دانلود کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد اول) با صدای آرزو جعفرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد اول) اثر جیمز آرتور ری

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد اول)

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد اول)

کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد اول) نوشته جیمز آرتور است که با ترجمه فیروزه مهرزاد و صدای آرزو جعفرپور منتشر شده است. کتاب ثروت هماهنگ به شما کمک می‌کند در مسیر موفقیت قدم بردارید و بیشتر از قبل احساس پیشرفت داشته باشید.

درباره کتاب ثروت هماهنگ

این عصر، مهیج‌ترین دوران در تاریخ زندگانی بشر است. اکنون درست زمانی است که سنت‌های معنوی و یافته‌های علمی ضدیت با یکدیگر را متوقف و مطالعات به هم مربوط می‌شوند. فیزیکدان‌های کوانتوم، نظریه‌پردازهای بی‌نظمی، زیست‌شناسان نوین، عارفان قرن بیست و یکم از طریق شواهد علمی ثابت می‌کنند که در گذشته عارفان و رهبران معنوی، حقایق را به صورت نادرستی به ما آموزش داده‌اند.

اما علی‌رغم این همه هیجان، ما همچنان در نقطه عطف قرار داریم. علم نوین ثابت می‌کند که در جهان ما همه چیز دارای انرژی است. در همه چیز ـ از خانه، ماشین تا بدن شما ـ در سطح کوانتوم ۹۹۹۹ / ۹۹ درصد انرژی یا نور وجود دارد. تمام انرژی‌ها در بسامدی خاص مرتعش هستند. حقیقت این است که شما هرگز از یک مخزن با سطح انرژی پایین، انرژی بالایی را دریافت نمی‌کنید. هر چه می‌کارید، همان را برداشت می‌کنید. بنابراین، بالا بردن ارتعاش‌هایمان الزامی است و این امر تنها می‌تواند با دوباره تعریف نمودن مفهوم واقعی معنویت و بازبینی دیدگاه‌های ما درباره‌ی ثروت کل جهان به انجام رسد. ما به انجام سریع این کار نیاز داریم.  

ثروت هماهنگ تجربه‌ای از زندگی است که تعداد کمی آن را درک کرده‌اند ولی زمانی که یک بار آن را فهمیدید تبدیل به یک عادت همیشگی می‌شود. نویسنده به صورت کامل درباره‌ هر جنبه‌ای از زندگی‌تان، نه فقط یک یا دو جنبه، صحبت می‌کند. آن همان چیزی است که شما و هر کس دیگری در این کره‌ خاکی می‌خواهد بداند. این کتاب نوشته شده است تا به شما یک بار و برای همیشه بگوید که امروز سزاوار این ثروت هماهنگ هستید، و همیشه آن را دارا بودید و خواستارش خواهید بود. این مطلب را در اعماق وجودتان می‌دانستید.

شندین کتاب ثروت هماهنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ثروتمند شدن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ثروت هماهنگ (جلد اول)

ایجاد ثروت هماهنگ، حس کلّی سرخوشی، کامل بودن و حتی وحدت و یگانگی به وجود می‌آورد و بدانید که این پنج رکن لازم و ملزوم یکدیگر هستند. هنگامی که شما به هر کدام از آنها توجه کنید همه به شدت فعال می‌شوند. هنگامی که با ورزش منظم و تغذیه‌ی درست مراقب سلامتی‌تان می‌شوید، چندین منفعت برایتان به دنبال دارد: با اعتماد به نفس بالایی که به دست می‌آورید، روابط عاطفی‌تان بیشتر می‌شود و با انرژی زیاد کارتان رونق می‌یابد. شاید پی‌گیری‌های معنوی‌تان بیشتر شود و طول عمرتان نیز افزایش یابد. به همین ترتیب، با رشد معنوی صمیمیت عمیق در دوستی و روابط عشقی معنی پیدا می‌کند و باعث برانگیختن آرزوی شما در شرایط عالی می‌گردد.

اکنون تحقیق پیرامون ارزیابی خودآگاهی ثابت می‌کند که آموزش متقابل، کلید رشد تصاعدی است. این یک مفهوم اساسی است که در این سفر با آن سر و کار داریم. ما از طریق یادآوری داستان‌های شخصی و بررسی‌های موردی، علوم قدیم و جدید و تمرینات ساده ولی قدرتمند درمی‌یابیم که چگونه یک زندگی کامل بسازیم. دیگر چه؟ مشخص می‌کنیم که چگونه با ثروت هماهنگ می‌توانید ثروت واقعی را در پنج بخش مهم زندگی به روش ۳ به ۳ ایجاد کنید. آنچه زمانی که افکار، احساسات و اعمال شما همزمان و در یک مسیر قرار می‌گیرند، رخ می‌دهد را ۳ به ۳ گویند. من به شما مراحل اثبات شده‌ای را نشان می‌دهم تا آنها را عملی و به آسانی اجرا کنید ـ همان مراحلی که زندگی و کارم را در دنیا به اوج رساند. من آنها را به سادگی نشان خواهم داد. اگر شما نیز همراه من شوید، به نتایج دلخواهتان خواهید رسید.

چرا تعادل دروغ است

من واقعاً به هماهنگی معتقدم ولی تعادل دروغ است.

اکثر اساتید درباره‌ی تعادل صحبت می‌کنند، حالا حدس بزنید. هیچ کدام آن‌ها متعادل نیستند. من می‌دانم، چون قبلاً خودم یکی از آن‌ها بودم. تنها شخصی که کاملاً متعادل است، مرده و در زمان حال زندگی نمی‌کند. در این دنیا تعادل به دست نمی‌آید پس بر مشکلات غلبه کنید 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان