دانلود کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده اثر مارک گودمن

دانلود و خرید کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده

معرفی کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده

تصویری از جرم و جنایت در آینده یک سخنرانی تد از مارک گودمن است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. مارک گودمن در این سخنرانی با شما درباره تصویری از جرم و جنایت در آینده سخن می‌گوید. همهٔ ما در انتظار مدینهٔ فاضله‌ای هستیم که تکنولوژی به ما وعده داده، اما این تکنولوژی‌های تحسین‌برانگیز وقتی به وسیلهٔ تبهکاران مورد استفاده قرار بگیرد، آینده قدری متفاوت خواهد بود.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

تصویری از جرم و جنایت در آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تصویری از جرم و جنایت در آینده را به تمام کسانی که علاقه‌مند هستند جنبه‌های متفاوتی از تکنولوژی و همین طور جرم و جنایت را بررسی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از تصویری از جرم و جنایت در آینده

می‌خوام باور کنم که تکنولوژی، مدینه‌ی فاضله‌ای که بهمون وعده داده شده رو به همراه میاره. اما من تو نیروی پلیس خدمت کردم و همین باعث شده چشم‌انداز هوشیارانه‌تری نسبت به مسائل داشته باشم. تو گشت پلیس بودم، مأمور مخفی بودم، استراتژیست ضد ترورسیم بودم و تو ۷۰ کشور سرتاسر دنیا کار کردم. مجبور بودم بیشتر از اون چیزی که بایدْ بخش تاریک‌تر و خشن جامعه رو ببینم که رو نظراتم اثر داشته. سر و کار داشتن با مجرم‌ها و ترویست‌ها به‌شدت جنبه‌ی آموزشی برام داشته. چیزهای زیادی به من یاد دادن که دوست دارم بخشی از مشاهداتم رو با شما در میون بذارم.

می‌خوام روی دیگه‌ی همه‌ی تکنولوژی‌هایی که شگفت‌زده‌مون می‌کنن، تکنولوژی‌هایی که دوستشون داریم رو بهتون نشون بدم. این تکنولوژی اگه دست آدم‌های اهلش باشه مثل همین چیزی که ارتباط ما رو فراهم کرده، ابزار فوق‌العاده‌ایه که تغییرات بزرگی تو دنیای ما به وجود میاره. اما اگه دست یه بمب‌گذار انتحاری بیفته، خب آینده متفاوت‌تر به نظر میاد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان