دانلود کتاب صوتی شش داستان واقعی با صدای بهروز رضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شش داستان واقعی اثر پل آستر

دانلود و خرید کتاب صوتی شش داستان واقعی

نویسنده:پل آستر
گوینده:بهروز رضوی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۴از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شش داستان واقعی

کتاب صوتی شش داستان واقعی اثری از پل استر است که همگی یک ویژگی مشترک دارند: ماجراهایی ماورایی و معجزه آسا در آن‌ها رخ می‌دهد و ذهن را به تفکر و تامل وامی‌دارد. 

نسخه صوتی این داستان‌های جذاب را می‌توان با ترجمه مهسا ملک مرزبان و صدای گرم بهروز رضوی، بشنوید. 

درباره کتاب صوتی شش داستان واقعی

کتاب صوتی شش داستان واقعی دربردارنده داستان‌های کوتاه واقعی از زندگی مردم است که همگی به دلیل ویژگی‌های مشترکشان در این مجموعه گردآمده‌اند: ماجراهای ماورایی و غیر منتظره‌ای که رخ می‌دهند و جنبه‌هایی معجزه‌آسا از زندگی را بر انسان نمایان می‌کنند. داستان جالبی که پشت پدید آمدن این مجموعه قرار دارد را با هم مرور می‌کنیم:

پل استر در اکتبر سال ۱۹۹۹ از شنوندگان برنامه‌ رادیویی درخواست کرد تا داستان‌های واقعی از زندگی خود را بنویسند و برایشان ارسال کنند تا در برنامه خوانده شود. هرچند آن‌ها انتظار چنین چیزی را نداشتند اما بیش از ۴۰۰۰ نامه به دستشان می‌رسد. گویی این پیام او، آغازی بود برای مردم تا هرکدام روایتی از زندگی خود را بنویسند. پل استر هم با درک اندیشه‌ها و تجربه‌های مشترک زندگی مردم، این داستان‌ها را به نمایش گذاشته است. اما آنچه این مجموعه را جذاب‌تر می‌کند، ایجازی است که در هر روایت و هر داستان به چشم می‌خورد و نویسنده‌ای که تلاش کرده تا حساب تک‌تک کلمات از دستش خارج نشود.

کتاب صوتی شش داستان واقعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی شش داستان واقعی را به تمام دوست‌داران ادبیات داستانی و داستان کوتاه در جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره پل استر 

پل بنجامین استر ۳ فوریه ۱۹۴۷ در نیوجرسی آمریکا در یک خانواده‌‌ای متوسط چشم به جهان گشود. در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرد و بعد از اینکه مقطع کارشناسی ارشد را به پایان رساند به فرانسه رفت. او چهار سال بعد دوباره به آمریکا بازگشت. در آمریکا با لیدیا دیویس که خودش هم نویسنده‌ بود، ازدواج کرد، و چندسال بعد طلاق گرفت. دوباره در سال ۱۹۸۱ با سیری هوستوت که رمان‌نویس و روزنامه‌نگار بود، آشنا شد و با او ازدواج کرد. 

پل استر و همسرش درحال حاضر در بروکلین نیویورک ساکنند. پل استر نوشتن شعر، رمان، مقاله و نمایشنامه را در سال ۱۹۷۴ آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از چهره‌های شاخص و سرشناس ادبیات آمریکا شناخته می‌شود. از او تا به حال کتاب‌های سه گانه نیویورک، کتاب اوهام، مردی در تاریکی و فاصله‌ای به اندازه سه اینچ منتشر شده است.

درباره بهروز رضوی

بهروز رضوی در سال ۱۳۲۶ در یزد به دنیا آمد و در حال حاضر در کرج زندگی می‌کند. او صداپیشه، ترانه‌سرا، مجری رادیو و تلویزیون و بازیگر ایرانی است که برادر عاطفه رضوی، است.

او از سال ۱۳۴۷ به عنوان گوینده با رادیو آغاز به همکاری کرد. صدای گرم و گیرای او سبب شد تا به سرعت پله‌های ترقی را طی کند و به عنوان دوبلور و گوینده حرفه‌اش شناخته شود. او همچنین یکی از همکاران در زمینه تولید کتاب صوتی است. بهروز رضوی در فیلم‌های نجات‌یافتگان، آبادانی‌ها، شعله‌های خشم، دادستان، شانس زندگی، آب را گل نکنید و ... بازی کرده است و ترانه‌های مشهوری مانند کویر دل و گمشده را هم سروده است. 

نظرات کاربران

ولی الله
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

همیشه داستان واقعی رو به داستان تخیلی ترجیح میدم هرچند که تخیل هم از ارزش بالایی برخورداره اما واقعیت جذابیت بالایی برام داره حتی اگر نویسنده آماتور باشه صدا و گویندگی بهروز رضوی هم که عالی عالی عالی با اینکه داستان ها واقعی

- بیشتر
Armin Yahyaee
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

بهترین کتابی که تا حالا شنیدم

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

کوتاه اما صدایی فوق العاده و متنی واقعی.گ میتونه زمان رو خاطره انگیز کنه🫴

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان