌کنند و هیچ حق و حقوقی ندارند.

 کتاب حاضر که هشتادوهشتمین جلد از مجموعه تاریخ جهان انتشارات ققنوس است نگاهی جامع به این منطقه و تحولاتش دارد و با ارائه توضیحاتی کامل و تصاویری گویا از گذشته و حال این منطقه، جوانان را به درکی عمیق‌تر و صحیح‌تر از چگونگی پیوند میان رویدادهای کنونی و آنچه در کتاب‌های تاریخ می‌خوانند، می‌ر‌ساند.

 شنیدن کتاب منازعه فلسطین و اسرائيل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به مطالعات سیاسی، تاریخی و اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره تمرا بی . اور

تمرا بی. اور نویسنده‌ای با بیش از ۴۰۰ کتاب بزرگسال و نوجوان است و کتابش درباره خشونت در مدرسه بهترین کتاب غیرداستانی کتابخانه عمومی نیویورک برای نوجوانان شده است. او در دانشگاه ایالتی بال انگلیسی آموزش‌محور خوانده و در کل زندگی خود عاشق تاریخ بوده است.


نظرات کاربران

سعیدا
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

یک روایت روان از سیری که این منازعه در طول زمان داشته. چه شده بوجود امده و چطور ادامه پیدا کرده.تلاش همزمانی برای صلح و همچنین به رسمیت نشناختن مبنای این صلح! به نظرم روایتی‌ست که سعی داشته منصفانه و

- بیشتر
Hosein
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

ارجاعات تاریخی کتاب خیلی خوب نبود و به جزئیات پرداخته نشده بود. فقط یک سری اطلاعات کلی مطرح شده بود.

علی
۱۴۰۲/۰۵/۰۷

کتاب جامعه و خیلی تخصصی نیست ولی برای یه شناخت کامل از زمان کمی قبل تر اشغال تا امروز داری که خیلی سرسری اطلاعات رو بازگو میکنه با کمی دقت بیشتر ولی خود نویسنده بیشتر نقش پژوهشگر سطحی برای معرفی

- بیشتر
آشیانه
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

کتاب جامعی نیست و به همه تحولات اثرگذار پیرامون منازعات طرفین اشاره نمیکنه ولی با این وجود مطالعه یا شنیدنش رو به عنوان یک کتاب پیرامون قضیه فلسطین و آشنایی با سیر کلی تحولات رخ داده، توصیه میکنم.

سعادت جو
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

سه فصل اول خوب بود بقیه ...

کاربر 1162277
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

کتاب خوبی درمورد اتفاقات و تحولات کشور فلسطین از ابتدا تا دوران ترامپ بود. کتاب مناسبی برای دانستن ماجرای رژیم صهیونیستی و فلسطین است.

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان