دانلود کتاب صوتی گفتار بودا با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گفتار بودا اثر رضا رامز

دانلود و خرید کتاب صوتی گفتار بودا

گوینده:نسترن حسنی
گردآورنده:رضا رامز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گفتار بودا

کتاب صوتی گفتار بودا اثری از رضا رامز است که با صدای نسترن حسنی می‌شنوید. در این اثر با مجموعه‌ای از آموزه‌های بودا آشنا می‌شویم و مهم‌ترین تعالیم این آیین و باور دینی را فرامی‌گیریم.

درباره کتاب صوتی گفتار بودا

گفتار بودا، مجموعه‌ای است که دربردارنده مهم‌ترین آموزه‌ها و تعالیم دیانت بودایی است. اما درباره آیین بودا چقدر می‌دانیم؟ 

آیین بودا که به نام آیین بودایی، بوداگرایی یا بودیسم هم شناخته می‌شود، یکی از ادیانی است که برآمده از هند است و ۵۰۰ میلیون پیرو در سراسر جهان دارد. دین بودایی بر پایه فلسفه‌ای بنا شده که مبتنی بر آموزه‌های سیدارتا گوتاما بودا است. او در حدود ۵۶۶ (پیش از میلاد) تا ۴۸۶ (پیش از میلاد) زندگی می‌کرده. آیین بودایی از هندوستان به سراسر آسیا و سپس آسیای میانه، تبت، سریلانکا، یمن، آسیای جنوب شرقی و نیز کشورهای خاور دور مانند چین، مغولستان، کره و ژاپن راه یافته است. 

آیین بودایی را به عنوان دین پاکان می‌شناسند و آموزه‌های اصلی آن را کردار نیک، پرهیز از کردار بد و ورزیدگی ذهنی می‌دانند. عموما این کارها را با کمک یوگا و مدیتیشن انجام می‌دهند. همچنین در زمینه اخلاقیات بر دو اصل مهم بی‌گزندی و رواداری تاکید و اهمیت می‌دهند و در میان آثار و نوشته‌های بودایی، اهمیت بسیار به این موضوع دیده می‌شود. 

بودا خود شاهزاده‌ای بود که زندگی را در دیوارهای یک باغ می‌شناخت. پدرش هرگز اجازه نداده بود او از باغ خارج شود و با درد و رنج و اندوهی که در دنیای بیرون وجود دارد، آشنا شود، از همین رو، او دنیا را طور دیگری می‌شناخت اما روزی او موفق شد از این باغ بگریزد و به این ترتیب با حقیقت دنیا، بیماری، پیری و مرگ آشنا شد. در آن زمان او ازدواج کرده بود و یک پسر داشت. به همین دلیل هم تصمیم گرفت تا آن‌ها را ترک کند و راهی برای پایان دادن به رنج‌های بشریت پیدا کند. مسیری که او را به سمت زندگی با مرتاضان، ریاضت کشیدن و سفر کردن رهنمون کرد. او در تمام عمرش از شهری به شهری و از دهکده‌ای به دهکده‌ای دیگر سفر می‌کرد و با مردم گفتگو می‌کرد و روش رسیدن به بیداری و روشن‌بینی را به آنان می‌آموخت. در نهایت هم در سن هشتاد سالگی، دنیا را ترک گفت. 

اما در کتاب صوتی گفتار بودا، با مجموعه‌ای از تعالیم و آموزه‌هایی آشنا می‌شویم که او در سراسر عمر خود، تلاش می‌کرد تا به مردم بیاموزد. رضا رامز که کار گردآوری و ترجمه متون را برعهده داشته است، در انتخاب متن‌ها دقت بسیاری کرد، به این ترتیب با شنیدن این کتاب، مهم‌ترین بخش‌ها و آموزه‌های آن را فرامی‌گیرید. این کتاب دریچه‌ای را به سوی شما می‌گشاید که دنیای دیگری را نشانتان می‌دهد. دنیایی عمیق که پر از حکمت‌های بالغانه است و تاثیر بسیاری بر جسم، ذهن، افکار و اندیشه‌ها و اعمال شما می‌گذارد. با کمک این اثر می‌توانید مسیر زندگی خود را تغییر دهید و به یکی از افرادی تبدیل شوید که در مسیر رهایی از رنج و آزادی گام برداشته است. 

کتاب صوتی گفتار بودا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن این کتاب صوتی را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند با مهم‌ترین آموزه‌های این دیانت آشنا شوند و در مسیر آزادی و رهایی از رنج‌ها قرار بگیرند. 

نظرات کاربران

آیدا
۱۴۰۲/۰۲/۱۵

درود چون در عرفان پیشینه دارم حسِ عرفانی منو نورانی تر کرد گوینده عالی یا حق،آیدا

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان