دانلود و خرید کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا ظفر بنگاش ترجمه علی فتحعلی آشتیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا اثر ظفر بنگاش

کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا

معرفی کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا

کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا نوشته ظفر بنگاش است که با ترجمه علی فتحعلی آشتیانی منتشر شده است. این کتاب به تاثیرات انقلاب اسلامی بر جهان و دشمنی امریکا با این انقلاب می‌پردازد. 

درباره کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا

غرب در صدد القای انزوای ایران و مهجوریت «تفکر انقلاب اسلامی» است و بسیاری عناصر و مراکز در داخل کشور نیز مشغول دامن زدن به چنین توهمی‌اند تا انرژی درونی انقلاب برای دگرگون کردن نظام سلطه را تخلیه کنند. در این حال برخی از دلبستگان و هواداران انقلاب اسلامی که از بیرون به این دایره می‌نگرند سخت نگران آن‌اند که ما از توان بالقوه‌مان در جهان غافل شویم و به زنجیره سرسپردگان سرمایه‌داری جهانی بپیوندیم. «ظفر بنگاش» یکی از آنهاست. او در مقالات و گفتارهایش سعی دارد تا جلوه و جبروت انقلاب اسلامی را به ما یادآوری کند.

دکتر ظفر بنگاش یکی از اندیشمندان برجسته اسلامی و از مدافعان انقلاب اسلامی در جهان است. وی مدیر مؤسسه اندیشه اسلامی (ICIT)، معاون سابق مؤسسه اسلامی در لندن و سردبیر سابق مجله اخبار بین‌المللی اسلام است و هم اکنون رئیس یک جمعیت اسلامی در تورنتوی کاناداست. این کتاب نشان میدهد انقلاب اسلامی چه تاثیری بر بیداری اسلامی در جهان داشته و چرا آمریکا از ایران هراس دارد.

خواندن کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا

می‌بینیم که بسیاری از وزراء، رهبران، بوروکرات‌ها، تکنوکرات‌ها، تصمیم‌گیران و شکل‌دهندگان افکار عمومی که در جمهوری اسلامی به پُست و مقامی رسیده‌اند، به علاوه طرفداران سینه‌چاک دموکراسی در بخش‌های خاصی از حرکت جهانی اسلام، ناگهان به نحوی ساز و کار سیاسی‌شان را تدبیر و اجرا می‌کنند گویی آمریکا اصلاً و ابداً شیطان بزرگ نبوده و نیست. انگار آینه‌ای که امام خمینی حال و روز جهان مدرن را به روشنی در آن می‌دید از زمان ارتحال ایشان کِدِر گشته است. رژیم آمریکا در واشنگتن بی‌اعتنا به آرمانها و آمالِ انقلابی‌های سوخته و پَرپَر شده سابق و اسلامی نمایان، هر روز مرتبت خویش در جایگاه شیطان بزرگ را یادآور می‌شود و کشف این واقعیت ناگوار با دیدن اعمال و شنیدن کلماتش به سهولت میسر است. دائماً از واشنگتن به صدای بلند و پُر از هیاهو می‌شنویم که ایران اسلامی و صاحب نفت، حامی شماره یک تروریسم در جهان است و مصمم به تولید سلاح‌های هسته‌ای.

وِرد زبان بوش و مشاورانش پیوسته این است که سلاح هسته‌ای در دست تروریست‌ها (منظورشان دولت و نهضت اسلامی است)، بزرگ‌ترین تهدید ممکن در برابر امنیت ملی آمریکاست.

در واقع هر ناظر آگاهی می‌داند دست‌یابی امت اسلام به تکنولوژی هسته‌ای در وهله اول عامل بازدارنده‌ای است در برابر اسرائیل صهیونیستی. منظور نومحافظه‌کاران را در تفکیک‌ناپذیر بودن اهداف تل‌آویو و واشنگتن می‌فهمیم. شیطان بزرگ با طرحها و مقدمه‌چینی‌های ظاهراً محکمه‌پسند، توجه دیگران را از جنگ‌افروزی‌اش منحرف می‌کند.

ساده‌لوح‌ها با دیدن اداهای سیاسی فکر می‌کنند آمریکا در نگرانی‌هایش از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران صادق و دلسوز است. اما ساز و کارش را از طریق تروئیکای انگلیس، فرانسه و آلمان برای خنثی‌سازی پروژه هسته‌ای ایران پیاده می‌کند و اگر به نتیجه نرسید پرونده ایران را به شورای امنیت می‌کشاند. آمریکا در کنار این حرکت‌های تهدیدآمیز،‌ چشم‌اندازها و مزیت‌های روابط گسترده بین‌المللی مانند لغو تحریم‌ها را در صورت همکاری با نقشه‌های آمریکا، به ایران وعده می‌دهد. دیک‌چنی، معاون بوش علناً لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران را - البته در صورت همکاری ایران - اعلام کرده است. دیپلماسی موش و گربه‌بازی بین مذاکره‌کنندگان ایران از یک‌سو و دیپلمات‌های زیرک و دوپهلوگوی اروپایی برای جنگ‌افروزان پنتاگون و کاخ سفید پشیزی ارزش ندارد. دارودسته «بازها» به ایران که می‌رسند مانند سگ پاچه می‌گیرند. آنها از تحریم‌های آمریکا علیه ایران رضایت دارند، اما وَلَعشان تمامی ندارد، و اگر رها شوند چونان لاشخور به جان ایران می‌افتند. آمریکا در این میانه سعی می‌کند امنیت دروغینی را به مذاکره‌کنندگان ایرانی القا کند که آن را از طریق مشوق‌های قابل توجهی انجام می‌دهد. 

جهان اسطوره شناسی (جلد اول)
الکساندر کراپ
تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش
دیوید استوتلار
راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی
چاد واتربری
ماهیت اعتبار اسنادی در حقوق تجارت بین الملل
مرضیه صادق بزرگی
کلاود (جلد چهارم)
جانی مارسیانو
مرجع کامل شبیه سازی فرآیندهای نفت، گاز و پتروشیمی با Aspen Plus
محمدرضا صفوی
مدیریت خشم برای فرزندپروری آسان
میشل استوارت
دیالکتیک منفی آدورنو
برایان اوکانر
پرسه در متن
مهرو پیرحیاتی
علم تمرین
عیدی علیجانی
زندگینامه استیون هاوکینگ از آغاز تا پایان
گروه نویسندگان زندگی نامه مشاهیر علم
اثرات الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی
فاضل رستم نژاد
تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر
کریستا پوپوویچ
گزیده طنز شهاب ترشیزی
شهاب ترشیزی
علم تمرین در دوران رشد
مهدی قهرمانی مقدم
تاریخ حوزه علمیه حلب
مرتضی بقایی
داستان های زیرپوستی
فریده عبدی‌ زره‌باشی
رفتار مالی
کنت بیکر
می توانی گاهی استراحت کنی
دن کیم
حمله مترسک ها و داستان دستشویی
مایکل وید
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان