دانلود و خرید کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی آندریاس پ ترجمه محمدعلی عبدالعظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی اثر آندریاس پ

کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی

نویسنده:آندریاس پ
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی

کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی نوشته آندریاس. پ یک راهنمای موفقیت آمیز در عمل برای مهندسان ساختمان است.

 درباره کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی

تا سال ۲۰۱۶، دنیا احتمالاً شاهد و نظاره‌گر نوین‌ترین مجتمع‌های مختلط مسکونی که تابحال ساخته‌شده‌اند خواهد بود: یعنی برج‌های مسکونی باغ مانند. یک برج مسکونی بلند مرتبه ۴۶طبقه، این باغ ـ برج‌ها باغ‌های بزرگی جهت تنظیم درجه حرارت را به نمایش گذاشته و با استفاده از پانل‌های خورشیدی تولید الکتریسیته می‌کنند.

خیر، تصور شما اشتباه است. این ساختمان در حال حاضر در هیچ مکانی از ایالات متحده آمریکا وجود ندارد بلکه در محلی در شهر کلمبو در کشور سریلانکا می‌باشد. زمانیکه پروژه تکمیل شود، دنیا نه تنها شاهد رویت موفقیت در ساخت ساختمان‌های مسکونی خواهد بود بلکه شاهد یک نوآوری در کره خاکی پاک‌تری خواهد بود. اما چه چیزی منجر به موفقیت یک پروژه ساختمانی جهت دستیابی به چنین کار بزرگ و برجسته‌ای می‌گردد؟

 بخش‌های اولیه این کتاب اطلاعاتی اساسی و درس‌هایی کلیدی‌ برای خود-مدیریتی در یک پروژه ساختمانی را فراهم می‌آورد. بنابراین از فرصت استفاده نموده و با آغوشی باز از این درس‌ها از فاز شروع تا فاز اختتامیه استقبال کنید. بیاد داشته باشید که کسب مهارت‌های لازم برای مدیریت پروژه‌های ساختمانی نمی‌تواند تعجیلی باشد و یک شبه صورت گیرد.

 خواندن کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مهندسان عمران مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب راهنمای موفقیت آمیز مدیریت پروژه های ساختمانی

عوامل موفقیت‌زای مهم برای مدیریت پروژه‌های ساختمانی

عوامل موفقیت‌زای مهم در ساختمان به سه دسته عمده و وسیع تقسیم می‌شوند:

عوامل اقتصادی،عوامل محیطی یا زیست محیطی،و عوامل اجتماعی یا اشتراکی.

از نقطه نظر اقتصادی : یک سازه مسکونی باید در طول عمرش مقرون به صرفه باشد.

از نقطه نظر زیست محیطی: یک سازه مسکونی باید وقتی وارد مرحله مدیریت اتلاف، آبیاری، انرژی و مصالح می‌شود کارا باشد .

از نقطه نظر اجتماعی: یک سازه مسکونی باید با توجه به تیپ‌ مختلف افراد که در آن زندگی می‌کنند ایمن، راحت، و انعطاف‌پذیر باشد.

اگر سه دسته طبقه‌بندی فوق درآن واحد جهت دستیابی غیرممکن بنظر رسیدند، تحمل نمائید تا عوامل ویژه‌ای که تیم‌های مدیریتی جهت دستیابی به آن‌ها مساعدت می‌کنند را مطالعه کنید.

 تیم ساختمانی شایسته – مدیریت پروژه ساختمانی شایسته بدون داشتن تیمی لایق کار بی‌فایده‌ای است. در واقع انتخاب افرادی که شما برای پروژه انجام می‌دهید خروجی کار پروژه را دیکته می‌کند. اما با آنچه که در ذهن دارید، اطمینان پیدا کنید که افرادی را که انتخاب می‌نمائید با استانداردها برابری نمایند.

 اقتدار مدیر پروژه یا مدیر ساختمان – نقش‌ها و مسئولیت‌های مدیر پروژه درطی این کتاب استادانه و با تلاش ایجاد خواهد شد. جهت کسب موفقیت‌های بیشتر و بالاتر برای یک مدیر پروژه توجهات بیشتری به مهارت‌های اساسی مورد نیاز نمائید. اگر شما این کتاب را مطالعه نمائید، آنگاه این شانس برای شما وجود دارد که یکی از این جایگاه‌های مهم را اشغال نمائید. اگر چنین باشد، مجدانه بیاموزید و حتی سخت‌تر کار کنید.

 فهم و درک پروژه ساختمانی – در کار ساختمان‌سازی، شما نمی‌توانید حتی وجود یک نفر را هم مورد غفلت قراردهید. در سازماندهی یک تیم ساختمانی شایسته، اطمینان حاصل کنید که افراد تیم پروژه بقدرلازم و حسب‌الوظیفه جهت درک کل پروژه آگاهی لازم را پیدا کرده‌اند. نقشه‌های مسیر و معرفی شده (طراحی و تنظیمات) بر روی این مهم تأثیرگذارند.

بغیر از سه مورد فوق، ذیلا موارد جانبی دیگری برای بررسی مدیریت پروژه ساختمانی وجود دارند. توجه نمائید که برخی از این فاکتورها برای پروژه‌های بزرگ ساختمانی کاربرد دارند و برای پروژه‌های مسکونی و یا پروژه‌های بازسازی منازل کاربردی ندارند.

 حمایت مدیریت عالی یا سهامداران

 ورود سهامداران

 طرح‌ریزی هزینه واقعی و تخمین‌های زمانی

 انتشار اطلاعات و ارتباطات مناسب

 مالکیت پروژه توسط کسانیکه وارد و درگیر پروژه می‌شوند

 پایش عملکرد و بازخور مستمر

 کنترل و برنامه‌ریزی راهبردی

 مدیریت راهبردی خطر

 مهارت‌های حل مساله تیم پروژه

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان