دانلود و خرید کتاب هنر رهبری ران ویلیامز ترجمه اسماء حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر رهبری اثر ران ویلیامز

کتاب هنر رهبری

معرفی کتاب هنر رهبری

کتاب هنر رهبری اثری از ران ویلیامز و کارل وبر است که با ترجمه اسما حسنی می‌خوانید. این کتاب که در فهرست پرفروش‌های وال استریت ژورنال (The Wall Street Journal) قرار دارد، به شما می‌آموزد چگونه، خودتان، دیگران و سازمانتان را رهبری کنید. 

درباره کتاب هنر رهبری

هنر رهبری، کتابی است که در سه بخش نوشته شده است و در هربخش، یکی از ابعاد این هنر جذاب را به ما می‌آموزد. در بخش اول که «رهبری خودتان» نام دارد، یاد می‌گیریم که چطور با چالش‌های مختلف کنار بیاییم و چارچوب‌هایی را که از گذشته در ذهن داشتیم، تغییر دهیم. بخش دوم، «رهبری دیگران» نام دارد. غلبه بر چالش‌های میان فردی، روش‌های حل مسئله و ساختن تیم حرفه‌ای با عملکرد بالا را به ما می‌آموزد. در بخش سوم که به «رهبری سازمان» اختصاص دارد، یاد می‌گیریم که سبک رهبری خود را رشد و توسعه بدهیم و یک دورنما برای تغییر فرهنگ سازمانی در تیم خود ترسیم کنیم. 

ران ویلیامز و کارل وبر در کتاب هنر رهبری، نکاتی را مطرح کرده‌اند که حاصل سال‌ها کار، تلاش و فعالیت خودشان بوده است. روش‌هایی که در این کتاب مطرح می‌شوند، همگی امتحان خود را پس دادند و نکته خوب ماجرا این است که در هر سطحی که باشید، این کتاب، چیزی دارد که به شما بیاموزد. 

کتاب هنر رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

هنر رهبری کتابی است برای تمام آن‌هایی که دوست دارند کار رهبری یک تیم را بر عهده بگیرند و این توانایی را در وجود خود می‌بینند. اگر قرار است یک پست مدیریتی را برعهده بگیرید، این کتاب، همان کتابی است که باید بخوانید. 

بخشی از کتاب هنر رهبری

بسیاری از افراد موفق بدون آنکه طرح یا حتی هدفی واضح در ذهن داشته باشند حرفۀ خود را آغاز کرده‌اند. ا گر این مسئله درمورد شما نیز صدق می‌کند، در این فصل به ارائۀ توصیه‌هایی دربارۀ نحوۀ تبدیل پیچ و خم‌های سفری پیش بینی ناپذیر به مسیری رضایت بخش برای رسیدن به موفقیت خواهیم پرداخت.

برای بیشتر جوان‌ها تعریف مسیر حرفه‌ای که آنها را به هیجان بیاورد و برایشان الهامبخش باشد کاری دشوار است؛ به ویژه در دوران سخت اقتصادی و وقتی به نظر می‌رسد فرصت‌هایی که به نسل‌های قبل چشمک می‌زدند ناپدید شده باشند. جست‌وجوی راهی پیموده شده به امید یافتن مسیری هموار به سوی موفقیت وسوسه‌کننده است. اما متأسفانه این همان مسیری است که بیشتر افراد دنبال می‌کنند و البته شلوغ‌ترین مسیر، هیچوقت راه رسیدن به یک موفقیت خارق‌العاده نیست. 

ماهیت زیگزاگ دوران شغلی ابتدایی من نشان می‌دهد که برای رسیدن به هر هدف بیش از یک راه وجود دارد. خوشبختانه، توانستم هریک از شغل‌هایم را به یک تجربۀ یادگیری و جای پایی در مسیر بزرگترین چالش خود تبدیل کنم. در طول این مسیر، متوجه شدم پیشینۀ غیرمعمول من، از جمله خانواده‌ای از طبقۀ کارگر و مدرک روانشناسی به جای بازرگانی یا اقتصاد، می‌تواند به برتری‌ام تبدیل شود و با ارائۀ درس‌هایی دربارۀ پشتکار، سختکوشی، همدلی و درک، مهارتهای رهبری من را به شدت ارتقا داد.

علاوه بر آن، به حقایق دیگری نیز دربارۀ مسیر رسیدن به رهبری پی بردم، که تعدادی از آنها ممکن است برای شما حیرت‌آور باشد؛ مثلا ًیاد گرفته‌ام گذار از دنباله‌رو بودن به رهبری کردن لزوما شامل تحولات یا الهامات چشمگیر نیست. وقتی به گذشته و دوران حرفه‌ای خود نگاه می‌کنم، نمی‌توانم به سادگی نقطۀ عطفی را مشخص کنم که در آن نگهان به بهای موفقیت پی برده باشم. بلکه رشد آهسته و پیوسته‌ای را در زمینۀ معرفت و درک کسب کرده‌ام که حاصل طیف وسیعی از تجربه‌های کاری عمدتا دنیوی بوده است. سرانجام، خود را جایی یافتم که با نقطۀ آغاز من کاملا متفاوت بود. اما این ترقی به قدری تدر یجی بود که هیچوقت تکان دهنده یا معجزه‌آسا حس نمی‌شد، بلکه کاملا طبیعی به نظر می‌آمد.

نظرات کاربران

e.k
۱۴۰۱/۰۵/۱۵

نکات خوبی رو گفته که حاصل تجربست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
۴۱,۰۰۰
۵۰%
تومان