دانلود و خرید کتاب معجزه راندا برن ترجمه مسیحا برزگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه اثر راندا برن

کتاب معجزه

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۰۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه

کتاب معجزه نوشتهٔ روندا برن و ترجمهٔ مسیحا برزگر است. نشر ذهن آویز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، ما را برای تجربهٔ دوبارهٔ جادوی زندگی آماده می‌کند. آیا آمادهٔ آن هستید که از شگفتی و حیرتِ کودکانه سرشار شوید؟ پس خود را برای جادویی بزرگ آماده کنید.

درباره کتاب معجزه

کتاب معجزه، ۲۸ تمرین دارد که طراحی شده‌اند تا خوانندهٔ کتاب، شیوهٔ استفاده از قدرت جادویی سپاس و امتنان را یاد بگیرد و به آرزوهایش برسد؛ مسائل خود را حل کند و تحولی در موقعیت و وضعیت زندگی خویش به وجود آورد.

مخاطب کتاب حاضر، لازم است تمرین‌های مربوط به ۲۸ روز را به دقت انجام دهد تا از سپاس و امتنان لبریز شود؛ تنها در این صورت است که زندگی تحولی پایدار خواهد یافت.

تمرین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ظرف ۲۸ روز به پایان برسند.

۱۲ تمرین نخست، قدرت جادویی سپاس و امتنان را در مورد آنچه اکنون داریم و آنچه در گذشته به دست آورده‌ایم به کار می‌برد.

۱۰ تمرین بعدی، قدرتِ جادویی سپاس و امتنان را به کار می‌گیرد تا ما به آرزوها و رؤیاهایمان برسیم.

۶ تمرین نهایی، ما را به ساحتی کاملاً تازه می‌برد.

صرف‌نظر از این‌که در کدامین روز هفته هستیم، تمرین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانیم آنها را انجام بدهیم.

خواندن کتاب معجزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خودیاری و تغییر پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب معجزه

«فرض کن تو تنها آدم روی زمین هستی؛ آنگاه تمایلی به انجام هیچ کاری نخواهی داشت. خلق یک تابلوی نقاشی، اگر مخاطبی نداشته باشد، چه ارزشی دارد؟ خلق یک اثر موسیقایی، اگر کسی نباشد آن را بشنود، چه فایده‌ای دارد؟ اختراع چه ارزشی دارد، اگر کسی نباشد از آن استفاده کند؟ اگر جز تو کسی روی زمین نباشد، دیگر تمایلی نخواهی داشت از جایی به جایی دیگر بروی، زیرا همه‌جا برایت یکسان خواهد بود. اگر جز تو کسی روی زمین نباشد، زندگی تو از لذت و شادمانی تهی خواهد بود.

تماس و ارتباط تو با دیگران است که به زندگی تو شور، معنا، و هدف می‌بخشد. به همین دلیل، روابط تو با دیگران بیشترین تأثیر را بر زندگی تو دارد. برای آن که به زندگی مطلوب و رؤیایی خویش برسی، لازم است بدانی که روابط تو چگونه بر زندگی تو اثر می‌گذارد، و چگونه آن‌ها مجرایی می‌شوند برای جریان عظیم و تحول‌آفرینِ سپاس و امتنان.

علم، اکنون، بصیرتِ عارفان و فرزانگانِ گذشته را تأیید می‌کند. علم نشان می‌دهد آن‌هایی که شکرگزار بوده‌اند بهتر توانسته‌اند با دیگران رابطه برقرار کنند، با دوستان و خانواده‌ی خود صمیمی باشند، و در میان جمع بدرخشند. اما نتیجه‌ی جالب‌تر پژوهش‌های علمی آن بوده است که در ازای هر شِکوه و شکایتی از دیگران، چه در ذهن چه بر زبان، باید ده موهبت وجود داشته باشد که رابطه با دیگران را بهبود ببخشد. کمتر از ده موهبت، در ازای هر شِکوه و شکایت، موجب از بین رفتن رابطه می‌شود، و اگر آن رابطه، رابطه‌ی زناشویی باشد، کار به جدایی می‌کشد.

سپاس و امتنان باعث شکوفایی رابطه می‌شود. هنگامی که شکر و سپاس و امتنان خود را نسبت به یک رابطه افزایش می‌دهی، به طرزی جادویی، وفور نعمت و موهبت و چیزهای خوب را در رابطه‌ی خویش مشاهده خواهی کرد. شکر و سپاس و امتنان در روابط، نه تنها روابط تو را متحول می‌کند، بلکه خود تو را نیز استحاله می‌بخشد. صرف‌نظر از این‌که اکنون چه حال و هوایی داری، سپاس و امتنان تو را شکیباتر، فهیم‌تر، مهربان‌تر و دلسوزتر می‌کند، تا جایی که تمامی خودخواهی‌هایت محو خواهد شد. در ضمن، دیگر زودرنج نخواهی بود. زیرا هنگامی که در دیگری چیزی می‌بینی که لایق سپاسگزاری‌ست، دیگر نمی‌خواهی او جز آنی باشد که هست؛ او را همین‌طور که هست دوست خواهی داشت. دیگر سرزنش نخواهی کرد، گله نخواهی کرد، محکوم نخواهی کرد، زیرا چنان غرق سپاس و امتنان نسبت به رگه‌های باریک خوبی و زیبایی در دیگران هستی که متوجه بدی‌هایش نمی‌شوی. درواقع، در دیگران، دیگر حتی نمی‌بینی آن چیزهایی را که روزی تو را آزرده‌خاطر می‌کردند.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

M.J
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

کتاب خیلی خوبیه به آدم کمک میکنه تا روحیه ی بهتری داشته باشه خلاصه این کتاب اینکه یه سری کارهاس که باید توی ۲۸ روز انجام بدی و براساس قانون جذبه اصلا سخت نیس من از اون موقع که این

- بیشتر
ایکا
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

ترجمه ی کتاب به زیبایی مطلب را در جای جای کتاب رسونده...اتفاق زیبایی که در حین مطالعه کتاب رخ میده اینه که احساست عالی میشه و مدارت، روحیت، ذهنت اوج میگیره... به زندگی با دید مثبت می نگری و علاقت

- بیشتر
elaheh
۱۳۹۶/۱۰/۱۶

سلام ممنونم ازتموم کسانی که برای ترجمه این کتاب تلاش کردن این کتاب فوقالعاده زیبا وروح بخشه من تموم نوشته هاشو با یقین وباور کامل مطالعه کردم وبارضایت کامل بگم که بهترین کتابی بود که میخوندم. البته این کتاب به همراه کتاب قهرمان معرفی یکی

- بیشتر
فرید
۱۳۹۵/۰۸/۲۶

خدای من، سپاسگزارم راندا برن، سپاسگزارم طاغچه،سپاسگزارم مترجم عزیز، سپاسگزارم خداوند، تمام زندگیم پر از اعجاز شده، من سالها خودم رو سرزنش میکردم و دیگران را مقصر زندگی ام میدانستم اما حالا متوجه شدم که هر اتفاقی که برام افتاده خواست

- بیشتر
معجزه ی سپاسگزاری
۱۳۹۸/۰۳/۱۲

کاربران گرامی کتابکده:عرض ادب. راجع به معجزه یه اعتقادی هست: اینکه معجزات توسط افراد استثنایی و در موارد خاص صورت نمی گیرد.در وجود همه شما نیروی درونی برای خلق معجزه وجود دارد.آن قدرتی که جهان را با همه عظمتش آفریده،در ما هم

- بیشتر
Emmet Sanders
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

"کتاب فوق العاده‌ای بود" جمله بالا نظری بود که دو سال پیش، بعد از خواندن این کتاب نوشته بودم. اما در این دو سال با شروع یادگیری روشمندی علمی و تفکر نقادانه (Critical Thinking) به این پی بردم که ابن کتاب چیزی

- بیشتر
📓میرزا رضا📚
۱۳۹۷/۰۶/۱۱

این کتاب بی نظیر و یه کتاب مقدس علم گنج است و کلید آن عمل است

Star
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

عالی هست حتما بخونید.

Fatima
۱۳۹۶/۰۲/۱۰

اینچنین کتابهایی با موضوع شکرگزاری بسیار بسیار بسیار مفید و اثر بخشن از اینکه این کتاب رو تونستم اینجا پیدا کنم خیلی خوشحال شدم ، اما اگر با ترجمه ی نفیسه معتکف رو هم میزاشتین خیلی عالی تر میشد در

- بیشتر
علی خسروی زاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸

از وقتی خوندن این کتاب رو شروع کردم، زندگی ام داره کلا تغییر می کنه... دریچه هایی جدید به روم باز شده... دارم اساسا تغییر می کنم... خیلی سریع تر رشد می کنم و دیدگاهم نسبت به خدا بهتر شده...انگیزه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵۳)
ضرب‌المثلی ایتالیایی هست که حکایت حالِ بسیاری از ماست: «آدمِ تندرست، داراست، حتی اگر خود گمان کند که ندار است. »
Negin
قرآن کریم نیز بر شُکر نعمت‌ها تأکیدی بسیار دارد: وَاِذْتَأذَّنَ رَبُّکمْ لَئِن شَکرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکمْ وَلَئِن کفَرْتُمْ اِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ. ابراهیم، ۷. و (به خاطر بیاورید) زمانی که پروردگارتان اعلام فرمود: «اگر شکرگزاری کنید، نعمت شما را افزون کنم و اگر کفران نعمت کنید، مجازات من سخت است. »
📓میرزا رضا📚
تو بارها شنیده‌ای که گفته‌اند: «هر کسی آن دِرَوَد عاقبتِ کار که کشت»، «هرچه کنی به خود کنی، گر همه نیک و بد کنی»، «با هر دست که بدهی، با همان دست می‌گیری»
علی
سپاسگزارم پُلی‌ست بر فرازِ جایی که هم‌اکنون هستی و جایی که آرزو داری باشی.
محمد دانشجو
فرمولِ جادو: «علم گنج است. کلید این گنج، عمل است. »
📓میرزا رضا📚
وِردِ جادو: ۱. سپاسگزارم را آگاهانه بر زبان جاری کن. ۲. هر چه بیشتر و آگاهانه‌تر سپاسگزارم را بر زبان جاری کنی، نعمتت افزون‌تر می‌شود. ۳. احساس سپاس و امتنان تو هر چه ژرف‌تر و آگاهانه‌تر باشد، وفور و فراوانی بیشتری را در زندگیت تجربه می‌کنی.
📓میرزا رضا📚
«هر آن‌کس که شُکر دارد، به او بیشتر داده خواهد شد و او در نعمت غرق خواهد شد. هر آن‌کس که شُکر ندارد، حتی آنچه دارد نیز از او ستانده خواهد شد. »
علی
شُکر تو آهن‌رُباست، و هر چه شاکرتر باشی نعمت بیشتری را جذب خود خواهی کرد. این یک قانون عام است!
yamur
سپاسگزارم پُلی‌ست بر فرازِ جایی که هم‌اکنون هستی و جایی که آرزو داری باشی.
Star
«صبحگاهان، هنگامی که از خواب برمی‌خیزی، به خاطر نور صبحگاهی شُکرگزار باش، به خاطرِ صبحی دیگر و فرصتی دیگر برای زندگی کردن. به خاطرِ غذایی که می‌خوری و آبی که می‌نوشی، و نیز به خاطر شور و مستیِ زیستن، شُکرگزار باش. اگر احساس می‌کنی که هیچ دلیلی برای شُکر و سپاس و امتنان نداری، اِشکال از توست. »
یوسف

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان