دانلود کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی اثر علا الخانی

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی

معرفی کتاب صوتی پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی

پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی یک سخنرانی تد از علا الخلالی است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنوید. الخلالی در این سخنرانی با شما درباره این صحبت می‌کند که یک میلیارد نفر در دنیا جنگ را تجربه می‌کنند و این تجربه منجر به ۱۵ میلیون مهاجر شده است و چطور این مهاجرت به کودکان آسیب می‌زند. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات حوزه تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از پدر و مادر بودن در منطقه‌ای جنگی

به عنوان روانشناس و تعلیم‌دهنده‌های والدین، می‌دونیم پرورش مهارت‌های مراقبتی تو پدر و مادرها تأثیر خیلی زیادی تو آسایش و سلامتی بچه‌هاشون داره. بهش می‌گیم آموزش والدین. سؤالی که من داشتم این بود که آیا برنامه‌های آموزش والدین به درد خانواده‌هایی که تو منطقه‌های جنگی یا کمپ پناهجوها هستن می‌خوره یا نه؟ آیا می‌تونیم بهشون توصیه‌ یا آموزش‌‌هایی بدیم که تو این شرایط وخیم کمکشون کنه؟ پیش استاد راهنمای دوره‌ی دکترام، پروفسور راشل کالام رفتم و بهش گفتم که می‌خوام با مهارت‌های آکادمیکی که دارم تو دنیای واقعی تغییر ایجاد کنم. دقیقاً نمی‌دونستم چه کاری می‌خوام انجام بدم. استادم خیلی با دقت و حوصله به حرف‌هام گوش داد و گفت: «اگه واقعاً می‌خوای این کار رو بکنی و خیلی برات مهمه، بیا انجامش بدیم. راه‌های مختلف رو امتحان کنیم تا ببینیم آیا برنامه‌های آموزش پدر و مادرها برای خانواده‌ها تو این اوضاع مفید هست یا نه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان