دانلود کتاب صوتی چرایی واقعیت با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرایی واقعیت اثر ناتانائیل استین

دانلود و خرید کتاب صوتی چرایی واقعیت

معرفی کتاب صوتی چرایی واقعیت

چرایی واقعیت یک سخنرانی تد از ناتانائيل استین است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. استین در این سخنرانی با شما درباره تشخیص واقعیت از غیر واقعیت سخن می‌گوید.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

چرایی واقعیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چرایی واقعیت را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات فلسفی و اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از چرایی واقعیت

فهمیدنِ اینکه چه زمانی کودکان با سؤال‌هایی درباره‌ی خوب و بد و درست و غلط مواجه می‌شوند آسان است. همین دلیلی است بر اینکه مطمئن شویم این سؤال‌ها از اعتبارِ کافی برخوردارند. اما زمانی که واقعیت خود به موضوعِ کنجکاوی، حیرت و شگفتی بدل می‌شود چه؟ و چرا؟ همانطور که شیوه‌های فراوانی برای پرسیدن و جواب دادن به سؤالِ "چرا" وجود دارد، شیوه‌های فراوانی هم برای تشخیصِ واقعیت از غیرواقعیت هست. یکی از آشناترین تضادهایی که می‌توان دید تضادِ بین واقعیت و پدیداری است. این تمایز به اندازه‌ی خودِ فلسفه قدمت دارد و از نظر ما از زمانی شروع شد که پیشگامانِ فلسفه و پیشگامانِ دانش مانند تالس، اَنِکساغورس، اِمپِدوکلس و لوکیپوس در قرن ششم و پنجمِ قبل از میلاد، ادعاهایی در تأییدِ بنیانِ واقعیتِ واقع در پدیده‌های طبیعی، عناصرِ اولیه، اتم‌ها و حتی اعداد به دست دادند. حالا به منشاءِ این فکر خواهیم رسید که آنچه چیزها از آن ساخته شده‌اند، چیزی واقعی است (یا "واقعاً واقعی" است؛ و این آن زمان به کار می‌بریم که نمی‌دانیم چطور توصیفش کنیم)، و این در حالی‌ است که موضوعاتِ آشنا در مقیاسِ آدمی مقامِ پایین‌تری دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان