دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه محمد باهوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

نویسنده:جیمز کلیر
امتیاز:
۳.۷از ۵۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی اثری از جیمز کلیر با ترجمه محمد باهوش است. اگر بخواهیم این کتاب را در یک جمله خلاصه کنیم، می‌توانیم اینطور بگوییم: یک روش ساده و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و از بین بردن عادت های بد.

در حقیقت این کتاب در تلاش است تا اثباتی بر این مصراع معروف «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» باشد و نشان دهد که تغییرات کوچک، نتایج قابل توجه به بار می‌آورند.

درباره کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی روشی ساده اما عملی و اثبات شده را به ما معرفی می‌کند تا به وسیله آن بتوانیم از عادت‌های بد خود بگذریم و عادات خوب را جایگزین کنیم.

جیمز کلیر با کمک تحقیقات علمی و مثال‌هایی از زندگی واقعی، نشان می‌دهد چطور عادت‌های مثبت ما هستند که ما را در مسیر موفقیت به جلو می‌برند و یا عادات منفی ما، ما را از رسیدن به هدف منع می‌کنند. در حقیقت او تلاش است تا این را به مخاطبانش نشان دهد. رسیدن به دستاوردهای بزرگ، لزوما با برداشتن گامی بزرگ انجام نمی‌شود، بلکه با تغییرات کوچک می‌توان نتایجی قابل توجه به بار آورد.

چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که کدام یک از رفتارهای ما جزء عادات بد ما به حساب می‌آیند و باید حذف شوند؟ چگونه باید رفتاری را شناسایی کنیم که قرار است به ما کمک کند تا در مسیر درست قرار بگیریم و سوال مهم‌تر؛ چگونه باید این رفتار را به یک عادت همیشگی بدل کرد؟ این کتاب پاسخ تمام این سوالات را به شما می‌دهد.

کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

عادت های اتمی کتابی کاربردی برای تمام کسانی است که هدفی دارند و برای رسیدن به هدف خود حاضرند تلاش کنند. این کتاب راه درست رسیدن به تمام اهداف را به شما نشان می‌دهد.

درباره‌ جیمز کلیر

جیمز کلیر نویسنده، سخنران و گوینده‌ای است که روی عادت‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و بهبود مستمر افراد تمرکز می‌کند. او در آکادمی عادت خود هزاران مدیر، مربی و معلم را تحت آموزش قرار داده و توانسته عادت‌های آن‌ها را با آموزش‌های حرفه‌ای، تغییر دهد. او روی عادت‌های کوچک به عنوان عامل موفقیت تاکید دارد و می‌گوید: «همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند پس از ۵ سال کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا حتی شکست خورده‌ایم!».

کتاب عادت‌‌ های اتمی معروف ترین کتاب جیمز کلیر است که به زبان‌های مختلف ترجمه شده است، در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارد و آن در را دسته بندی کتاب‌هایی قرار داده‌اند که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

چرا تکرار عادت‌های بد تا این حد راحت و ایجاد عادت‌های خوب سخته؟ کمتر چیزی می‌تونه به اندازه بهبود عادت‌های روزمره روی زندگی‌تون تأثیرگذار باشه. با این وجود خیلی از ماها سال بعد هم به جای انجام کارهای بهتر، عادت‌های امسال‌مون رو تکرار می‌کنیم و عادت‌های بهتری توی خودمون ایجاد نمی‌کنیم.

غالباً حفظ عادت‌های خوب به مدت بیش از چند روز یه کم سخت به نظر می‌رسه، حتی در صورتی که تلاش زیادی بکنید و انگیزه زیادی هم داشته باشید. عادت‌هایی مثل ورزش، مدیتیشن، خاطره‌نویسی و آشپزی واسه خیلی از ماها فقط یکی دو روز منطقی به نظر می‌رسن و بعدش خسته‌کننده می‌شن.

امّا وقتی که عادت‌هاتون شکل گرفتن حس می‌کنید که تا ابد همراه‌تون می‌مونن، به خصوص عادت‌هایی که ناخواسته در درون‌تون شکل گرفتن. مثلا از بین بردن عادت‌های نامناسبی مثل خوردن غذاهای ناسالم، تماشای بیش از حد تلویزیون، تعلل توی کارها و سیگار کشیدن به نظر غیرممکن میاد.

سختیِ تغییر عادت‌هامون دو دلیل داره: (۱) سعی می‌کنیم یک چیز اشتباه رو تغییر بدیم و (۲) سعی می‌کنیم به روش اشتباه عادت‌هامون رو تغییر بدیم. توی این فصل من درباره نکتهٔ اول صحبت می‌کنم. توی فصل بعد هم مورد دوم رو توضیح می‌دم.

اولین اشتباهی که همه دچارش می‌شیم اینه که سعی می‌کنیم یک چیز اشتباه رو تغییر بدیم.

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

معصوم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

من واقعا عاشق این کتاب شدم... یک نویسنده خارق العاده و متخصص در این زمینه که فقط از واقعیات مینویسه نه اینکه جملات تکراری و بی اساس را صرفا بخاطر فروش کتاب و کسب ثروت تکرار کنه خیلی چیزها یادگرفتم و

- بیشتر
Abdolsattar Gordahani
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

این اولین نظر من در مورد یک کتاب است والان که کتاب رو تموم کردم دوست دارم بگم نـظرم بنویسیم شاید صدقه جاری بشه ، استفاده من٫نظر اول : این کتاب کمتر از ۷ روز برای من تموم شد با نهایت

- بیشتر
سید مهدی علوی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

اول اینکه، این کتاب فوق العادست و با همه ی کتاب های موفقیت و خودیاری فرق داره. کاملا کاربردیه. دوم اینکه، این ترجمه از بقیه ی ترجمه هایی که موجوده بهتر و روان تره و قابل درکه. من همه ی ترجمه

- بیشتر
نریمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۸

این کتاب رو دو مرتبه خواندم و لذت بردم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که کار یا فعالیتی رو شروع میکنید ولی به سرانجام موردنظر نمی رسانید و آنرا رها میکنید و عملا در یک چرخه تکراری از شروع

- بیشتر
tune up
۱۴۰۱/۰۶/۱۶

قبل از همه چیز یک دلیل مهم و شفاف برای ایجاد اقدامی که میخواید پیدا کنید چیزی که در طول مسیر بی انتها راه رو بهتون نشون بده بعد برید سراغ کتاب !!! شاید راحت طلبی ما برخواسته از فطرت درونی

- بیشتر
منم من
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

این کتاب نحوه شکل گیری عادت ها ی خوب و ترک عادت های بد رو به شیوه آقای Clear توضیح میده و معتقده با ۴ مرحله ای که معرفی کرده میتونیم هر عادت خوبی رو ایجاد و هر عادت بدی

- بیشتر
Sadegh Marefat
۱۴۰۰/۰۸/۱۵

کتاب فوق العاده برای اینکه بتونین شخصیت خودتون رو بسازین. مطرح کردن مشکلاتی که برای اجرای برنامه هاتون باهاش مواجه میشید و ارائه راه حل با مثال های متنوع.

ریحانه
۱۴۰۱/۰۴/۲۸

تا الان بیشتر از نصفشو خوندم و اونقدر جذابه که حتی تو امتحانات دانشگاه هم در کنار درسام روزی یه ربع می‌خوندم

Fatemeh
۱۴۰۲/۰۳/۱۷

از کتابایی که از سطح حرفای انگیزشی میگذرن و راه حلای عملی میدن خوشم میاد خیلی از کارایی که کتاب گفته بود و از قبل انجام می‌دادم و با آزمون و خطا بهشون رسیده بودم ولی الان که با آگاهی

- بیشتر
Amirreza
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

محتوای این شما را در ساختن یک شخصیت جدید و پیدا کردن هویت اصلی خودتان کمک خواهد کرد. در انتهای هر فصل این کتاب خلاصه‌ای از آن فصل آورده شده که به یادآوری موضوعات خوانده شده کمک می‌کند.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵۶)
گیاه بامبو در پنج سال اول عمرش، وقتی که ریشه‌اش در حال رشده، به سختی می‌شه دیدش، اما یک باره طی شش هفته ۹۰ فوت رشد می‌کنه.
Nahle
عواقب عادت‌های بد با تأخیر بروز پیدا می‌کنند، در حالی که پاداش‌هاشون به صورت آنی دریافت می‌شن. سیگار کشیدن ممکنه ده سال دیگه شما رو بُکُشه، امّا حالا استرس‌تون رو کاهش می‌ده
Raymond Reddington
«اولین قانون رسیدن به بهره مرکب اینه که: در صورت عدم ضرورت، هرگز توی کارتون وقفه‌ای ایجاد نکنید.»
mahdi12464
زندگی‌تون رو جوری طراحی کنید که مهم‌ترین کارهاتون، ساده‌ترین کارها باشن.
mahdi12464
برای این‌که در نوع خود بهترین باشید، باید دائماً باورهاتون رو ویرایش کنید و هویت‌تون را به‌روزرسانی و توسعه بدید.
Amirreza
جلوگیری از یک ضرر ۳۳ درصدی، به اندازه یک سود ۵۰ درصدی ارزش داره.
mahdi12464
مشکل طرز فکری که مبتنی بر اهداف باشه اینه که دائماً شادی‌تون را به گذر از نقطه عطف بعدی زندگی‌تون موکول می‌کنید
زارالی
یک دقیقه مطالعه بهتر از اینه که اصلاً هیچ کتابی رو برنداریم
trt
روی مسائلی که براتون ساده به نظر می‌رسن سخت کار کنید.
mahdi12464
تا زمانی که ناخودآگاه‌تون رو به خودآگاه تبدیل نکردید، این ناخودآگاه هست که زندگی‌تون رو هدایت می‌کنه و شما اسمش رو سرنوشت می‌ذارید.
Anonymous

حجم

۳۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان