دانلود کتاب صوتی اثر سایه با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر سایه اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر سایه

معرفی کتاب صوتی اثر سایه

کتاب صوتی اثر سایه کتاب نوشته دبی فورد است که با همکاری دیپاک چوپرا و ماریا ویلیامسون نوشته شده است. این کتاب به ما توانایی برافروختن قدرت نهفته درونی را می‌بخشد.

نشر صوتی ماه آوا این اثر را با ترجمه الهام شریف و صدای سپیده سلیمیان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اثر سایه

دوگانگی مرکز و محور اصلی تجربیاتی است که همه ما در زندگی تجربه می‌کنیم؛ زندگی و مرگ، خیر و شر، نیکی و بدی، امید و ناامیدی. ما شجاعت را می‌شناسیم چون ترس را تجربه کردیم. ما صداقت را انتخاب می‌کنیم چون خیانت را تجربه کردیم و هزاران تجربه مشابه دیگر. اما با این وجود ما از رویارویی با طبیعت دوگانه خود می‌هراسیم و آن را انکار می‌کنیم. چرا؟ گاهی اوقات کارهایی انجام می‌دهیم که بر خلاف ارزش‌هایمان است؟ آیا این نمی‌تواند دلیلی بر وجود نیمه تاریک و دوگانگی باشد؟

وجه نیازموده زندگی، همان بخشی است که در سایه قرار گرفته است و البته منبع قدرت ماست؛ همانی که توان مواجه شدن با آن را در خود نمی‌بینیم. اما اگر یاد بگیریم آن را بپذیریم و بشناسیم، می‌توانیم قدرت شادی و هر آنچه را که می‌خواهیم به دست بیاوریم. 

کتاب اثر سایه، سه رویکرد تحول‌برانگیز دارد و به کار بردنش سبب می‌شود تا خلاف آنچه را که می‌ترسیم، تجربه کنیم. با کمک این رویکردها می‌توانیم به جای شرمساری احساس همدلی و به جای خجالت احساس شهامت را تجربه کنیم. محدودیت‌ها کنار می‌روند و آزادی رخ می‌گشاید. دبی فورد، دیپاک چوپرا و ماریا ویلیامسون با کمک این اثر به ما می‌آموزند که سایه چگونه در ما و با ما متولد می‌شود، چگونه در زندگی ما نقش دارد و از همه مهم‌تر برای کشف هدایای سرشت حقیقی خود چه کارهایی باید انجام دهیم و..

کتاب صوتی اثر سایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اثر سایه برای تمام کسانی است که دوست دارند خود را بهتر بشناسند و در مسیر زندگی، قدرت، آرامش و شادمانی را تجربه کنند.

درباره دبی فورد

دبی فورد، نویسنده، مدرس و سخنران مشهور آمریکایی  متولد ۱ اکتبر، ۱۹۵۵ در کالیفرنیا است. از او آثار بسیاری منتشر شده است که معروف‌ترین آن‌ها نیمه تاریک جویندگان نور است. این اثر در سال ۱۹۹۸ و توسط نیویورک تایمز به چاپ رسیده و هدفش کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روانشناسی مدرن و دستورالعملهای معنوی بود. این اثر بعد از انتشارش مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک بود. از میان آثار دیگر دبی فورد می‌توان به جدایی معنوی، چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، اثر سایه، پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز و بهترین سال زندگی شما اشاره کرد. 

 او همچنین موسسه‌ای به نام «یکپارچگی فورد» تأسیس کرد تا آموزگارانی را در زمینه توسعه شخصی و بهبود مهارت‌های فردی تربیت کند. دبی فورد در ر ۱۷ فوریه سال ۲۰۱۳، بعد از یک نبرد طولانی مدت با سرطان در ۵۷ سالگی درگذشت.

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا سخنران و نویسنده هندی آمریکایی مشهور و محبوب جهان است که در زمینه بهبود عملکرد ذهن و بدن فعالیتمی‌کند. او کتاب‌های بیشماری در زمینه طب درمانی از طریق ذهن نوشته است. او در سال ۱۹۴۷ در دهلی نو هند متولد شد و قبل از مهاجرت به ایالات متحده در سال ۱۹۷۰ توانست تا مقطع فوق دکترا در زمینه پزشکی داخلی و غدد در هند تحصیل کند.

دیپاک چوپرا پس از ملاقات با ماهاریشی ماهش یوگی، پایه گذار مدیتیشن متعالی که بیماری‌های مختلف را به کمک مدیتیشن و مراقبه درمان می‌کند، تصمیم گرفت بیمارستان نیوجرسی را ترک کند و شرکتی را در زمینه طب طبیعی تاسیس کند. به همین دلیل در اوایل دهه ۱۹۹۰، چوپرا از ماهاریشی جدا شد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد،.

چوپرا در کالیفرنیا در موسسه درمانی که بیماری‌های انسان را به کمک ذهن و افکارشان درمان می‌کرد مشغول به کار شد و در نهایت در سال ۱۹۹۶ تصمیم گرفت تا مرکز درمانی خود را افتتاح کند.

بخشی از کتاب صوتی اثر سایه

کمال یعنی چه؟

شکوه وجود انسان در آن کیفیاتی نیست که او را منحصربه‌فرد می‌سازد، بلکه در این حقیقت نهفته است که ما می‌توانیم با هوش کیهانی یکی شویم و هر یک جزئی آگاه از این کل باشیم. هنگامی که این اتفاق بیفتد دنیایی را می‌شناسیم که بسیار فراتر از باورها و احساسات گذشته‌مان است. آن‌گاه می‌توان سطح دیگری از زندگی را تجربه کرد، با این آگاهی بسیار خلاق‌تر و کارآمدتر و بی قضاوت‌تر خواهیم بود. برای تجربه همه این‌ها باید ابتدا مفهوم کمال را تجربه کنید. حال ببینیم کمال یعنی چه؟

کمال می‌خواهد شما را التیام بخشد

کمال همواره سعی می‌کند خود را حفظ کند. بدن شما مجموعه کاملِ راهکارهای شفا و درمان را دارد. کمال و شفا رابطه‌ای نزدیک و مستقیم دارند. ریشه این دو کلمه در زبان سانسکریت یکی است. بدن برای حفظ کمال چه می‌کند؟

به دنبال تعادل می‌گردد.

تمام سلول‌ها با هم در ارتباط هستند.

هیچ بخشی از بدن مهم‌تر از دیگری نیست.

فعالیت و استراحت به یک اندازه اهمیت دارند.

در حال فعالیت، بدن وضعیتی نگهدارنده به نام هوموستاز یا تعادل حیاتی دارد.

همه سلول‌ها خود را با محیط تطابق می‌دهند.

بدن با فشارها به شکل بیماری یا واکنش مقابله می‌کند.

بدن با هر یک از این راه‌ها کمال و تعادل خود را حفظ می‌کند. این نظام التیامی در همه جای بدن وجود دارد. قلب، کبد، مغز و کلیه‌ها هر کدام جداگانه عمل می‌کنند؛ اما هدف مشترک همه آن‌ها سلامتی و حفظ حیات است. بنابراین، کل از هر جزئی مهم‌تر است. اگر به بدنتان به عنوان استعاره‌ای برای زندگی‌تان نگاه کنید، چه مفهومی دریافت می‌کنید؟

به تعادل بها می‌دهید.

جنبه‌های مختلف زندگی‌تان را در راستای تحقق هدفی مشترک می‌بینید.

همه جنبه‌های زندگی به یک اندازه برایتان ارزش پیدا خواهد کرد.

استراحت و فعالیت برایتان در هماهنگی موزون قرار خواهند گرفت.

روحتان بر اثر فعالیت جسمتان آزرده نخواهد شد.

وقتی شرایط زندگی‌تان تغییر می‌کند، خود را با آن هماهنگ می‌کنید و آرامش خود را از دست نمی‌دهید.

به محض آنکه فشارهای زندگی آرامشتان را بر هم می‌زند متوجه می‌شوید و به خودتان می‌آیید.

ارزش سلامتی‌تان را بیش از هر چیز دیگری می‌دانید.

من به این نکات به‌طورکلی اشاره کردم؛ اما با توجه به آن‌ها تفاوت میان انسان‌ها را متوجه می‌شوید و می‌فهمید چه کسانی راه کمال را برگزیده‌اند.

کمال همیشه برنده است

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

sara
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

واقعا از ماه آوا انتظار این چنین راوی بد صدایی رو نداشتم صدای نفس گیری مدام خش صدا چرا خوب

کاربر 3460220
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

گوینده نا مناسب

کاربر ۶۵۶۳۹۱۳
۱۴۰۲/۰۳/۱۰

گویندگی اصلا خوب نبود حیف

بهار
۱۴۰۰/۰۷/۱۶

چرا ابتدا کتاب راز سایه نسخه صوتی نشده؟

زمان

۷ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان