دانلود کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید با صدای محمدرضا علی‌اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید اثر آدام تورن

دانلود و خرید کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید

معرفی کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید

کتاب صوتی کسب و کارتان را شروع کنید اثر آدام تورن و متیو تورن یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز است. این کتاب با ترجمه سارا یوسفی و صدای محمدرضا علی‌اکبری منتشر شده است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

این خلاصه کتاب صوتی، مهمترین پیشنهادات متن کامل کتاب را شامل می‌شود.

درباره کتاب کسب و کارتان را شروع کنید

این کتاب به ما توضیح می‌دهد از کجا باید برای یک کسب و کار شروع کنید. این کتاب مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند تا در کسب و کارتان موفق شوید. این کتاب به شما توضیح می دهد برای اینکه محصول یا خدماتتان را به دیگران بفروشید نباید خجالت بکشید چون دیگران منتظر شنیدن حرف‌هایتان هستند، با آنها صحبت کنید و قانعشان کنید و محصولتان را بفروشید تا موفق شوید. با کتاب کسب و کارتان را شروع کنید شما می‌توانید در عرصه شغلی‌ خودتان بهترین باشید. 

شنیدن کتاب کسب و کارتان را شروع کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند کسب و کاری را شروع کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Fateme Torbatian
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

خیلی محتوای متفاوتی نداشت اکثر این موارد رو تو کتاب های دیگه هم خونده بودم...

ابوالفضل
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

این کتاب در مورد نحوه شروع کسب و کار صحبت نمی‌کند؛بلکه موارد یا عواملی که باعث فروش بیشتر یا رشد کسب و کار می‌شود را بیان می‌کند.

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۲۵۰
تومان