دانلود و خرید کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی ناهید عبقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی اثر ناهید عبقری

کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی

نویسنده:ناهید عبقری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی

کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی نوشته ناهید عبقری است. کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی نگاهی اجمالی به نمادسازی و رمزپردازی در مثنوی معنوی است. این کتاب را نشر بانگ نی برای علاقه‌مندان به ادبیات فارسی منتشر کرده است.

درباره کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی

این کتاب خلاثه‌ای از بعضی داشتان‌های شش دفتر مثنوی است و در تحلیل داستان‌ها توجه به نمادسازی و رمزسازی در مثنوی پرداخته است. این کتاب کمک می‌کند بتوانید این اثر ارزشمند ادبی را بهتر درک کنید.

انتشارات «بانگ نی» در پاییز سال ۱۳۹۲ مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد و از همان سال با مدیریت ناهید عبقری فعالیت مستمر خود را شروع کرد. ناهید عبقری از جوانی و حدود سال ۱۳۵۵ و قبل از آن آغاز کرده بود و همواره به یادداشت برداری از موضوعات ادبی، عرفانی و شرح و وصفی بر آن‌ها خلاصه می‌شد، اما او به هدفش یعنی اشاعه «ادب و عرفان» جنبه‌ای رسمی بخشید.

این انتشارات در سال ۱۳۹۳ شمسی کتاب «ناگفته‌های مشروطیت» را به چاپ رسانید که کتابی بسیار ارزشمند و برگرفته از نسخه خطی دست نویس «سالار معتضد» است. در سال ۱۳۹۴ چاپ سوم کتاب‌های «از عارف قصه‌گو بشنو جلد ۱ و۲» و «سیر معنوی با قصه‌های مثنوی» را روانه‌ی بازار کرد. چاپ‌های قبلی این سه کتاب‌ را انتشارات «مهر صفا» بر عهده داشته است. همچنین مجموعه سه جلدی این کتاب‌ها را با نام «قصه های مثنوی» ارائه کرد.

این انتشارات با هدف رشد فرهنگ هم‌چنان آثار ارزشمندی برای علاقه‌مندان به ادبیات فارسی منتشر می‌کند.

خواندن کتاب سیر معنوی با قصه های مثنوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناهید عبقری

ناهید عبقری، محقق و مولانا پژوه در ۱۴ شهریور ۱۳۳۱ در مشهد و در خانواده‌ای ادب‌پرور است. او در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های علوم از دانشگاه تهران است. گرایش به ادبیات و عرفان که از نوجوانی او را به شوق می‌آورد، امروزه نتایجی ارزشمند به بار آورده که محصول عمری تلاش است. او انتشارات بانگ نی را تاسیس کرد تا چراغی باشد برای علاقه‌مندان به ادبیات. 

نظرات کاربران

ali ali
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

سلام به نظر میرسد این دریای مواج ادبیات ،عرفان،واصول خودسازی یعنی مثنوی معنوی مولانا هنوز دست نخورده مانده است،یکی از کارهای شایسته درراستای معرفی و بهره مندی بیشتر ازاین زلال معارف، دنبال کردن مباحث موضوعی است،که در این کتاب به

- بیشتر
majid001
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

امیدوارم این کتابها که حاوی نکات اصیل و زیبای انسان سازی و پرورش روح و روان است بیشتر مورد توجه قرار گیرد و همچنین لطفاً به فایل epub منتشر کنید ،

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان