دانلود کتاب صوتی نوآوری تا صفر با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نوآوری تا صفر اثر بیل گیتس

دانلود و خرید کتاب صوتی نوآوری تا صفر

معرفی کتاب صوتی نوآوری تا صفر

 فایل صوتی نوآوری تا صفر سخنرانی بیل‌ گیتس است که با صدای رضا خاکی زمانی منتشر شده است. بیل گیتس در این سخنرانی از نگرانی‌اش برای آینده بشر می‌گوید.

درباره نوآوری تا صفر

بیل گیتس در این کتاب توضیح می‌دهد شرایط جغرافیایی در جهان به گونه‌ای در حال تغییر است که امکان رفع نیاز دو میلیارد فقیر در جهان را دیگر نخواهد داشت، او می‌خواهد تحلیل کند آیا راهی برای نجات بشر هست. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

 ویلیام هنری گیتس سوم متولد ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ در سیاتل کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۵ با همکاری پل آلن شرکت مایکروسافت را تاسیس کرد. او تا مارس ۲۰۱۷ با دارایی خالص ۸۶ میلیارد دلار به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد.

گیتس در سال ۲۰۰۰ بعد از ۲۵ سال، از مدیرعاملی مایکروسافت کناره‌گیری کرد و جای خود را به استیو بالمر داد ولی همچنان به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی و رئیس هیئت مدیره این شرکت، به فعالیت خود ادامه داد.

شنیدن نوآوری تا صفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب ها، سخن‌رانی‌ها و موضوعات حوزه محیط زیست از این سخنرانی لذت خواهند برد. 

بخشی از سخنرانی نوآوری تا صفر

من امروز درباره انرژی و آب و هوا می خواهم صحبت کنم. و این شاید کمی غیر منتظره باشد به این دلیل که کار اصلی من در موسسه ی خیریه بیشتر درباره واکسن ها و بذر گیاهان است، درباره ی نوآوری ها و کمک هایی است که باید برای بهتر کردن زندگی دو میلیارد فقیر جهان بکنیم. نه تنها انرژی و آب وهوا به شدت برای این افراد مهم است، بلکه برای آن ها از همه مردم دنیا مهم تر است. آب و هوای بد به معنی سال های بدون محصول است. گاهی بارش بیش از حد و گاهی بارش کم خواهد بود. شرایط به صورتی تغییر خواهد کرد که محیط زندگی آسیب پذیرشان توانایی تامین آن ها را نخواهد داشت. که موجب بروز گرسنگی خواهد شد و در نتیجه بلاتکلیفی و آشوب پدید خواهد آمد. پس تغییرات آب و هوا برای آن ها خیلی بد خواهد بود.

همچنین بهای انرژی برای آن ها خیلی مهم است. در واقع اگر شما بخواهید تنها با کم کردن قیمت یک کالا، فقر را کاهش دهید، بی شک انرژی را انتخاب خواهید کرد. بهای انرژی در طول زمان در دراز مدت کاهش داشته است. در واقع تمدن پیشرفته کنونی بر پایه ی مزایای انرژی بنا شده است. انقلاب زغال سنگ سوخت انقلاب صنعتی را تامین کرد و حتی در قرن بیستم ما شاهد کاهش چشم گیر در بهای الکتریسته بودیم. و به همین دلیل ما یخچال و تهویه مطبوع و ... داریم و می توانیم مواد مدرن بسازیم و خیلی کارهای دیگر انجام دهیم. ما در دنیای ثروتمند بخاطر الکتریسته در شرایط فوق العاده ای هستیم. ولی اگر بخواهیم قیمت انرژی را کاهش بدهیم -- فرض کنید بخواهیم قیمت را نصف کنیم -- با محدودیت جدیدی روبرو خواهیم شد. و این محدودیت با دی اکسید کربن در ارتباط است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۱۰۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۱۰۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان