دانلود کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم اثر درین دانلی

دانلود و خرید کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم

معرفی کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم

کتاب صوتی سرسختی به سبک قدیم نوشته دارین دانِلی است. این کتاب به شما یاد می‌دهد دوره و زمانه تغییر می‌کند، اما قوانین موفقیت هرگز تغییر نمی‌کنند پس می‌توانید با یاد گرفتن ۱۵ قانون غیر قابل نقض برای سرسخت شدن و دستیابی به آرزوهایتان پیروز شوید.

درباره کتاب سرسختی به سبک قدیم

روان‌شناسان به ما می‌گویند که راز یک زندگی موفق و شاد، بیشتر از هر چیزِ دیگری، چیزی به نام «سرسختی» است. تحقیقات نشان می‌دهند که سرسختی یعنی اراده‌ی ایستادگی کردن با اشتیاق و هدفمندی؛ در موفق شدن یا نشدنِ یک فرد بیشترین اهمیت را دارد.

همین تحقیق نشان می‌دهد که سرسختی در نسل‌های گذشته بسیار بیشتر از نسل‌های جوانِ امروز بوده است. تعجب‌آور نیست. با این حال، اکثر ما قبول داریم که آدم‌های قدیمی‌تر، عاقل‌تر، و قوی‌تر از «بزرگ‌ترین نسل»، بهترین نمونه‌ی استقامت، هرگز پا پس نکشیدن، و فداکاری برای یک هدفِ بزرگ‌تر هستند. همه‌ی ما باید از «سرسختی آنها به سبک قدیم» بیشتر استفاده کنیم.

باب فلاناگان در این داستان الهام‌بخش، معنای سرسختی به سبک قدیم را نشان می‌دهد. فلاناگان، مربی مشهور بسکتبال دانشگاهی که مانند جان وودن فکر می‌کند و مانند مایک دیتکا حرف می‌زند، در حالِ وارد شدن به آخرین روزهای حرفه‌ی مربیگری‌اش است. در حالی که تیم فلاناگان سعی دارد در تورنمنت پس از فصل ان سی اِی اِی پیشرفت کند، از آخرین روزهای فعالیتش به عنوان مربی برای نوشتن نامه به نوه‌هایش استفاده می‌کند تا قوانینی را برای آنها برای داشتن یک زندگی موفق و شاد فاش کند: قوانین سرسختی.

اگرچه نامه‌های مربی فلاناگان برای نوه‌هایش نوشته شده‌اند، اما می‌تواند برای کل آمریکا نیز مفید باشند. او مردی است که با مجموعه قوانین سنتی اعتقاد، خانواده، شهامت، و شخصیت زندگی می‌کند؛ و باور دارد که بسیاری از مردم این روزها ضعیف و کم‌استقامت شده‌اند. آنها خیلی راحت از آرزوهایشان دست برمی‌دارند؛ آه و ناله، گله و شکایت، و سرزنش می‌کنند؛ تمام وقت و انرژی‌شان را صرفِ تلاش برای دوری از چالش‌ها می‌کنند، به جای اینکه شجاع باشند و با قدرت از آنها عبور کنند.

نامه‌های فلاناگان، فریادی برای پرطاقت بودن و سرسخت بودن است. پانزده قانونِ او، مسیر آشکاری را برای موفقیت فراهم می‌کنند.

این کتاب، راهنمایی است برای بازگشت به ارزش‌هایی که به راستی موجب موفقیت و توسعه‌ی نوعی سرسختی به سبک قدیم می‌شوند که به شما کمک می‌کند تا از هر موقعیت دشواری به خوبی عبور کنید.

شنیدن کتاب سرسختی به سبک قدیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در کار و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان