دانلود کتاب صوتی هلن کلر با صدای فاطمه آسیابان طاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هلن کلر اثر اما کارلسون برن

دانلود و خرید کتاب صوتی هلن کلر

معرفی کتاب صوتی هلن کلر

کتاب صوتی هلن کلر نوشتهٔ اما کارلسون برن با ترجمهٔ جواد ثابت نژاد و گویندگی فاطمه آسیابان طاهری در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است. این کتاب داستان زندگی هلن کلر، نویسندهٔ نابینا و ناشنوای آمریکایی را روایت می‌کند. «مردم تعجب می‌کنند... وقتی می‌بینند من بین راه رفتن در خیابان‌های شهر و در جاده‌های روستا تفاوت قائل هستم. آنها فراموش می‌کنند که تمام بدن من نسبت به شرایط پیرامونی‌ام زنده است». این جمله را هلن کلر گفت. زنی که به انسان‌ها ثابت کرد دنیا دیدن و دنیا شنیدن و درباره دنیا حرف زدن، گوش و چشم و زبانِ سر نمی‌خواهد.

درباره هلن کلر

«هلن‌کلر» در نوزده ماهگی به یک نوع بیماری مخصوص کودکان مبتلا و کاملاً نابینا و ناشنوا شد و ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد اما با تلاش و کوشش بسیار و به یاری معلم دلسوز خود توانست به تحصیلاتش ادامه دهد و وارد دانشگاه شود. او به عنوان زنی بالغ و کامل به جهان نشان داد که آدم‌های ناتوان نباید کنار گذاشته شوند. هلن کودکی سرکش و کنترل‌نشدنی بود که به‌خاطر ناتوانی در برقراری ارتباط با دیگران، مأیوس شده بود. با این‌حال پس از دو دهه کار معلمش، آنی سالیوان، هلن نه‌تنها آموخت که مقصود خودش را با زبان بیان کند، بلکه نویسنده، فعال سیاسی، سخنران و مجری برنامه جُنگ هم شد. او به نحو خستگی‌ناپذیری از افراد نابینا و ناشنوا حمایت و برای آنها اعانه جمع‌آوری می‌کرد. هلن‌کلر نسل‌هایی از مردم را که مشکلات مشابهی دارند، انگیزه بخشید تا بر رؤیاهای سرکش خودشان فائق آیند.

 کتاب هلن کلر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوست‌داران هلن کلر و تمام کسانی که به انگیزه و امید نیاز دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هلن کلر

«دنیای من از حس لامسه و بدون رنگ و صدای فیزیکی ساخته شده است؛ اما بدون رنگ و صدا هم دنیای من نفس می‌کشد و زندگی در آن می‌تپد. هر شیء در ذهن من با کیفیت لامسه مشخص می‌شود که به شیوه‌های بی‌شماری ترکیب می‌شود تا به من حس قدرت، زیبایی یا هماهنگی بدهد؛ زیرا من با دست‌هایم می‌توانم نمود بیرونی زیبایی و خنده‌دار بودن را احساس کنم. بدانید که شما چون وابسته به بینایی خودتان هستید، درک نمی‌کنید که چه تعداد چیزها ملموس است. همه‌ی چیزهای ملموس، متحرک یا ثابت، جامد یا مایع، بزرگ یا کوچک، گرم یا سرد هستند و این کیفیت‌ها به صورت‌های متفاوتی تغییر می‌کنند. لطافت گل نیلوفر آبی به گل نشسته با لطافت باد شبانه در تابستان متفاوت است و همچنین با لطافت بارانی که در چیزهای در حال رشد نفوذ می‌کند و به آنها زندگی و جسم می‌دهد، فرق دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان