دانلود کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد دوم) با صدای آرزو جعفرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد دوم) اثر جیمز آرتور ری

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد دوم)

معرفی کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد دوم)

کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد دوم) نوشته جیمز آرتور است که با ترجمه فیروزه مهرزاد و صدای آرزو جعفرپور منتشر شده است. کتاب ثروت هماهنگ به شما کمک می‌کند در مسیر موفقیت قدم بردارید و بیشتر از قبل احساس پیشرفت داشته باشید.

درباره کتاب ثروت هماهنگ

این عصر، مهیج‌ترین دوران در تاریخ زندگانی بشر است. اکنون درست زمانی است که سنت‌های معنوی و یافته‌های علمی ضدیت با یکدیگر را متوقف و مطالعات به هم مربوط می‌شوند. فیزیکدان‌های کوانتوم، نظریه‌پردازهای بی‌نظمی، زیست‌شناسان نوین، عارفان قرن بیست و یکم از طریق شواهد علمی ثابت می‌کنند که در گذشته عارفان و رهبران معنوی، حقایق را به صورت نادرستی به ما آموزش داده‌اند.

اما علی‌رغم این همه هیجان، ما همچنان در نقطه عطف قرار داریم. علم نوین ثابت می‌کند که در جهان ما همه چیز دارای انرژی است. در همه چیز ـ از خانه، ماشین تا بدن شما ـ در سطح کوانتوم ۹۹۹۹ / ۹۹ درصد انرژی یا نور وجود دارد. تمام انرژی‌ها در بسامدی خاص مرتعش هستند. حقیقت این است که شما هرگز از یک مخزن با سطح انرژی پایین، انرژی بالایی را دریافت نمی‌کنید. هر چه می‌کارید، همان را برداشت می‌کنید. بنابراین، بالا بردن ارتعاش‌هایمان الزامی است و این امر تنها می‌تواند با دوباره تعریف نمودن مفهوم واقعی معنویت و بازبینی دیدگاه‌های ما درباره‌ی ثروت کل جهان به انجام رسد. ما به انجام سریع این کار نیاز داریم.

ثروت هماهنگ تجربه‌ای از زندگی است که تعداد کمی آن را درک کرده‌اند ولی زمانی که یک بار آن را فهمیدید تبدیل به یک عادت همیشگی می‌شود. نویسنده به صورت کامل درباره‌ هر جنبه‌ای از زندگی‌تان، نه فقط یک یا دو جنبه، صحبت می‌کند. آن همان چیزی است که شما و هر کس دیگری در این کره‌ خاکی می‌خواهد بداند. این کتاب نوشته شده است تا به شما یک بار و برای همیشه بگوید که امروز سزاوار این ثروت هماهنگ هستید، و همیشه آن را دارا بودید و خواستارش خواهید بود. این مطلب را در اعماق وجودتان می‌دانستید.

شندین کتاب ثروت هماهنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ثروتمند شدن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ثروت هماهنگ (جلد دوم)

برقرار کردن یک رابطه‌ی خوب نیازمند تلاش فراوان است. رابطه‌های بزرگ نیازمند برطرف شدن همه‌ی موضوعات حل نشده شما است. ولی به شما اطمینان می‌دهم که نمی‌توانید فرصت ملاقات همراه روحی‌تان را از دست بدهید. همان طور که ارتعاش‌هایتان را بالا می‌برید، افرادی با فرکانس بالا و بالاتر جذب خواهید کرد. به هر حال، فرقی ندارد در چه سطحی قرار دارید، این کار هرگز آسان نخواهد بود. اگر فکر می‌کنید می‌خواهید ارتباط رمانتیک بزرگ‌تری را جذب کنید، بدانید با رابطه‌ی بزرگ‌تر، امکان بهانه‌های بیشتر، اختلافات و آشفتگی بزرگ‌تری خواهید داشت. اگر قصد دارید رابطه‌تان را به اوج برسانید باید دام‌ها را مهار کنید. طور دیگری فکر کردن یک تصور باطل است. آرزوی یک زندگی راحت نکنید، آرزوی‌تان زندگی خوب باشد. 

آیا فکر می‌کنید در یک رابطه‌ی رمانتیک زندگی بهتری خواهید داشت؟ دوباره فکر کنید. شما قصد دارید آشفتگی بیشتری را در یک آزمایشگاه زندگی که خانه می‌نامید با یک موضوع تحقیقی که همسر نامیده می‌شود، تجربه کنید. در همه‌ی روابط چنین است. به این دلیل است که بودن در یک رابطه، چه با خود، پول، شغل‌تان یا با شخصی دیگر، بزرگ‌ترین ابزار خودشناسی و شکوفایی است. زمانی که در اتاق‌تان نشسته‌اید و هیچ کاری نمی‌کنید، قدیس بودن آسان‌تر است.

فهرستی از کارهایی که قبلاً انجام داده بودید

به آخرین رابطه‌تان فکر کنید، به یکی قبل از آن و یکی قبل‌تر، آیا شما فردی الکی، معتاد و یا افرادی که جنون کار کردن دارند را جذب می‌کردید؟ یا شخصی که دست بزن داشت؟ هر بار یک شخصیت تکراری را جذب می‌کردید؟ چرا در آیینه شما این شخصیت رخنه می‌کند؟ این ویژگی‌ها در تلاش است تا چه نکته‌ای را به شما بیاموزد؟ چگونه می‌توانید رشد کنید، عشق بورزید و شفا دهید؟

در مقدمه‌ی کتاب از شما خواستم کارهایی را که می‌دانید نمی‌خواهید انجام شود را یادداشت و آنها را برعکس کنید. سعی کنید بفهمید که واقعاً چه می‌خواهید؟ آیا آن تمرین را انجام داده‌اید؟ حالا اجازه دهید تمرینی دیگر برای ارتباط‌هایمان انجام دهیم: فهرستی از «آن جا بوده‌اید، آن کار را انجام داده‌اید» 

گذری بر تاریخ و معماری ساسانیان در اسلام آباد غرب
شهرام علی یاری
فرهنگ آهنگ‌سازی: جلد ۱
علیرضا مشایخی
آشنایی همگان با نظریه ساختاری موسیقی ایران (جلد اول)
محسن فربودمنش‌‫
۱۲۴ قطعه برگزیده از موسیقی ملی ایران
داریوش صفوت
خودآموز علمی و عملی ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی در موسیقی
سعید حسین‌پور
کتاب جامع سلفژ و سرایش (جلد اول)
محمدهادی عیان‌بد
طراحی صفحات وب به زبان ساده
نورالله کریم‌تبار
آموزش اکسس ۲۰۱۶ از طریق پروژه
سپیده افتخاری دوست
دستور زبان انگلیسی
علیرضا عین القضاتی
کرونوس،چنگال‌مرگ‌بار (نبرد هیولاها، شش‌گانه‌ی هشتم، شاه دزدان دریایی؛ جلد چهل و هفتم)
آدام بلید
بررسی چند مفهوم مهم در معماری و مهندسی نرم افزار
اﺣﺴﺎن اﺧﻼﻗﯽ
مجموعه هری پاتر
جی.کی رولینگ
رمز قهرمانی
ویلیام اچ. مک ریون
توصیف ساختمان فعل و مصدر در زبان گیلکی
مسعود پورهادی
ایستگاه گورخوان
سعیده شفیعی
معادله های درجه ۲ و ۳ و ۴
مهدی کوچاری
مذاکرات در معاملات تجاری
ایرج زینال‌زاده
من وزوز گوشم را درمان کردم
پیتر استودنیک
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۳۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۳۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان