دانلود کتاب صوتی زن و پول با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن و پول اثر سوز اورمان

دانلود و خرید کتاب صوتی زن و پول

معرفی کتاب صوتی زن و پول

کتاب صوتی زن و پول اثری از سوز اورمان با ترجمه فاطمه باغستانی و صدای سپیده سلیمیان است. این کتاب قرار است به زنان کمک کند تا در بخش مالی، کنترل و سرنوشتشان را به دست بگیرند و در این بخش از زندگی نیز مانند بخش‌های دیگر، قوی عمل کنند.

درباره کتاب صوتی زن و پول

زن و پول کتابی است برای تمام زنان. دلیل نوشته شدن این کتاب این است که بسیاری از زنان، هرچند در بخش‌های دیگر زندگی خود خیلی خوب عمل کرده‌اند، اما در بخش مالی، عملکرد خوبی از خودشان نشان ندادند. این موضوع دلایل مختلفی دارد: 

زنان به‌یک‌باره وارد رابطه‌ای کاملاً جدید و ناآشنا با پول شده‌اند که تفاوت عمیقی با چیزهایی دارد که قبلاً با آنها مواجه بوده‌اند. 

نقش زنان در خانه و محل کار تغییر کرده است و به این ترتیب نحوهٔ تعامل زنان با پول نیز تغییر کرده. زنان روابط و نقش‌های جدید را پذیرفته و با آنها به‌خوبی تطبیق یافته‌اند اما در حوزهٔ سازگاری‌های مالی دنیای جدید هنوز از همان نقشه‌های قدیمی استفاده می‌کنند و به همین دلیل به آنچه می‌خواهند نمی‌رسند.

بسیاری از اقدامات مالی که باید انجام دهیم، در تضاد با مراقبت از عزیزان است. روحیه پرورش‌ دهنده درون زنان بر آن‌ها تسلط می‌یابد و به این ترتیب، زنان همه‌چیز را قبل از اینکه برای خودشان بخواهند برای دیگران می‌خواهند. همیشه اولویت‌های زنان در وهله دوم قرار می‌گیرد یا در نهایت به امری غیر ضروری بدل می‌شود. 

سوز اورمان در کتاب زن و پول، راهنمایی برای زنان نوشته است؛ این راهنما مسیر تازه و درستی را به آنان نشان می‌دهد که در جامعه به آن‌ها آموزش داده نشده است. چالش اصلی این است که زنان باید بپذیرند بخشی از قدرتمند بودن، به درآمدی که دارند و مدیریت صحیح آن برمی‌گردد. این مدیریت صحیح را در این کتاب فرا می‌گیریم. 

کتاب صوتی زن و پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی زن و پول را به تمام بانوان قوی و قدرتمند و زنانی که دوست دارند در زمینه مالی خودکفا شوند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی زن و پول

یک زن ثروتمند قطعاً پول دارد اما او شادی، شجاعت، تعادل و هماهنگی نیز دارد. یک زن ثروتمند سخاوتمند، پاکیزه، خردمند و درنتیجه زیباست. یک زن ثروتمند تمامی این ویژگی‌ها را دارد و آنها را همیشه و در تمامی رابطه‌هایش به‌همراه دارد.

آرزوی من این است که شما نیز این هشت ویژگی را درون خود به هر جایی که می‌روید، داشته باشید تا به‌عنوان نقشهٔ راهنما عمل کنند و با کمک آنها همیشه به ثروت نزدیک شوید نه آنکه از آن فاصله بگیرید. بسیار مهم است که درک کنید تمامی این هشت ویژگی باید در زمان حال و در کنار هم باشند تا شما به موقعیت حقیقی یک زن ثروتمند برسید.

ویژگی‌های ۱ و ۲: هماهنگی و تعادل

هماهنگی به معنای توافق و سازگاری احساس، نگرش و رفتار است. در یک کلام، وقتی تعامل خوشایندی بین آنچه می‌اندیشید، آنچه احساس می‌کنید، آنچه می‌گویید و آنچه انجام می‌دهید، وجود داشته باشد یعنی شما هماهنگی دارید.

تعادل به حالتی از ثبات احساسی و عقلانی گفته می‌شود که در آن شما آرام هستید و می‌توانید تصمیمات و قضاوت‌های درستی داشته باشید.

می‌توان گفت هماهنگی و تعادل مهم‌ترین ویژگی‌های انسانی هستند زیرا آنها اساس و پایهٔ دیگر ویژگی‌ها را تشکیل می‌دهند. وقتی شما هماهنگی درونی حقیقی را داشته باشید، تفکر، کلام، احساس و کردارتان یکی می‌شود. متأسفانه ما آن‌قدر به پراکندگی و آشفتگی عادت کرده‌ایم که فکرمان یک چیز است، گفتارمان چیز دیگر، احساسمان نیز از این دو متفاوت است و رفتاری از خود بروز می‌دهیم که هیچ ارتباطی با گفته‌ها و احساسات و تفکراتمان ندارد. وقتی اندیشه، احساس، بیان و اقدام شما ناهماهنگ باشد، نشان‌دهندهٔ عدم تعادل است. این یعنی شتاب‌زده هستید، راحت نیستید و احساس می‌کنید چیزی را گم کرده‌اید پس برایتان دشوار است که تصمیماتی منطقی و آرام بگیرید. به همین دلیل است که این دو ویژگی را کنار هم آوردم.

برای آنکه مطمئن شوید این دو ویژگی در زندگی شما وجود دارند، باید به احساسات خود توجه کنید. به کلماتی که به‌کار می‌گیرید به‌خوبی دقت کنید و آنها را مرور نمایید، رفتارهایی که بروز می‌دهید باید بازتاب تفکرات شما باشند. اگر این آگاهی را همواره داشته باشید، به‌محض خارج شدن از حالت تعادل/هماهنگی متوجه خواهید شد.

وقتی متوجه عدم هماهنگی شدید، باید بی‌درنگ آن کلام یا رفتار را متوقف کنید و ریشهٔ آن را بیابید. از احساسی که در شما ایجاد شتاب‌زدگی کرده، یادداشت بردارید زیرا این شتاب‌زدگی علامت اختلال است. اجازه بدهید دوباره تعادل را برایتان تعریف کنم: حالتی از ثبات احساسی و فکری که در آن آرام هستید و می‌توانید تصمیمات و قضاوت‌های مناسبی داشته باشید. باتوجه‌به این تعریف، متوجه خواهید شد که تعادل، اساس یک رفتار قدرتمندانه و صحیح در طول زندگی‌ست.

نظرات کاربران

me
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

خانمهای عزیز، با عدم خرید این کتاب زرد، قدم اول رو در جهت حفظ و افزایش پولتون بردارید.

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان