دانلود کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد سوم) با صدای آرزو جعفرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد سوم) اثر جیمز آرتور ری

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد سوم)

انتشارات:واوخوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد سوم)

کتاب صوتی ثروت هماهنگ (جلد سوم) نوشته جیمز آرتور است که با ترجمه فیروزه مهرزاد و صدای آرزو جعفرپور منتشر شده است. کتاب ثروت هماهنگ به شما کمک می‌کند در مسیر موفقیت قدم بردارید و بیشتر از قبل احساس پیشرفت داشته باشید.

درباره کتاب ثروت هماهنگ

این عصر، مهیج‌ترین دوران در تاریخ زندگانی بشر است. اکنون درست زمانی است که سنت‌های معنوی و یافته‌های علمی ضدیت با یکدیگر را متوقف و مطالعات به هم مربوط می‌شوند. فیزیکدان‌های کوانتوم، نظریه‌پردازهای بی‌نظمی، زیست‌شناسان نوین، عارفان قرن بیست و یکم از طریق شواهد علمی ثابت می‌کنند که در گذشته عارفان و رهبران معنوی، حقایق را به صورت نادرستی به ما آموزش داده‌اند.

اما علی‌رغم این همه هیجان، ما همچنان در نقطه عطف قرار داریم. علم نوین ثابت می‌کند که در جهان ما همه چیز دارای انرژی است. در همه چیز ـ از خانه، ماشین تا بدن شما ـ در سطح کوانتوم ۹۹۹۹ / ۹۹ درصد انرژی یا نور وجود دارد. تمام انرژی‌ها در بسامدی خاص مرتعش هستند. حقیقت این است که شما هرگز از یک مخزن با سطح انرژی پایین، انرژی بالایی را دریافت نمی‌کنید. هر چه می‌کارید، همان را برداشت می‌کنید. بنابراین، بالا بردن ارتعاش‌هایمان الزامی است و این امر تنها می‌تواند با دوباره تعریف نمودن مفهوم واقعی معنویت و بازبینی دیدگاه‌های ما درباره‌ی ثروت کل جهان به انجام رسد. ما به انجام سریع این کار نیاز داریم.

ثروت هماهنگ تجربه‌ای از زندگی است که تعداد کمی آن را درک کرده‌اند ولی زمانی که یک بار آن را فهمیدید تبدیل به یک عادت همیشگی می‌شود. نویسنده به صورت کامل درباره‌ هر جنبه‌ای از زندگی‌تان، نه فقط یک یا دو جنبه، صحبت می‌کند. آن همان چیزی است که شما و هر کس دیگری در این کره‌ خاکی می‌خواهد بداند. این کتاب نوشته شده است تا به شما یک بار و برای همیشه بگوید که امروز سزاوار این ثروت هماهنگ هستید، و همیشه آن را دارا بودید و خواستارش خواهید بود. این مطلب را در اعماق وجودتان می‌دانستید.

شندین کتاب ثروت هماهنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ثروتمند شدن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ثروت هماهنگ (جلد سوم)

رکن پنجم: روحی

صدها سال قبل بلیس پاسکال به درستی بیان داشت: «قلب دلایلی دارد که منطق نمی‌شناسد.» چه آن را قلب یا روح بنامید؛ معنویات درونی است که ما را با عمیق‌ترین، تغییر ناپذیرترین حقایقمان، با بیشترین عشق و هیجان غیرقابل توصیف مرتبط می‌کند. من درباره‌ی حقایق ابدی صحبت می‌کنم. این هم یک جمله‌ی دیگر، این بار از پیر تلهارد دو شاردن «ما انسان‌های جسمی نیستیم که تجربه‌ی معنوی کسب می‌کنیم، بلکه انسان‌های معنوی هستیم که تجربه‌ی جسمی می‌کنیم.» عمیق‌تر نگاه کنید. آنها را به یاد بسپارید.

ما همه به سختی تلاش می‌کنیم که تجربه‌ی معنوی داشته باشیم. تضمین می‌کنم که شما در ستون‌های دیگر مقدار زیادی ثروت کسب کرده‌اید، اگر این چنین نبود. به احساس تهی و ناکامل بودن پایان دهید. اگر شک دارید، یقین من بر شک شما غلبه می‌کند. سالهاست که با صدها هزار نفر کار کرده‌ام و می‌دانم که درست است. انسانی روحانی بودن و داشتن تجربه‌ای روحانی، قسمتی از طبیعت شماست. بدون ارتباط روحی، اغلب پیشرفت‌های من ناموفق می‌شدند. فرقی ندارد پیشرفت کنید یا تحسین شوید، آن هرگز بدون ارتباط روحی کافی نخواهد بود، هرگز کامل نمی‌شوید. شما همیشه تشنه خواهید بود چون رود درون خود را تغذیه نمی‌کنید.

این بخش به شما کمک می‌کند به منبع موهبت، عشق و نوری که به سفر زندگی‌تان، با همه‌ی شادی‌ها و غم‌هایش، مفهوم می‌بخشد، دوباره مرتبط شوید. من در کنار شما نیستم که بگویم چطور منبع خلاق‌تان را تعریف کنید، این در صلاحیت من نیست. روابط شما با منبع‌تان بسیار شخصی است و تنها به وسیله‌ی خود شما مشخص و تعریف می‌شود. در هر صورت قول می‌دهم زمانی که شما به جستجوی منبع‌تان رفتید و آن را یافتید، بدون شک واقعاً درمی‌یابید که هدایت شده و تحت حمایت هستید. شما هرگز تنها نیستید. هرگز تنها نبوده‌اید و نخواهید بود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۶,۰۰۰
۲۵,۲۰۰
۳۰%
تومان